Для початку роботи двигуна Шевроле Еванда потрібний пристрій, здатний надати кривошипно-шатуновому механізму стартовий імпульс. Саме за це і відповідає стартер 96473777 автомобіля, що виводить обороти маховика на достатні обороти.
За своєю суттю стартер є електродвигуном, що перетворює електричну енергію в механічну. Джерелом живлення є акумулятор.
Така трансформація енергії дозволяє привести в рух маховик і колінчастий вал, що запускає процес руху поршня.
На Шевроле Еванда використовується простий варіант стартера, який складається з металевого корпуса, у якому розташовані магнітні сердечники.
Також важливим елементом є якір, який є валом з напресованим на нього сердечником, що складається з електротехнічної сталі. Власне, в пазах сердечника розташовані рамки, які здійснюють обертання навколо різних полюсів магніта.
Кінці цих рамок сполучені з колектором, до якого підведені чотири щітки – дві з плюсом, що подається з акумулятора, і дві негативні, виведені на масу.
У задній кришці, яка закривається, розташовані щіткотримачі, оснащені пружинами. Їх основне призначення – притискати щітки до колектора з метою забезпечення безперервного контакту. Там же розташований і підшипник якоря або опорная втулка.
На корпусі стартера Шевроле Еванда, виготовленому з метала, розташований вхідний контакт. До нього і відбувається підключення клеми від акумулятора. Він має великий переріз, розрахований на подання струму в 400 А.
На валу якоря також є шліцьове з'єднання, де розташована втулка напрямної і бендикс з шестернею. Ці деталі мають можливість осьового переміщення.
Саме завдяки цьому руху відбувається контакт шестерні безпосередньо із зубчастим вінцем маховика.
В цілому стартер відрізняється досить тривалим терміном служби і проблеми з ним виникають рідко. Проте повністю виключати таку вірогідність не варто.
Серед основних поломок стартера Шевроле Еванда можна виділити:
У більшості випадків можна провести ремонт стартера, замінивши деталі, що окремо вийшли з ладу. Проте в деяких випадках доцільніше буде виконання повної заміни усього блоку.
Проблема із стартером виглядала таким чином – періодично він просто не реагував і не виконував поставлене завдання. Проблема могла бути в щітках, втягуючому реле.
Власне, саме в останньому і опинилася причина такої поведінки стартера. Реле було замасленим. Також був надломлений верхній контакт, через що імпульс не завжди доходив.
Процес складання розпочинається зі встановлення вилки на своє місцеположення в передній частині корпусу. Встановити її без проблем можна тільки в одному положенні, що повністю виключає вірогідність переплутати напрям монтажу.
При цьому вилка повинна стати у відповідний паз на бендиксі стартера. Інакше продовжити складання буде неможливо.
Після цього встановлюємо на місце шестерінки. В даному випадку також не вийде провести установку неправильно.
Наступним кроком стане установка якоря. Важливо поєднати шестерню на ньому з шестернями на бендиксі стартера Шевроле Еванда.
Ставимо на місце фіксатор вилки, загини на якому виступають частиною корпусу. Це дозволяє без проблем встановити його правильно, орієнтуючись на навколишні деталі.
Тарілку встановлюємо опуклою стороною до бендиксу. Це дозволяє надійно зафіксувати її в корпусі, а також компенсувати простір під опуклі деталі якоря.
Пластикову пластину ущільнювача ставимо на бендикс так, щоб вушка на ній співпадали з вушками на самому бендиксі. Це спростить подальшу установку, оскільки вушка співпадатимуть з прорізами в корпусі.
Перед установкою якоря слід за допомогою наждачного паперу очистити контакти. Додатково наноситься мастило в районі шестерні.
На корпусі стартера Шевроле Еванда з пластинами є невеликий виріз, який необхідно з'єднати з невеликим виступом на передній частині корпусу. Так забезпечується фіксація, і іншим чином встановити не вийде.
Встановлюємо якір в корпус і змащуємо шестерню. Якір стає легко, сам утримується на магніті.
Невеликі проблеми можуть виникнути з установкою щіткового вузла. Пов'язані вони з необхідністю фіксації на своїх місцях відразу усіх чотирьох щіток і суворим дотриманням положення вузла на корпусі.
Встановлюємо задню кришку стартера Шевроле Еванда так, щоб співпадали отвори під довгі болти, а також болти, якими до кришки фіксується щітковий вузол. Зробити це досить просто.
Останнім етапом буде підключення втягуючого реле. Невеликим фіксатором на реле підчіплюємо вилку і вставляємо реле на посадочне місце, зіставляючи отвори для болтів кріплення.
На цьому складання стартера може вважатися завершеним. Подібний принцип буде практично для кожного сучасного стартера.