Практично кожен власник автотранспортного засобу знає, що для того, щоб в його двигуні замінити поршневі кільця, що відслужили свій термін, необхідно в першу чергу зняти сам агрегат з автомашини.
Однак, в пропонованій статті ми хочемо спростувати це твердження і розповісти про те, яким чином можна виконати таку заміну, не знімаючи для цього двигун з Деу Сенс, ЗАЗ Шанс і ряду інших схожих моделей.
- Весь секрет нашого виду ремонту полягає в тому, що ми знімаємо тільки головку блоку циліндрів з силового агрегату автомашини, а також його масляний піддон.
- В іншому виконуємо всі операції, які зазвичай проводяться для такого виду ремонту.
- Перш за все зливаємо з силового агрегату охолоджуючу рідину і масло.
- Після цього від'єднуємо і знімаємо або відводимо в сторону все навісне обладнання, що буде заважати нам знімати ГБЦ.
- Тут, як правило, ніяких складнощів не існує – відкручуємо по контуру всі болти за допомогою головки і воротка.
- Єдиною проблемою можуть бути тільки три болтика, розташованих біля картера зчеплення.
- Просто ці болти так просто не вийде відкрутити, оскільки заважає сам картер, та й форма піддону.
- Тому для відкручування цих болтів необхідно запастися карданчиком.
- Також немає нічого складного відкрутити два болта на фланці, роз'єднавши штани глушника (приймальну трубу) з його гофрою.
- І після цього, якщо нічого вже не заважає, можна відкручувати і знімати головку блоку циліндрів з силового агрегату Деу Сенс.
- У нас на всі ці операції пішло близько двох годин часу.
- І тепер далі можемо витягувати поршня по одному з блоку циліндрів.
- Для цього на колінвалі відкручуємо шатуни і потім витягуємо вгору поршні двигуна.
- Таким ось способом поступово виймаємо всі чотири поршня вгору.
- І тепер, коли всі поршня вгорі, нам нічого не заважає знімати з них всі кільця і одягати нові.
- А після цього за допомогою спеціального фабричного або саморобного пристосування вставляємо поршня назад в циліндри блоку Деу Сенс.
- Одягаємо це пристосування на кожен з поршнів, з його допомогою стискаємо нові кільця і вставляємо потім поршень в такому стані в циліндр.
- Далі молотком акуратно забиваємо поршень повністю в циліндр, а пристосування залишається зверху на поверхні блоку.
- В результаті всі чотири поршня опинилися на місці, після чого встановлюємо нову прокладку ГБЦ на блок і можемо встановлювати назад саму головку.
- Правда, перед цим, при необхідності, можна провести необхідний ремонт на ГБЦ.
- Це може бути чистка або заміна клапанів, а також маслоз'ємних ковпачків або ж якісь інші роботи.
- І після цього вже встановлювати таку головку блоку циліндрів на двигун Деу Сенс.
- Сам же двигун повністю при цьому ми не знімаємо з автомобіля.