Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Зависають оберти Ланос

27.11.2021 | Lanos

Дуже багато власників такого автомобіля, як Деу Ланос стикалися з зависанням обертів двигуна під час руху.

З точно таким же явищем зіткнулися і ми.

У зв'язку з цим вирішили спробувати самостійно якимось чином вирішити цю проблему.

Крім того, з результатами своєї роботи хочемо ознайомити інших власників колись дуже популярного в нашій країні автомобіля Деу Ланос.

Дэу Ланос

  • Відразу хочемо розповісти про характер виниклих проблем, з якими нам довелося зіткнутися.
  • Зависання обертів силового агрегату в нашому випадку відбувається в русі.
  • Вірніше, не тоді, коли двигун працює під навантаженням, а саме в той момент, коли машина котиться на нейтральній передачі КПП.
  • У цей момент оберти двигуна починають чомусь підніматися.
  • І тільки коли автомашина повністю зупиняється, двигун починає працювати рівно і оберти його приходять в норму.

двигатель начинает работать ровно и обороты его приходят в норму.

  • Щоб розібратися в цій ситуації, ми вирішили спробувати провести невеликий експеримент.
  • А для цього нам буде потрібно зняти кришку обшивки салону в нижньому кутку біля дверей пасажира.

снять крышку обшивки салона в нижнем углу возле двери пассажира.

  • Вона тримається тільки на засувках.
  • Робимо це тому, що під цією кришкою розташований електронний блок управління двигуном Деу Ланос.

под этой крышкой расположен электронный блок управления

  • Знімається він дуже просто.
  • Тому виймаємо цей блок зі свого місця і там витягуємо роз'єм B2.

вынимаем этот блок из своего места и там вытаскиваем разъём B2

  • У цьому роз'ємі знаходимо провід біло-зеленого кольору.

В этом разъёме находим провод бело-зелёного цвета

  • Цей провід пов'язує датчик швидкості з ЕБУ автомобіля.
  • Так ось саме його нам необхідно витягти з цього роз'єму.
  • Для цього ми піддіваємо і виймаємо одну з гребінок цього роз'єму.

поддеваем и вынимаем одну из гребёнок этого разъёма

  • А потім тонкою голкою нам буде потрібно відігнути всередині колодки роз'єму контакт і витягнути з неї вказаний біло-зелений проводок.

 тонкой иголкой нам потребуется отогнуть внутри колодки разъёма контакт и вытащить с неё указанный бело-зелёный проводок.

  • Після цього витягнутий провід ізолюємо і збираємо все в зворотному порядку.
  • Для цього вставляємо гребінку в роз'єм ЕБУ Деу Ланос, після чого ставимо на місце сам роз'єм.
  • Далі встановлюємо роз'єм на місце в блок управління і ставимо його на своє місце.
  • Потім закриваємо кришку на обшивці і тепер вирушаємо на випробування.
  • Запускаємо двигун автомобіля і виїжджаємо.
  • Починаємо рух і оберти силового агрегату відразу зростають.

Начинаем движение и обороты силового агрегата сразу возрастают

  • Як тільки кидаємо педаль газу-оберти відразу починають падати.
  • Тобто, поки все нормально і ніяких зависань на початку немає.
  • При роботі двигуна на газі включаємо кондиціонер, потім вимикаємо його-оберти при цьому на одному рівні і в межах допустимого.
  • А до цього експерименту при включенні кондиціонера оберти двигуна на Деу Ланос різко збільшувалися до 1500-1800 обертів.
  • Перевіряємо машину в різних режимах і оберти двигуна змінюються в залежності від положення педалі акселератора.
  • Тобто, при натисканні на педаль оберти відразу зростають, а коли педаль кидаємо – вони тут же падають до мінімуму.
  • Вимикаємо швидкість і при роботі на холостих тахометр показує 500-600 обертів, що є цілком нормальним.
  • При цьому і гальма та всі інші системи і пристрої в автомобілі працюють справно.
  • Оберти силового агрегату до того ж змінюються кожен раз однаково в залежності від зміни його режиму роботи.
  • Раніше ж кожен раз кількість обертів в різних режимах також було різне.
  • З чим пов'язана така ситуація на Деу Ланос, сказати ми не можемо.
  • Цілком можливо вся причина в датчику швидкості.
  • Але, ясно одне, що, відключивши цей датчик від ЕБУ, ми бачимо, що робота двигуна відразу налагодилася.
  • Зависання обертів більше не спостерігається.
  • При цьому помилка ЧЕК Енджін на панелі приладів не загоряється, хоча і раніше цього теж не було.
  • Як би там не було, але з проблемою своєю ми впоралися.
  • А тому розповідь нашу про самостійне усунення зависання обертів двигуна Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

Коробка передач КПП ДЕУ ЛАНОС

90342949-Genuine

442

96169394-GM

2834

96297968-GM

2283

90142092-OEM (Korea)

228

96179244+96179238+96298951-HAN (Korea)

81

96108006-OEM (GMB)

212

96335754-OEM (KBC)

132

11054212-GM (Korea)

13

S3910001-OEM (Korea)

57

520689-ПОЛЬША

942

96179244-ANAM

21

Рем-т 1-Rapid

93

94580711-OEM (Korea)

50

94580806-OEM (Korea)

153

96243158-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

54

24203590-Autox (Korea)

990

96303182-GM

458

96829393-Seoul (Korea)

31

96812969-Genuine

225

94580805-OEM (Korea)

106

96133781-GM

132

96343665-OEM (Korea)

98

96108005-OEM (KBC)

310

90142092-GM (Korea)

228

94535311-GM (Korea)

17

94535778-GM

20

90250175-GM (Korea)

29

96182212-GM

113

94580745-Genuine

321

96179238-OEM (Korea)

41

94580778-GM

569

94535807+94530002-GM (Korea)

57

90342949-OEM (Korea)

327

96303182-GM (Korea)

458

94580747-GM

321

94535807-GM

31

94580745-OEM (Korea)

321

96169394-GM (Korea)

2834

96179220-GM

2487

94580787-OEM (Korea)

216

96303182-Авто-ЗАЗ (Оригинал)

108

520689-OEM (Korea)

942

94580621-GM (Korea)

263

94580512-GM (Korea)

6

94580614-OEM (Korea)

176

96297027-GM (Korea)

202

24203590-OEM (Korea)

990

90129204-GM (Korea)

35

96829393-Made in UA

31

96180851-GM (Korea)

860

96264738-GM (Korea)

114

96343661-OEM (Korea)

106

90334133-OEM (Korea)

109

94535807-OEM (АвтоЗАЗ)

31

96812969-OEM (Korea)

225

96180849-GM

364

96244990-FSO

102

96180853-GM

128

96264738-KOS (Korea)

102

94580754-OEM (Korea)

468

96179220-GM (Korea)

2487

25181611-GM (Korea)

125

96236781-FSO

380

90182168-GM (Korea)

106

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Зависають оберти Ланос"

Відгуки: 1


Александр

Очень понравилась статья и видео. Полезная информация. Уже несколько лет веду борьбу с нестабильность оборотов двигателя Ланос 1.6 при движении накатом-перешерстил все соединения электропроводки(говорили причина-плохой контакт) , был на СТО разных, у частных мастеров и никто до сих пор не мог объяснить ни причину ни устранить неполадку.Теперь попытаюсь самостоятельно повлиять на эту нестабильность.И вобще: очень удобная форма описания неисправностей и способа их устранения. Огромное человеческое спасибо.




Оцініть статтю:
.