Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Ремонт сцепления Шевроле Авео

15.06.2019 | Aveo T250

Практично всі корейські автомобілі бюджетного класу мають однакову архітектуру. Це не стало винятком і для Chevrolet Aveo Т250. Лачетті, Нексія, Ланос теж знаходяться під прицілом тих власників, які відчули несправності в роботі механізму зчеплення.

Основні несправності зчеплення Chevrolet Aveo Т 250

Ворога треба знати в обличчя. Тому борючись з поломками, необхідно бути в курсі як мінімум їх ознак. Виявляються вони як на ходу, так і зі старту. Автоматичні коробки передач на Авео Т250 в Україні зустрічаються, але вкрай рідко.

До самих КПП особливих претензій немає, власне, як і до опелівським коробок. Механізм зчеплення досить надійний, але має кілька слабких місць, на які не завадило б звернути увагу в процесі експлуатації:

  1. Найболючіше місце в трансмісії Chevrolet Aveo Т 250 - вижимний підшипник. Він прагне закінчити свою кар'єру вже до 30-40 тисячам пробігу.
    выжимной подшипник

  2. Ведений диск і його фрикційні накладки здатні витримати дві-три заміни вичавного, якщо правильно користуватися педаллю зчеплення, не перегрівати його і не займатися драг-рейсингом. Для цього існують інші, більш гідні автомобілі.
    ведомый диск

  3. Кошик, або провідний диск зчеплення схильний до зносу через низький ресурс вичавного підшипника. Якщо перегрівати пелюстки кошика методично і часто, вони просто розсипаються. У самих запущених випадках можлива поява тріщин на контактної поверхні натискного диска, а це свідчить про повний вихід з ладу кошика.
    корзина

  4. Люфти в механізмі приводу виключення зчеплення. З'являються не раніше 50 000 пробігу. Як правило, люфти пов'язані зі зносом вилки виключення зчеплення або втулок в картері коробки передач, якщо вони були передбачені заводом-виготовлювачем.

рычаг привода

  1. Гідропривід механізму зчеплення. Найпростіший гідравлічний циліндр, встановлений на двох болтах на картері КПП, може підтікати. Чи не активно, але методично. На стан робочого циліндра варто звертати увагу хоча б раз в 12-15 тисяч пробігу. Цим ми зможемо вберегти від зносу все зчеплення в зборі.
    гидроцилиндр

А ознаки несправності механізму зчеплення на поверхні — або зчеплення веде, не вимикається до кінця навіть при повністю вичавленою педалі, або буксує, коли педаль ніхто і не думав чіпати. І в тому, і в іншому випадку кошику, вижимний підшипник, відомому диску світить перегрів і достроковий вихід на пенсію.

Як зняти зчеплення на Chevrolet Aveo Т 250

Існує кілька способів отримання доступу до зчеплення для ревізії, або заміни. Перший — демонтаж коробки передач, повний або частковий. Другий — демонтаж двигуна. Природно, для заміни зчеплення ніхто не стане знімати мотор, але в нашому випадку був необхідний демонтаж всього двигуна в зборі. Тому можна простежити всі несправності зчеплення і методи їх усунення більш наочно.

коробка передач

Якщо коротко, то зчеплення простіше поміняти (або побачити його стан), зсунувши коробку передач. Для цього необхідно від'єднати обидва зовнішніх Шруса, піддомкратити або підвісити двигун і тільки після цього приступати до від'єднання КПП від блоку циліндрів.

КПП с приводами

Щоб дістатися до болтів, які кріплять картер КПП до блоку циліндрів, доведеться зняти частину навісного обладнання під капотом, монтажний блок запобіжників, бачок системи охолодження, бачок ГУР і акумулятор.

крепление КПП

Після цього можна виймати КПП, від'єднавши кулісу приводу механізму включення передач. В результаті відкривається повний огляд механізму зчеплення.

корзина сцепления

Коробка передач разом з приводами знята, якщо до неї є якісь претензії, саме час їх пред'явити.

Міняємо вижимний підшипник і привід зчеплення

Як було сказано вище, ведений диск і натискний (кошик) на пробігу близько 50 тисяч практично не зношуються.

Основний винуватець появи проблем — вижимний підшипник. Його-то нам і належить замінити.

Робиться це просто:

Відкручуємо болт фіксації вилки виключення зчеплення на осі.

болт штока привода

Виймаємо вісь з важелем вгору.

вынимаем ось вверх

Знімаємо вижимний підшипник.

снимаем выжимной

Є сенс звернути увагу на сальник первинного валу КПП. Його корпус кріпиться на трьох болтах. Відкручуємо їх.

откручиваем три болта

Під корпусом сальника знаходимо кільце ущільнювача, на яке мало звертають увагу навіть досвідчені майстри. А дарма. Тому що кільце зношується і яким хорошим не був би сальник, течія трансмісійної рідини з КПП неминуча.

вынимаем уплотнительное кольцо

Якщо заводом передбачена установка осі вилки приводу зчеплення під втулки (капрон), їх потрібно міняти. Одна встановлена в нижній точці кріплення вісі ...

крепление втулки

... друга у верхній частині.

новая втулка

Для заміни втулок розтискуємо металевий фіксатор, після чого втулки без проблем залишають свої місця.

правильная установка втулки

При цьому зауважуємо, що втулки встановлюються строго відповідно до приливів на пластиці, потрапляючи в пази.

Верхня втулка змінюється таким же чином.

Дефектовка механізму виключення зчеплення повинна виконуватися жорстко. Уважно оглядаємо вилку вимикання зчеплення ...

изношенна вилка

... сам шток не повинен мати явного зносу ...

выработка на оси

... особливу увагу приділяємо корпусу сальника первинного вала КПП. Звертаємо увагу на знос зовнішньої частини, а також привалочної площині.

корпус сальника

Залишилося купити ремкомплект для приводу зчеплення, в який входить:

  1. Корпус сальника первинного вала КПП.
    новый корпус

  2. Ущільнювач корпусу сальника.
    уплотнитель корпуса

  3. Сальник первинного вала КПП (встановлюється особою до коробки передач згідно насічці, відповідної напрямку обертання коленвалу).
    насечка на сальнике

  4. Втулки осі вилки виключення зчеплення.

  5. Ось вилки зчеплення (при необхідності).

  6. Вилка зчеплення Chevrolet Aveo.
    новая вилка

  7. Вижимний підшипник, який підходить під виділений бюджет.
    выжимной подшипник

  8. Корзина зчеплення і ведений диск.

  9. корзина и диск

На все-про все ми витратимо близько тисячі гривень, зате будемо знати, що зчеплення не буде вимагати заміни як мінімум 70-80 тисяч км пробігу.

Тепер готуємося до збірки. В першу чергу встановлюємо в новий корпус новий сальник первинного валу. Сальник краще змастити перед установкою силіконовим мастилом.

силиконовая смазка

Якщо сальник пручається, осаджуємо його голівкою на 26-27 мм.

установка сальника

Цим же мастилом (можна силіконовим складом для супортів) змащуємо втулки осі вилки зчеплення. Він не заподіє шкоди пластиковим втулкам і не змінює своїх властивостей при зміні температури.

Ставимо нові змащені втулки. Верхню ...

верхняя втулка

... і нижню, направляючи прилив втулки в проріз вушка картера.

нижняя втулка

Змастивши силіконовим мастилом кільце ущільнювача, ставимо його на місце.

новое кольцо

Надягаємо корпус сальника з самим сальником, які було встановлено попередньо.

Затягуємо гвинти кріплення корпусу.

смазываем корпус

Наносимо силіконове мастило на корпус сальника ...

смазываем выжимной

... після чого можна встановлювати новий вижимний підшипник.

ставим вилку

Змащуємо вісь вилки зчеплення, шліци веденого диска ...

... і сам вижимний підшипник зсередини і в місці контакту з вилкою.

Вичавний встановлюємо в зборі з вилкою.

Механізм приводу вимикання зчеплення замінений. Залишилося встановити кошик зчеплення з веденим диском за допомогою наставки, що імітує первинний вал КПП або спеціального пристосування ...

приспособление для установки корзины

... яке дозволяє центрувати кошик і ведений диск ще до установки ...

сцепление установлено

... і затягнути болти кріплення кошика, після чого коробку передач можна встановлювати в зворотному порядку.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт сцепления Шевроле Авео"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.