Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна передніх сайлентблоків Деу Ланос

23.07.2019 | Lanos

Глухий стукіт в передній підвісці може говорити про багато несправності. Більшість зношених деталей можна виявити неозброєним оком, але сайлентблоки передніх важелів мають одну особливість на Daewoo Lanos. 

Зношені стійки стабілізатора, кульові опори, підшипники ступиці на Ланосі і Сенсі можна виявити досить просто, а знос сайлентблоків важелів тільки в певних умовах.

Як перевірити сайлентблоки на Daewoo Lanos

Перша ознака зносу сайлентблоків - це глухий стукіт, який проявляється тільки при проїзді нерівностей. У вкрай запущених випадках зношена гумометалева втулка вже буде впливати на керованість автомобіля, але до такого довести підвіску потрібно постаратися.

износ сайлентблока

Проблема в тому, що на вивішених колесах несправність сайлентблока можна визначити тільки візуально. В Ланосі і сенсей вони не дуже добре видно, тому тріщини на гумі, відколи, відшарування від металевої втулки можуть бути просто замасковані брудом.

задний сайлент

Для перевірки стану сайлентблоков необхідно встановити автомобіль на оглядову яму або стенд, що не вивішуючи колеса, так, щоб все навантаження від кузова лягала на важелі. Тепер досить попросити помічника інтенсивно розгойдувати машину вгору-вниз, вперед-назад, спостерігаючи тим часом за сайлентблоками. 

Якщо важіль починає переміщатися щодо балки і болти кріплення важеля, сайлент-блок зношений критично і йому потрібна заміна.

Міняємо сайлентблоки передніх рычагів на Daewoo Lanos

Важливо пам'ятати, що заміна сайлентблоков важелів повинна проводитися з обох сторін. Застукали ліві - міняємо праві, причому і передній, і задній сайлент-блок переднього важеля.

Для заміни нам знадобляться нові сайлентблоки,нові стійки стабілізатора і нові болти кріплення важелів. Справа в тому, що при хороших пробігах різьблення стійок стабілізатора закисают, як і болти кріплення важелів, тому їх в більшості випадків доводиться зрізати. 

набор для замены

 

До того ж, раз вже зняли важіль, гріх не замінити стійку стабілізатора, коштує вона копійки, а гримить при зносі голосно.

Ще для заміни нам буде потрібно стандартний набір інструментів, для випрессовкі салентблоков краще використовувати гідравлічний прес, але підійдуть і лещата. Можливо, знадобиться болгарка і потужний молоток або знімач для кульової опори, якщо вона довго не змінювалася.

Встановлюємо автомобіль на оглядову яму і зриваємо колісні болти.

откуручиваем колесо

Вивішуємо автомобіль. Знімаємо колесо і чистимо різьблення, які будемо відкручувати, наносимо проникаюче мастило на все закисліз'єднання.

брызгаем на резьбы

Для початку знімемо супорт і відведемо його в сторону, попередньо розпакувати колодки викруткою.

снимаем суппорт

Зриваємо гайку кріплення кульової опори до кулака ключем на 19. 

гайка опоры

Відкручуємо гайки кріплення стійки стабілізатора. Є ймовірність, що стійка закисне і її доведеться зрізати болгаркою, потім вибивати з важеля.

гайка стаба

Є ймовірність, що стійка закисне і її доведеться зрізати болгаркою, потім вибивати з важеля.

срезаем

Викручуємо гайку кріплення кульової опори і вибиваємо її з кулака, якщо немає в наявності знімача.

рычаг

Головкою на 14 відкручуємо два болти кріплення скоби заднього сайлентблока.

заднее крепление

Болт кріплення важеля і переднього сайлентблока відкручуємо двома ключами на 22. 

болт крепления

Швидше за все, важіль зніметься разом з болтом, якщо вдарити по ньому в напрямку руху автомобіля.

выбиваем

У 90% випадків болт прикипають до втулки сайлентблоки.

болт прикипел

Тому буде необхідно зрізати болгаркою шайбу болта і вибити його з важеля з боку головки.

выбиваем

Задній сайлент-блок просто збивається з важеля.

снимаем задний

Передній потрібно випрессовувати.Це можна зробити і без преса, маючи потужні лещата. Для цього знадобиться оправлення з труби, по діаметру більшої, ніж вушко важеля і головка приблизно відповідна за розміром сайлентблоки.

удаляем старый

Закріплюємо конструкцію в лещатах і Випрессовиваемие старий сайлент-блок. 

Можна використовувати саморобний знімач, як показано на фото. Він складається з наскрізного болта з гайкою, такий же оправлення і шайби діаметром з сайлент-блок.Теж успішно заміняє гідравлічний прес.

съмник

Ретельно обробляємо вушко важеля, вичищаємо бруд.

чистим проушину

Змащуємо вушко мильним розчином.

моем проушину

Для того, щоб сайлент-блок не пошкодився під час запресовування, знімаємо акуратну фаску на гумі з торця, як показано на фото.

место для фаски

Краще фаску знімати на наждачному верстаті.

снимаем фаску

Змащуємо обидва сайлентблока мильним розчином і запресовувати їх в лещатах на місце. Задній просто набиваємо на важіль.

ставим новый сайлентблок

Встановлюємо задній сайлент-блок так, щоб він знаходився трохи під кутом до важеля.

новый задний

Тепер приступаємо до складання. Перед цим промазуємо новий болт важеля трансмісійним маслом або Литолом,змащуємо також нову стійку стабілізатора перед складанням.

ставим рычаг

Мильним розчином промазуємо хомут заднього сайлентблока і встановлюємо на місце важіль.

мажем мылом

До кінця різьби не затягувати. Важливо запам'ятати, що всі різьблення затягуються тільки після того, як автомобіль буде стояти на колесах, а не в вивішеному стані.

не закручиваем до конца

Встановлюємо підготовлену стійку стабілізатора.

ставим стойку

Дотримуємося порядку установки і сторону установки притискних шайб.

соблюдаем порядок

Затягуємо гайки стійки стабілізатора.

Затягуємо гайку кріплення кульової опори.

закручиваем гайку

Ставимо на місце супорт, колесо, опускаємо автомобіль і затягуємо кріплення важеля на що стоїть на землі.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.