У пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про те, як можна легко усунути проблему, коли на автомашині загоряється сигнальна лампочка Чек Енджін.
Адже всім відомо, що це сигнал того, що в силовому агрегаті виникли якісь несправності.
На панелі приладів нашого Деу Сенс ця лампочка не просто загорілася, а почала блимати.
Але, що точно сталося, потрібно конкретно розбиратися.
Артикул необхідної запчастини до Деу Сенс:

- У нашому автомобілі склалася ситуація, коли під час роботи двигуна на панелі приладів загорілася і стала переривчасто блимати сигнальна лампочка Check Engine.
- Відбувається це під час руху і навіть при роботі агрегату на холостих обертах.
- Така ситуація говорить про те, що десь з'явилася якась несправність і при проведенні діагностики буде висвітлюватися якась помилка.
- Мало того, під час руху, коли двигун працює в режимі бензин, при розгоні несподівано починаються різкі смикання або ривки.
- А далі, чим більше ви тиснете на педаль газу, намагаючись збільшити оберти, тим менше двигун починає проявляти жвавість, тяга пропадає і автомобіль може просто зупинитися.
- Іншими словами, силовий агрегат нашого Деу Сенс в такому режимі просто, що називається давиться.
- У цій ситуації доводиться швидко перемикатися на газ. А в цьому режимі двигун вже працює практично нормально.
- Той факт, що почала загорятися сигнальна лампочка Чек, говорить нам про те, що необхідно провести відповідну діагностику, щоб перевірити загальний стан нашого Деу Сенс.
- А для того, щоб таку перевірку здійснити природно необхідний комп'ютер або ноутбук.
- Крім того, буде потрібно кабель спеціальний для підключення гаджета.

- А также в обязательном порядке нужен OBD-сканер. В нашем случае это 16-ти пиновый сканер OBD-II.
- А також в обов'язковому порядку потрібен OBD-сканер. У нашому випадку це 16-ти піновий сканер OBD-II.

- Цей сканер ми підключаємо до спеціального діагностичного роз'єму, який знаходиться в цій машині в районі коліна правої ноги водія або під замком запалювання.

- Як правило, в комплекті зі сканером продаються спеціальні драйвера. У нас в даному випадку чіп типу CH340.

- Програмне забезпечення ми використовуємо в даному випадку Мікас 10.3.

- А також друга програма-це Sens Diagnostica.
- Все програмне забезпечення є у вільному доступі і його можна самостійно завантажити на свій гаджет.
- Потрібно мати на увазі, що програма діагностики, в даному випадку на Деу Сенс, запускається тільки при установці ключа запалювання в положення 2.
- Тобто запалювання повинно бути включено.
- Далі в програмі вибираємо Cом-плот 3.

- При цьому вибір блоку здійснюється програмою автоматично.
- Після цього на дисплеї з'являються параметри вашого автомобіля і далі натискаємо кнопку «Пуск».

- А далі починається найцікавіше.
- Якщо ви зайдете в папку «коди(поточні), то програма вам видасть, що помилок в даний момент немає.

- Однак, якщо натиснути на папку «Коди», тобто вже зафіксовані раніше помилки, то тут виявимо знайому нам помилку Р0327

- Розшифровується ця помилка, як "низький рівень сигналу ланцюга датчика детонації".
- У зв'язку з цим ми розуміємо, що на нашому Деу Сенс в роботі датчика детонації з'явилися якісь проблеми.
- В даному випадку ми можемо обнулити показання лічильника (для цього в програмі є спеціальна кнопка внизу екрану).

- Це потрібно для того, щоб скинути всі помилки, які можливо були колись раніше. І які на даний момент вже не актуальні.
- Але, щоб виявити помилки, наявні на даний момент і які дійсно необхідно усувати, в тому числі і Р0327, необхідно після цього запустити двигун і дати йому пропрацювати деякий час.
- При цьому двигун повинен пропрацювати на різних обертах.
- І тоді, коли на приладовій панелі загориться Чек, на екрані вашого гаджета в папці «Коди (поточні) неодмінно висвітляться існуючі в даний момент помилки, тобто несправності у вашому Деу Сенс або іншому автомобілі зі схожим двигуном.
- Їх то якраз і потрібно буде в першу чергу усувати.
- Ми ж в даному випадку зосередилися на датчику детонації нашого авто.
- Встановлений цей прилад на блоці циліндрів ззаду внизу прямо на одній лінії з датчиком абсолютного тиску.

- Так ось, прагнучи усунути несправність, що з'явилася, ми демонтували наш датчик детонації.
- Для цього від'єднали фішку живлення з цього датчика і ключем на 12 викрутили болт, що утримує його.

- Після цього взяли шматочок наждачного паперу і з його допомогою гарненько почистили сам корпус датчика і його контакти внизу на блоці.

- Зробили так тому, що це перше, що спало на думку. Дасть це якийсь результат чи ні – інше питання.
- Але для профілактики цього пристрою на Деу Сенс однозначно зайвим не буде. А замінити датчик ми встигнемо завжди.
- Для більшої переконливості прочистили таким же чином і контакти на фішці живлення.
- Після зазначеної процедури встановили датчик на місце, обнулили всі помилки на дисплеї комп'ютера і проїхалися на авто буквально пару кілометрів.
- Потім знову в діагностичній програмі зайшли в папку «Коди», де раніше була помилка Р0327, то тепер ніяких помилок комп'ютер не показав.

- Але, зате з'явився інший цікавий факт.
- У папці " Коди (поточні)" під час руху або при роботі двигуна на холостих, але підвищених обертах, раптом з'явився цілий список помилок.

- Правда, цікаво не поява цього списку, а те, що він з'являється буквально на кілька секунд, після чого різко зникає.
- Це може говорити тільки про одне.
- У роботі зазначених у списку помилок пристроїв і вузлів автомобіля Деу Сенс з'явилися дійсно якісь проблеми.
- Але, вони ще зовсім незначні і тому ЕБУ автомашини поки їх не може зафіксувати, як доконаний факт.
- Зате для вас це є безцінною підказкою для проведення майбутнього ремонту.
- Тобто, вам необхідно звернути увагу на роботу всіх цих вузлів і пристроїв, перевірити там все, почистити, якщо необхідно, щоб запобігти наступу всяких несправностей в майбутньому.
- Така свого роду профілактика несправностей авто.
- Наша ж помилка, пов'язана з датчиком детонації, більше не з'являлася ні в одній з папок.
- Що може говорити тільки про те, що прийняті нами заходи виявилися дієвими для цього пристрою.
- Проїхавшись повторно, ми переконалися, що двигун тепер працює нормально, на педаль газу реагує адекватно і лампочка Check Engineer на панелі приладів Деу Сенс більше не загоряється.
- Це тільки підтверджує те, що програма діагностики показує, що раніше виявленої помилки більше немає.
- Тобто, наші заходи принесли свої плоди. Правда, про всяк випадок ми все ж придбали новий датчик детонації.

- При необхідності його можна в будь-який час замінити.
- Тим більше, що для цього достатньо зняти фішку і відкрутити всього один болт.
- Ну, а нашу розповідь про самостійне усунення помилки датчика детонації Деу Сенс на цьому закінчено.