Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна сальника КПП Деу Ланос

27.11.2021 | Lanos

Спеціальні гумові манжети, які називаються сальниками, забезпечують щільність з'єднання піввісей автомобіля з його коробкою перемикання передач, а також герметизацію корпусу цього механізму.

Тому при порушенні цілісності такого з'єднання і протікання масла з КПП потрібна невідкладна заміна сальника півосі.

У пропонованій статті ми і хочемо розповісти про те, як своїми руками замінити цей манжет на півосі автомобіля Деу Ланос.

Артикул сальника півосі КПП Деу Ланос-25187787-GM.​

Дэу Ланос

нужно в первую очередь приобрести новый сальник.

  • А придбали ми для цих цілей якраз новий оригінальний манжет.
  • Для тих, хто цікавиться, готові поділитися артикулом або оригінальним номером придбаного сальника.​

готовы поделиться артикулом или оригинальным номером приобретённого сальника.

  • Особливість цього оригінального виробу корейського виробництва полягає в тому, що всередині в ньому вже з заводу закладене спеціальне мастило для кращої роботи

внутри в сальнике уже с завода заложена специальная смазка

  • Якщо ви візьмете будь-який інший сальник аналогового виконання, то ніде такого виконання не знайдете.
  • Приступаючи до роботи, встановлюємо під передню частину автомобіля Деу Ланос домкрат.
  • Потім зриваємо гайки з переднього колеса, далі піднімаємо авто домкратом і повністю знімаємо далі колесо.

полностью снимаем дальше колесо.

  • Після цього для зручності роботи викручуємо кермо вліво до упору.
  • І потім відкручуємо гайку нижньої шарової опори.

откручиваем гайку нижней шаровой опоры

  • Наступним етапом нашої роботи буде відкручування стійки стабілізатора.
  • Справа в тому, що якщо ми не відкрутимо стійку стабілізатора, то ми не зможемо опустити поперечний ричаг вниз для того, щоб вибити палець шарової опори.

если мы не открутим стойку стабилизатора, то мы не сможем опустить поперечный рычаг вниз для того, чтобы выбить палец шаровой опоры.

  • Правда всю стійку стабілізатора для цього можна не знімати, а лише відкрутити верхню її гайку.
  • Потім за допомогою спеціального знімача або за відсутності його за допомогою молотка або монтування вибиваємо палець шарової опори з вуха поворотного кулака Деу Ланос.

выбиваем палец шаровой опоры с уха поворотного кулака

  • Далі, для того щоб шарову опору повністю вивести з поворотного кулака, ми опускаємо поперечний важіль вниз, палець шарової при цьому також виходить, а ми ступицю колеса в цей час повертаємо в сторону.

опускаем поперечный рычаг вниз, палец шаровой при этом также выходит

  • Привід з цього боку в результаті у нас вже стає вільним.
  • Тому піднімаємо ще вище одну сторону авто з тією метою, щоб під час витягування приводу масло не могло витікати з КПП.
  • Потім простим ривком витягуємо привід з корпусу коробки передач.
  • При цьому потрібно мати на увазі, що масло після цього все одно трохи може витікати з коробки.
  • Тому, перш, ніж витягувати привід, про всяк випадок приготуйте ганчір'я або невелику ємність.
  • А в отворі, який у нас з'явився після того, як ми витягли привід з коробки передач, якраз і знаходиться сальник півосі Деу Ланос.

в отверстии, которое в нас появилось, как раз и находится сальник полуоси

  • Його-то нам якраз і потрібно буде замінити.
  • Для того щоб зняти старий сальник, що продірявився, потрібен знімач з внутрішнім захопленням.
  • Це ідеальний варіант.
  • Але, якщо такого пристрою не виявиться, то тоді нам необхідна буде міцна викрутка або монтування.
  • В даному випадку ми взяли монтування, яким підділи знизу сальник.

взяли монтировку, которой поддели снизу сальник

  • Останній зійшов зі свого місця, і ми його просто цим ж монтуванням і витягли.
  • Тепер посадочне місце сальника півосі потрібно гарненько протерти від бруду.
  • При цьому потрібно стежити, щоб всередину корпусу КПП Деу Ланос ні в якому разі не потрапив бруд і інші сторонні частинки.
  • Далі беремо новий сальник і встановлюємо його на місце старого.

берём новый сальник и устанавливаем его на место старого

  • Потім беремо спеціально підібрану наставку і молотком поступово забиваємо манжет на своє місце.

молотком постепенно забиваем манжет на своё место.

  • При цьому не забувайте періодично переглядати, щоб сальник заходив рівно.

периодически просматривать, чтобы сальник заходил ровно

  • Потрібно уважно дивитися, щоб сальник сів строго на своє місце.
  • Коли ви цього домоглися, можна приступати до складання в зворотній послідовності.
  • Перш ніж вставляти привід, гарненько протріть його вал.

хорошенько протрите вал привода

  • Це потрібно зробити, оскільки там може збиратися бруд від старого сальника.
  • Далі беремо трохи масла з коробки передач Деу Ланос і змащуємо протертий вал приводу, щоб полегшити його входження в корпус КПП.

смазываем протёртый вал привода

  • До того ж, щоб при цьому не закусити новий сальник.
  • І потім вставляємо привід в посадковий отвір коробки перемикання передач.

 вставляем привод в посадочное отверстие коробки

  • Щоб вал приводу чітко потрапив всередині коробки на свої шліци, можна ногою або деревинкою постукати по ступиці з поворотним кулаком.
  • Коли привід точно стане на своє місце, він зафіксується і не буде піддаватися при спробі витягнути його назад.
  • Далі вставляємо палець шарової опори в вухо поворотного кулака, піднімаючи поперечний важіль Деу Ланос.

вставляем палец шаровой опоры в ухо поворотного кулака

  • При цьому поправляйте ступицю, щоб палець легше встав на своє місце.
  • Потім наживляємо гайку на шаровій опорі і прикручуємо назад стійку стабілізатора.
  • При цьому повністю гайку на стійці не затягуйте.
  • Затягнули остаточно гайку на шаровій опорі і тепер можна затягнути гайку і на стійці стабілізатора.
  • Після цього прибирайте ємність, якщо підставляли під КПП для масла або ганчір'я.
  • Не забудьте при цьому витерти сліди масла на самій коробці передач.
  • Якщо на початку ви знімали для зручності захист двигуна, то тепер можна її встановлювати на місце і закручувати всі болти.

можно её устанавливать на место и закручивать все боты.

  • Ну, а після цього можемо одягати колесо і закручувати всі його гайки.
  • Тепер можна виїжджати з гаража.
  • Потрібно відзначити, що на іншій стороні сальник півосі Деу Ланос змінюється точно так.
  • Єдина різниця тільки полягає в тому, що там доведеться повністю зняти захист двигуна.
  • Без цього ви просто не зможете дістатися до самого приводу.
  • Крім того, по закінченню роботи перевірте рівень масла в коробці перемикання передач.
  • Особливо якщо під час ремонту у вас витекла якась кількість масла.
  • Перевірити рівень можна дуже легко, викрутивши для цього на протилежному боці спеціальну пробку.
  • Якщо при цьому масло з отвору потече, значить рівень в КПП в нормі.
  • В іншому випадку потрібно долити або замінити на нове.
  • А розповідь нашу про самостійну заміну сальника півосі приводу в КПП Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

Сальник коробки передач ДЕУ ЛАНОС

90129204-GM (Korea)

35

96264738-GM (Korea)

114

96264738-KOS (Korea)

102

90182168-GM (Korea)

106

90182168-KOS (Korea)

45

90129204-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

17

90182168-Taiwan

42

96264738-BTA (Poland)

81

96264738-GM

114

90182169

17

25189395-GM

104

96264738-Genuine

79

90182168-GM

106

90182169/90129204-POS

17

90182168/25189395-KOS

44

245-1701120-OEM (АвтоЗАЗ)

77

90182168/25189395-GENERAL MOTORS

44

90182169-GROG

17

90129204-PH (KOREA)

17

90182169-PH

17

90182169-General Motors

35

90129204-KOS

17

90129204-POS

17

96264738-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

114

245-1701120-ZAZ

77

90129204-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

35

90182169-KOS

17

90182169/90129204-ELRING

136

90182168/25189395-POS

44

90129204-GENERAL MOTORS

42

90129204-GM

35

25189395-GENERAL MOTORS

128

90182168-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

106

25189395-KOS

47

96264738-KAKO

79

90182168-GENUINE

42

90182168-CORTECO

42

25189395-GENERAL MOTORS

104

25187787-GM

116

245-1701120-ZAZ

96

90129204-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

35

8685515-AC DELCO

581

96264738-Bos (Korea)

79

90129204-General Motors

35

90129204-GM

48

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника КПП Деу Ланос"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.