Будь-яка, навіть сама незначна помилка при заміні троса зчеплення на Daewoo Matiz, може закінчитися виходом цього самого зчеплення з ладу в дуже короткі терміни. Зокрема, після установки нового троса або заміни зчеплення багато хто не обтяжує себе регулюванням вільного ходу педалі.
Привід вилки виключення зчеплення на Деу Матіз - механічний. З одного боку, це добре, оскільки немає потреби обслуговувати гідравлічну магістраль. З іншого боку, об'єктивним мінусом приводу зчеплення Матиза залишається неможливість регулювання вільного ходу педалі.
Це означає, що вижимний підшипник постійно знаходиться в контакті з пелюстками зчеплення, люфту між ними практично немає або ж він мінімальний. Отже, на Деу Матіз є можливість регулювання тільки повного (робочого) ходу педалі зчеплення.
Проте регулювання потрібна і важлива. Це пояснюється тим, що при постійному контакті (в нормальних умовах) вичавного підшипника з пелюстками кошика зчеплення його ресурс в середньому становить 80 тисяч км пробігу. Варто збити регулювання в одну або іншу сторону, повна заміна механізму зчеплення буде необхідна вже через 8-12 тисяч пробігу.
У загальних рисах зрозуміло, що особливістю зчеплення Деу Матіз є постійний контакт вижимного підшипника з пелюстками кошика зчеплення. Єдине, що ми можемо поміняти — правильно налаштувати робочий хід педалі.
Якщо цього не зробити, можливо два варіанти розвитку подій:
Робочий хід педалі занадто маленький, зчеплення бере «вгорі», при цьому часто буксує. Це призводить до того, що вижимний підшипник постійно тисне на пелюстки кошика і при щонайменшому дотику до педалі зчеплення відбувається часткове роз'єднання ведучого і веденого диска. В цьому випадку отримуємо гігантський знос кошика, пелюсток, перегрів веденого диска зчеплення, перегрів і вихід з ладу вичавного підшипника.
Ресурс зчеплення в цьому випадку - до 8-10 тисяч в кращому випадку.
Робочий хід педалі занадто великий, зчеплення вистачає в самому низу, при цьому ведучий і ведений диски розмикаються не до кінця, зчеплення постійно «веде». Нічого хорошого в цьому теж немає, оскільки навантаження на КПП зростає в рази, особливо при перемиканні передач. Перемикання часто нечітке, деякі передачі не включаються взагалі, включаються з хрускотом і скрипом.
Єдине, що ми можемо зробити, щоб продовжити життя зчепленню і коробці передач — правильно відрегулювати довжину троса, тобто, робочий хід педалі зчеплення.
Регулювання зчеплення на Матізі можна проводити як з-під машини, так і зверху. Правда, зверху доведеться знімати корпус повітряного фільтра. Для регулювання використовується одна-єдина гайка, накручена на наконечник троса.
Інший кінець троса має жорстко закріплений кронштейн, в який протягується важіль педалі.
Кожух троса закріплюється на моторному щитку за допомогою фланця і двох гвинтів, а з іншого боку за допомогою кронштейна на коробці.
Регулювання полягає в тому, щоб регулювальною гайкою на 10 правильно натягнути трос зчеплення. Це має на увазі, що повний робочий хід педалі повинен бути рівно 140 мм.
Утримуємо від провертання сам трос (а не кожух) пасатижами (1).
Закручуємо регулювальну гайку (2) до тих пір, поки робочий хід не стане рівним 140 мм.
В цьому випадку педаль зчеплення повинна бути практично на одному рівні з педаллю гальма.
Змащуємо різьбову частину наконечника троса моторним мастилом і ще раз перевіряємо хід педалі.
Операцію повторюємо в тому випадку, коли педаль почне провалюватися і включення передач буде ускладнено. Затягувати з регулюванням небажано, оскільки це загрожує виходом зчеплення і коробки передач з ладу.
Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"
94580713-GENERAL MOTORS
17106005-OEM TOPIC
96351051-EuroEx
3488967-GM
96305420-General Motors
96420303-CRB
42353379-General Motors
96207628-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
93165215-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96648488-GM (Korea) стар. накл. без голограммы