Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Ремонт генератора Деу Ланос 1.4, заміна підшипників генератора

07.10.2021 | Lanos

Для живлення електроспоживачів в мережі автомобіля Деу Ланос важливою є стабільна робота генератора 97.3701000. Саме цей блок відповідає за живлення електромережі з моменту запуску двигуна.

Генератор

Оптимальними показниками для роботи генератора являються обороти на відмітці 1600-1800 оборотів в хвилину і вище.

У конструкції генератора можна виділити декілька основних елементів:

  • Корпус з двох кришок.
  • Привід з шківом, а також підшипниками і валом
  • Ротор з обмоткою збудження і додатковими контактними кільцями.
  • Статор з сердечком і обмоткою.
  • Регулятор напруги.
  • Щітковий вузол.
  • Діодний міст.

Генератор в розборі

Генератор Деу Ланос відрізняється високою тривалістю роботи без необхідності ремонту, особливо при своєчасній заміні ременя, а також проведенню планових обслуговувань. Проте повністю виключати поломки все-таки не варто.

Найпоширеніші поломки генератора можна розділити на дві основні категорії – механічні і електричні.

До механічних можна віднести такі:

  • Обрив ременя генератора – проводиться заміна.
  • Згладжування ребер на шківі, що призводить до провертання ременя – вирішення проблеми полягає в заміні шківа.
  • Стирання щіток.
  • Знос підшипників.

Серед електричних поломок генератора Деу Ланос виділяються такі варіанти:

  • Знос струмознімальних кілець із-за виникаючого тертя.
  • Вихід з ладу регулятора напруги.
  • Замикання витків статора.
  • Вигорання діодів на випрямляючому мосту.
  • Вигорання кінцевих дротів заряду.
  • Вигорання обмотки на роторі.

Важливо розуміти, що вихід з ладу генератора призводить до того, що він перестає живити електромережу автомобіля і заряджати акумулятор. Живлення мережі падає на акумулятор, який без заряджання не здатний виконувати цю функцію довго і швидко розряджається.

Як замінити підшипники генератора Деу Ланос

Щоб замінити підшипник генератора необхідно виконати такі дії:

  • Відкручуємо і відключаємо проводку генератора.

Відключаємо проводку від генератора

Відкручуємо кріплення генератора

  • Оскільки в конструкцію автомобіля були внесені певні зміни, то довелося виконати зняття колеса.

Знімається колесо

Викручуємо датчик положення колінчастого валу

  • Оскільки ремінь генератора в даному випадку виявився коротким, довелося заздалегідь змістити генератор.

Зрушуємо генератор

  • Після чого з протилежного боку все-таки вдалося зняти ремінь.
  • При цьому сам ремінь генератора Деу Ланос мінятися не буде, оскільки його стан ще цілком хороший.

Ремінь у нормальному стані

  • Знімаємо повністю генератор.

Знімається генератор

  • За допомогою шестигранника і ключа на 24 відкручуємо болт шківа.

Відкручуємо болт шківа

  • Знімаємо деталі, притиснуті гайкою.

Знімаються деталі

  • Відкручуємо два болти кріплення на пластиковій кришці.

Відкручуємо кріплення пластикової кришки

  • Після чого знімаємо кришку.

Знімається кришка

  • Відкручуємо три болти кріплення половинок корпусу генератора.

Відкручуємо болти корпусу генератора

  • Акуратно викруткою розділяємо половини корпусу.

Розділяємо корпус

  • Перевіряємо підшипник в одній кришці, для чого сильно його розкручуємо. Оскільки ніяких звуків від нього немає, то можна говорити про його нормальний стан.

Перевіряємо підшипник кришки

  • Відкручуємо і знімаємо діодний міст.

Знімається діодний міст

  • Після чого витягаємо якір генератора Деу Ланос.

Витягаємо якір

  • Відкручуємо майданчик, який фіксує підшипник на кришці генератора.

Відкручуємо майданчик

  • Після чого вибиваємо його, використовуючи відповідну підставку.

Вибиваємо підшипник

  • Підшипник на якорі знімається за допомогою спеціального знімача.

Знімається підшипник з якоря

  • Наждачним папером зачищаємо поверхні контактів.

Зачищаємо контакти

  • Забиваємо підшипник в кришку.

Ставимо підшипник в кришку

  • Центруємо новий підшипник.

Центруємо підшипник якоря

  • Після чого підставляємо голівку по зовнішньому діаметру підшипника і набиваємо його.

Набиваємо підшипник

  • Якщо голівки бракує, то можна підставити старий підшипник.

Підставляємо старий підшипник

  • Проводимо зворотне складання генератора Деу Ланос.

Проводимо зворотне складання

Процес заміни підшипників генератора не займає багато часу і не вимагає наявності спеціалізованих інструментів. Час виконання робіт може складати декілька годин – все залежить від наявних навичок проведення ремонту.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

94535137-GM

18

94580713-GENERAL MOTORS

38

96498780-OEM

193

96814453-GENERAL MOTORS

46

94580796-Genuine

262

96304580-ZAZ

145

94535312-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

124

96649096-GM

320

10515785-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

751

94501326-General Motors

41

96323318-OEM (STDW) (Korea)

1134

6696899-GENUINE

46

96458873/94797406-MANN

248

25180907-GENERAL MOTORS

761

96590287-GM

81

481H-1007018-CHERY

58

96305420-General Motors

107

42353379-General Motors

1839

96388930-General Motors

528

111111111-UKRAINE

268

93740554-GENERAL MOTORS

528

96808248-General Motors

1801

92062396-GENERAL MOTORS

7194

96534520-GM

338

96207628-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

233

25192513-GM Uzbekistan

1579

96458873-WIX

107

94580553-GM (Korea)

685

93742966-General Motors

1684

93165215-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

1044

96813425-DAEDONG

482

96648488-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

744

94500943

28

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт генератора Деу Ланос 1.4, заміна підшипників генератора"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.