При експлуатації автомобіля Деу Сенс можуть виникнути проблеми, які проявляються у вигляді свисту ременя генератора. Проте трудність полягає в тому, що встановити заздалегідь, що саме свистить, буває складно.
Пов'язано це з тим, що поруч розташоване декілька блоків, які можуть видавати схожий звук при появі несправностей. Відповідно, необхідно виключити усі варіанти окрім одного, щоб не проводити розбір і діагностику кожного з блоків.
Проблема проявилася таким чином – на холостому ходу і в процесі руху з підкапотного простору доносився нехарактерний свист.
Причин виникнення подібної проблеми може бути декілька – генератор і ремінь ГРМ, помпа. Розбирати автомобіль і витрачати на це силу-силенну часу не обов'язково – місце поломки можна визначити і без цього.
В даному випадку проблемну ділянку вдалося визначити швидко, оскільки свист супроводжувався писком. Відповідно, йшлося про підшипник. З великою часткою вірогідності у такому разі проблема в генераторі.
Щоб підтвердити або виключити поломку в генераторі Деу Сенс досить виконати одно просту дію.
Послабляємо натяжку ременя генератора і знімаємо його. Для цього досить відкрутити один болт вгорі, а також послабити 2 болти внизу. Після цього генератор трохи зрушиться і можна буде без проблем зняти ремінь.
Після цього заводимо двигун. Якщо свист і виск пропав, то проблема саме в генераторі. Відповідно, необхідно його знімати і проводити ремонт.
Іноді проблема з підшипником виникає із-за збитої співісної при установці ременя. Це можна помітити по натяжителю, який після повторної установки зрушується убік.
В деяких випадках проблему на якийсь час вдається розв'язати, виставивши нормальний рівень натяжки, що дозволить деякий час обходиться без ремонту.
Таким чином проблема опинилася в підшипнику генератора, який в даному випадку замінюватиметься, хоча після відновлення нормальної натяжки свист практично зник.
96251681-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
271520-Дорожня карта