Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Регулювання тросу зчеплення Деу Матіз

06.06.2019 | Matiz

Будь-яка, навіть сама незначна помилка при заміні троса зчеплення на Daewoo Matiz, може закінчитися виходом цього самого зчеплення з ладу в дуже короткі терміни. Зокрема, після установки нового троса або заміни зчеплення багато хто не обтяжує себе регулюванням вільного ходу педалі.

трос сцепления

Регулювання троса зчеплення: як працює і навіщо регулювати

Привід вилки виключення зчеплення на Деу Матіз - механічний. З одного боку, це добре, оскільки немає потреби обслуговувати гідравлічну магістраль. З іншого боку, об'єктивним мінусом приводу зчеплення Матиза залишається неможливість регулювання вільного ходу педалі.

изношенная корзина

Це означає, що вижимний підшипник постійно знаходиться в контакті з пелюстками зчеплення, люфту між ними практично немає або ж він мінімальний. Отже, на Деу Матіз є можливість регулювання тільки повного (робочого) ходу педалі зчеплення.

 

Проте регулювання потрібна і важлива. Це пояснюється тим, що при постійному контакті (в нормальних умовах) вичавного підшипника з пелюстками кошика зчеплення його ресурс в середньому становить 80 тисяч км пробігу. Варто збити регулювання в одну або іншу сторону, повна заміна механізму зчеплення буде необхідна вже через 8-12 тисяч пробігу.

Неправильне регулювання троса зчеплення: симптоми і наслідки

У загальних рисах зрозуміло, що особливістю зчеплення Деу Матіз є постійний контакт вижимного підшипника з пелюстками кошика зчеплення. Єдине, що ми можемо поміняти — правильно налаштувати робочий хід педалі.

изношенній віжимной

Якщо цього не зробити, можливо два варіанти розвитку подій:

  1. Робочий хід педалі занадто маленький, зчеплення бере «вгорі», при цьому часто буксує. Це призводить до того, що вижимний підшипник постійно тисне на пелюстки кошика і при щонайменшому дотику до педалі зчеплення відбувається часткове роз'єднання ведучого і веденого диска. В цьому випадку отримуємо гігантський знос кошика, пелюсток, перегрів веденого диска зчеплення, перегрів і вихід з ладу вичавного підшипника.

  2. Ресурс зчеплення в цьому випадку - до 8-10 тисяч в кращому випадку.

  3. Робочий хід педалі занадто великий, зчеплення вистачає в самому низу, при цьому ведучий і ведений диски розмикаються не до кінця, зчеплення постійно «веде». Нічого хорошого в цьому теж немає, оскільки навантаження на КПП зростає в рази, особливо при перемиканні передач. Перемикання часто нечітке, деякі передачі не включаються взагалі, включаються з хрускотом і скрипом.

сцепление матиз

Єдине, що ми можемо зробити, щоб продовжити життя зчепленню і коробці передач — правильно відрегулювати довжину троса, тобто, робочий хід педалі зчеплення.

Регулюємо трос зчеплення Деу Матіз

Регулювання зчеплення на Матізі можна проводити як з-під машини, так і зверху. Правда, зверху доведеться знімати корпус повітряного фільтра. Для регулювання використовується одна-єдина гайка, накручена на наконечник троса.

регулировочная гайка

Інший кінець троса має жорстко закріплений кронштейн, в який протягується важіль педалі.

трос на педали

Кожух троса закріплюється на моторному щитку за допомогою фланця і двох гвинтів, а з іншого боку за допомогою кронштейна на коробці.

крепление троса

Регулювання полягає в тому, щоб регулювальною гайкою на 10 правильно натягнути трос зчеплення. Це має на увазі, що повний робочий хід педалі повинен бути рівно 140 мм.

регулировка троса

Утримуємо від провертання сам трос (а не кожух) пасатижами (1).

Закручуємо регулювальну гайку (2) до тих пір, поки робочий хід не стане рівним 140 мм.

свободній ход педаои

В цьому випадку педаль зчеплення повинна бути практично на одному рівні з педаллю гальма.

педали на одном уровне

Змащуємо різьбову частину наконечника троса моторним мастилом і ще раз перевіряємо хід педалі.

смазіваем резьбу

Операцію повторюємо в тому випадку, коли педаль почне провалюватися і включення передач буде ускладнено. Затягувати з регулюванням небажано, оскільки це загрожує виходом зчеплення і коробки передач з ладу.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

94535137-GM

18

94580713-GENERAL MOTORS

38

96498780-OEM

193

96814453-GENERAL MOTORS

46

94580796-Genuine

262

96304580-ZAZ

145

94535312-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

124

96649096-GM

320

10515785-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

751

94501326-General Motors

41

96323318-OEM (STDW) (Korea)

1134

6696899-GENUINE

46

96458873/94797406-MANN

248

25180907-GENERAL MOTORS

761

96590287-GM

81

481H-1007018-CHERY

58

96305420-General Motors

107

42353379-General Motors

1839

96388930-General Motors

528

111111111-UKRAINE

268

93740554-GENERAL MOTORS

528

96808248-General Motors

1801

92062396-GENERAL MOTORS

7194

96534520-GM

338

96207628-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

233

25192513-GM Uzbekistan

1579

96458873-WIX

107

94580553-GM (Korea)

685

93742966-General Motors

1684

93165215-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

1044

96813425-DAEDONG

482

96648488-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

744

94500943

28

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання тросу зчеплення Деу Матіз"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.