Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Зависають оберти Ланос

27.11.2021 | Lanos

Дуже багато власників такого автомобіля, як Деу Ланос стикалися з зависанням обертів двигуна під час руху.

З точно таким же явищем зіткнулися і ми.

У зв'язку з цим вирішили спробувати самостійно якимось чином вирішити цю проблему.

Крім того, з результатами своєї роботи хочемо ознайомити інших власників колись дуже популярного в нашій країні автомобіля Деу Ланос.

Дэу Ланос

  • Відразу хочемо розповісти про характер виниклих проблем, з якими нам довелося зіткнутися.
  • Зависання обертів силового агрегату в нашому випадку відбувається в русі.
  • Вірніше, не тоді, коли двигун працює під навантаженням, а саме в той момент, коли машина котиться на нейтральній передачі КПП.
  • У цей момент оберти двигуна починають чомусь підніматися.
  • І тільки коли автомашина повністю зупиняється, двигун починає працювати рівно і оберти його приходять в норму.

двигатель начинает работать ровно и обороты его приходят в норму.

  • Щоб розібратися в цій ситуації, ми вирішили спробувати провести невеликий експеримент.
  • А для цього нам буде потрібно зняти кришку обшивки салону в нижньому кутку біля дверей пасажира.

снять крышку обшивки салона в нижнем углу возле двери пассажира.

  • Вона тримається тільки на засувках.
  • Робимо це тому, що під цією кришкою розташований електронний блок управління двигуном Деу Ланос.

под этой крышкой расположен электронный блок управления

  • Знімається він дуже просто.
  • Тому виймаємо цей блок зі свого місця і там витягуємо роз'єм B2.

вынимаем этот блок из своего места и там вытаскиваем разъём B2

  • У цьому роз'ємі знаходимо провід біло-зеленого кольору.

В этом разъёме находим провод бело-зелёного цвета

  • Цей провід пов'язує датчик швидкості з ЕБУ автомобіля.
  • Так ось саме його нам необхідно витягти з цього роз'єму.
  • Для цього ми піддіваємо і виймаємо одну з гребінок цього роз'єму.

поддеваем и вынимаем одну из гребёнок этого разъёма

  • А потім тонкою голкою нам буде потрібно відігнути всередині колодки роз'єму контакт і витягнути з неї вказаний біло-зелений проводок.

 тонкой иголкой нам потребуется отогнуть внутри колодки разъёма контакт и вытащить с неё указанный бело-зелёный проводок.

  • Після цього витягнутий провід ізолюємо і збираємо все в зворотному порядку.
  • Для цього вставляємо гребінку в роз'єм ЕБУ Деу Ланос, після чого ставимо на місце сам роз'єм.
  • Далі встановлюємо роз'єм на місце в блок управління і ставимо його на своє місце.
  • Потім закриваємо кришку на обшивці і тепер вирушаємо на випробування.
  • Запускаємо двигун автомобіля і виїжджаємо.
  • Починаємо рух і оберти силового агрегату відразу зростають.

Начинаем движение и обороты силового агрегата сразу возрастают

  • Як тільки кидаємо педаль газу-оберти відразу починають падати.
  • Тобто, поки все нормально і ніяких зависань на початку немає.
  • При роботі двигуна на газі включаємо кондиціонер, потім вимикаємо його-оберти при цьому на одному рівні і в межах допустимого.
  • А до цього експерименту при включенні кондиціонера оберти двигуна на Деу Ланос різко збільшувалися до 1500-1800 обертів.
  • Перевіряємо машину в різних режимах і оберти двигуна змінюються в залежності від положення педалі акселератора.
  • Тобто, при натисканні на педаль оберти відразу зростають, а коли педаль кидаємо – вони тут же падають до мінімуму.
  • Вимикаємо швидкість і при роботі на холостих тахометр показує 500-600 обертів, що є цілком нормальним.
  • При цьому і гальма та всі інші системи і пристрої в автомобілі працюють справно.
  • Оберти силового агрегату до того ж змінюються кожен раз однаково в залежності від зміни його режиму роботи.
  • Раніше ж кожен раз кількість обертів в різних режимах також було різне.
  • З чим пов'язана така ситуація на Деу Ланос, сказати ми не можемо.
  • Цілком можливо вся причина в датчику швидкості.
  • Але, ясно одне, що, відключивши цей датчик від ЕБУ, ми бачимо, що робота двигуна відразу налагодилася.
  • Зависання обертів більше не спостерігається.
  • При цьому помилка ЧЕК Енджін на панелі приладів не загоряється, хоча і раніше цього теж не було.
  • Як би там не було, але з проблемою своєю ми впоралися.
  • А тому розповідь нашу про самостійне усунення зависання обертів двигуна Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

634

96245829-Made in UA

132

/06507-FEBI (Germany)

239

94525149-Made in UA

12

94580614-GM (Korea)

217

96650541-OEM (Korea)

617

96598095-OEM (Korea)

209

/01262-FEBI (Germany)

607

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96210433-OEM TOPIC

8

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96350161-POS

57

96378802-KOREASTAR

111

96391433-Koreastar (Korea)

80

61-33005-10-Victor Reinz (Germany)

557

96180732-OEM (Korea)

12

95028604-General Motors

287

96336671-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

39

96143112-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

18

96985327-GM Узбекистан

561

7848737

848

96567407-General Motors

340

94720894-General Motors

529

96351676-General Motors

141

96084713-General Motors

189

96610297-General Motors

2009

96325068-General Motors

152

95390381-General Motors

1646

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

795

96800086-OEM

860

96443420-GM

3391

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Зависають оберти Ланос"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.