Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Ремонт рульової рейки Деу Ланос, стукає рульова рейка

16.10.2021 | Lanos

Для простоти і коректності управління Деу Ланос важливим є стан рульової рейки, яка відповідає за передачу обертання з рульового колеса на передні колеса автомобіля.

Рульова рейка

Коли здійснюється поворот керма в певну сторону, відбувається передача зусилля за допомогою валу на шестерню, яка, у свою чергу, впливає на зубчастий вал на самій рейці. Відбувається її переміщення у відповідну сторону, що призводить до дії на тягу рульового приводу.

Останні переміщають відповідним чином ступицю колеса. Таким чином і відбувається одночасний рівномірний поворот передніх коліс.

Тривалість експлуатації рульової рейки Деу Ланос може складати більше 100 тисяч км пробігу. В цілому цей показник залежить від цілого ряду чинників:

  • Умови експлуатації. Часте перевантаження автомобіля, виворіт керма до упору більший, ніж на 3-5 секунд, веде до прискореного зносу деталі.
  • Швидка їзда по поганих дорогах також негативно позначається на тривалості експлуатації деталі.
  • Помилки при ремонті і обслуговуванні, несправності суміжних елементів рульового управління.

При виникненні певних проблем з рульовою рейкою важливо не відкладати ремонт і провести його в максимально короткі терміни. Серед чинників, які можуть вказувати на наявність поломки в рульовій рейці Деу Ланос можна виділити:

  • Обертання керма стало важчим, періодично відбувається закушування – складнощі з поворотом керма виникають лише періодично і тільки в певних положеннях.
  • Поява стука в передній підвісці, який чутливо віддає на кермо.
  • Поява шуму в насосі гідропідсилювача
  • Утворення люфта повороту рульового колеса, що свідчить про наявність люфта в рейці.
  • Утворення течі масла з рульової рейки, що зазвичай супроводжується помітним підвищенням зусилля при обертанні керма. При цьому процес повороту рульового колеса супроводжується досить характерним шумом.

Пильник рульової рейки

При появі одного або декількох чинників слід провести перевірку рульової рейки і при необхідності виконати демонтаж і ремонт.

Відновлення механічної рульової рейки Деу Ланос

Проблема з рульовою рейкою проявилася у вигляді дрібного стука і невеликого люфта. Відповідно, необхідно проводити декілька видів робіт, спрямованих на відновлення працездатності блоку.

Знята рульова рейка

Для відновлення роботи рульової рейки виконуємо такі дії:

  • Проводимо повне розбирання рейки, після чого усі деталі ретельно очищаються і обробляються піскоструєм.

Очищаємо деталі від бруду

  • Перевіряємо стан підшипника. Попри те, що на нім вказана маркіровка іншої моделі автомобіля, це не є критичним, оскільки по розмірах він підходить і нормально виконує свою функцію.

Перевіряємо підшипник

  • Вдалося виявити і джерело стука – проблема опинилася в пластиковому біноклі.

Бінокль

  • Також в процесі миття рульової рейки Деу Ланос була виявлена фторопластова втулка, чого бути не повинно. Її необхідно замінити.

Фторопластова втулка

  • Оптимальним варіантом стане установка рідної, металевої втулки.

Рідна втулка

  • Вал-шестерня знаходиться у хорошому стані. Зуби не зношені, підшипник також не викликає підозр.

Вал шестерня

  • На самій рейці зуби також не зношені, все цілком добре.

Зуби на рейці в порядку

  • Використання фторопластової втулки дозволяє повністю прибрати люфт, проте її застосування доцільно тільки взимку, при низьких температурах. Влітку вона нагрівається, розширюється і починається закушування.
  • Також в процесі обслуговування буде проведена заміна сальника попри те, що старий ще мав запас ходу. Це дозволить уникнути необхідності повторного обслуговування найближчим часом.

Сальник

  • Буде проведена і заміна пильника рульової рейки Деу Ланос, оскільки на старому були виявлені ушкодження.

Новий пильник

  • Нова втулка добре підходить під рейку, хоча невеликий люфт все-таки може бути присутнім.

Втулка підходить під рейку

  • Щоб витягнути стару втулку потрібні довгі ножиці, оскільки витягати її необхідно з краю, а не з центру.

Знадобляться довгі ножиці

  • Також заздалегідь слід витягнути стопорне кільце.
  • Встановлюємо на місце стопорне кільце.

Ставимо стопорне кільце

  • Наносимо спеціальне мастило на місця, понад усе схильні до механічної дії.

Наноситься мастило

  • Вставляємо зубчасту рейку в корпус рульової рейки Деу Ланос.

Вставляємо рейку в корпус

  • Встановлюємо на місце бінокль. Деякий час він може заважати поверненню керма в початкове положення при проходженні поворотів, але десь через 1000 км він притирається і все працює нормально.

Ставимо бінокль

  • Змащуємо зуби на зубчастому валу.

Змащуємо зуби на валу

  • Після чого вал встановлюємо на своє місце.

Встановлюємо вал

  • Змащуємо посадочне місце під підтискну заглушку.

Змащуємо місце під заглушку

  • Після чого ставимо її на місце і трохи запресовуємо несильними ударами.

Ставимо заглушку

  • За допомогою спеціальної гайки заглушка підтискається до упору.

Підтискаємо заглушку гайкою

  • Після чого гайка відвертається на 30-45 градусів залежно від рухливості рейки.
  • Встановлюється контргайка.

Ставимо контргайку

  • Перевіряємо як рухається рейка Деу Ланос. Повинне відчуватися невелике зусилля, але процес руху має бути плавним, без ривків.
  • Ставимо стопорне кільце на вал-шестерню.

Ставимо стопорне кільце на вал

  • Після чого встановлюється сальник.

Ставимо сальник

  • Встановлюємо бічні заглушки, які також були очищені і заздалегідь пофарбовані. 

Ставимо бічні заглушки

  • Ставимо новий пильник і фіксуємо його хомутами.

Ставимо пильник

  • Виконуємо остаточне складання рейки.

На цьому роботи по відновленню рульової рейки Деу Ланос можна вважати завершеними. Важливо використовувати якісні запчастини, що виключить швидкий знос і необхідність повторного ремонту в короткі терміни.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт рульової рейки Деу Ланос, стукає рульова рейка"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.