Збереження автомобіля ніколи не було другорядним питанням для власників.
Тому наявності і функціонуванню дверних замків завжди приділялася особлива увага.
У цій статті ми розповімо про один випадок вирішення питання з непрацюючим центральним замком дверей автомобіля Шевроле Авео Т250.
- В даному випадку у нас в автомобілі сигналізація відсутня, а тому двері салону закриваються за допомогою ключа.
- При цьому, досить замкнути тільки замок водійських дверей, тобто замок дверей передніх лівих, ключем і замки всіх інших трьох дверей спрацьовують в автоматичному режимі.
- Тобто закриваються разом із замком на водійських дверях.
- Але, в один прекрасний момент центральний замок перестав функціонувати.
- А це означає, що при повороті ключа в замку водійських дверей спрацьовував тільки замок цих дверей.
- Замки інших дверей при цьому не спрацьовували.
- У зв'язку з цим ми і вирішили розібратися з виниклою заміною запчастин на Авео.
- І для початку нам буде потрібно зняти карту обшивки на водійських дверей Шевроле Авео Т250.
- Нічого складного в цьому немає.
- При бажанні можна знайти порядок демонтажу обшивки на просторах Інтернету.
- Якщо ж говорити коротко, то можемо розповісти, що на початку потрібно підчепити захисну накладку ручки дверей внутрішніх.
- Під нею знаходите два саморіза і викручуєте їх.
- Викручуємо і цей саморіз на Шевроле Авео Т250.
- І після цього зриваємо просто карту обшивки дверей.
- Вона тримається на пластикових кліпсах, розташованих по периметру.
- Тому по порядку зриваємо карту, потім піднімаємо її трохи вгору і знімаємо з дверей.
- Далі загортаємо захисну плівку на дверях і бачимо замок з ізольованими проводами, де раніше, швидше за все, була підключена сигналізація.
- А ми повинні знати, що на водійських дверях з заводу встановлюється кінцевик управління трьома замками.
- Всередині дверей є фішка роз'єму живлення цього кінцевика.
- Тому витягуєте вгору "солдатик" або кнопку блокування замка і в цей момент витягаєте або знімаєте фішку замка Шевроле Авео Т250.
- Витягуємо її назовні і бачимо, що фішка управління має три контакти.
- Відповідно до неї підходять три дроти різного кольору.
- Провід чорного кольору, швидше за все, це «мінус» замка, а крайні дроти: блакитний і білий, це відкривання і закривання замків.
- Перше, що нам потрібно зробити-це перевірити функціонування замка на дверях.
- З цією метою беремо звичайну перемичку.
- Тепер один з кінців перемички вставляємо в центральний або середній контакт фішки замка Шевроле Авео Т250.
- А другим кінцем пробуємо замикати тепер крайні контакти фішки.
- При цьому кнопка блокування дверей на інших дверях у нас спрацьовує.
- При замиканні одного контакту крайнього замки закриваються, а при замиканні іншого – відкриваються.
- А це говорить про те, що електричний ланцюг тут в нормі, електронні пристрої працюють справно, а проблема значить з самим центральним замком Шевроле Авео Т 250.
- З цією метою можна придбати новий центральний замок, переставити його і все запрацює.
- Але, такий замок коштує не так і дешево.
- Тому ми пропонуємо інший шлях вирішення цієї проблеми.
- Для цього придбаємо точно такий же електропривод (актуатор) замка, що стоїть всередині в дверях.
- При цьому це не простий привід, а пятипровідний, тобто не на три, а на п'ять проводів.
- Перевага такого приводу в тому, що управління, фішку від якого ми раніше зняли всередині дверей, тут вже вмонтовано всередині.
- Крім того, він коштує значно дешевше.
- Тобто, два дроти цього пристрою, в даному випадку зелений і блакитний, йдуть на відкриття і закриття замка, а три інших – на управління.
- В даному випадку ці три дроти навіть за кольором збігаються з проводами на нашій фішці.
- Перш, ніж встановлювати цей привід в двері автомобіля Шевроле Авео Т250, необхідно його перевірити.
- Для цього відрізаємо фішку, яку ми витягли, і до її трьох проводів підключаємо три дроти нового приводу.
- І тоді при витягуванні кнопки або "солдатика " замки на всіх дверях салону повинні відкриватися.
- Опускаємо солдатик - і замки всі повинні закриватися. У нас все так і вийшло.
- Правда, при підключенні нового приводу виявилося, що дроти в дверях трохи переплутані і нам довелося їх трошки переставити місцями.
- Два дроти, що залишилися, ми можемо не підключати, так як управління дверима салону Шевроле Авео Т250 тепер і так буде здійснюватися ключем з водійських дверей.
- А до цих проводів краще потім підключити сигналізацію.
- Тоді всі замки будуть спрацьовувати від натискання кнопки брелока замку.
- Тому під'єднуємо грунтовно цей привід до замка дверей, встановлюємо його всередину і ставимо на місце карту обшивки, закрутивши саморізи і встановивши накладки.
- В кінці закриваємо двері і перевіряємо роботу центрального замка поворотом ключа в водійських дверях Шевроле Авео Т250.