Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Регулюємо кулісу КПП на Дєу Сенс та Ланос

31.07.2019 | Sens

Механізм приводу перемикання передач на автомобілях Daewoo Lanos і Сенс (а також Нексія) абсолютно ідентичні. Різниця з 1,3-літровим мотором Сенса полягає в тому, що під час регулювання використовується інша пара отворів в люку важеля перемикання передач. Постараємося з'ясувати, як відрегулювати кулісу КПП Daewoo Lanos так, щоб всі передачі включалися чітко і без зусиль.

кулиса

Не включаються передачі на Ланосі/Сенсі. Що робити

Мі не станемо проводити детального аналізу всіх причин, за якими перемикання передач на Ланосі може бути ускладнене або неможливе. Досить сказати, що з великою часткою ймовірності причинами можуть бути:

  1. Знос вичавного підшипника зчеплення.
  2. Знос натискного і веденого дисків.
  3. Дефект приводу зчеплення.
  4. Знос втулок і вкладишів куліси перемикання передач.
  5. У коробці передач нормальний рівень масла і воно в робочому стані.
  6. Знос або поломка синхронізаторів, або шестерень в самій коробці передач.

старые втулки

Регулювання куліси має сенс тільки в тому випадку, якщо складності з включенням передач ми спостерігаємо на тлі абсолютно справного зчеплення, до шестерень і синхронізаторів КПП у нас претензій немає, а важіль перемикання не бовтається, отже, люфтів у втулках або вкладишах лаштунки немає.

Іноді має сенс покупка нової куліси, оскільки дешевше купити нову, ніж відновити сильно зношену. До того ж слід звертати увагу на розміри застосовуваних валів в приводі перемикання передач. 

новая кулиса в сборе

Деякі виробники (як правило, дешеві маловідомі бренди) з метою економії або через відсутність контролю якості на виробництві не дотримуються номінальний діаметр. В оригінальних валах він буде дорівнює 13,6 мм. Дешеві китайські аналоги можуть мати діаметр як 12, так і 12,9 мм. Звідси та люфти, і течі мастила. 

разные оси

«До речі, сальники для валу приводу перемикання КПП на Сенсі та Ланосі підходять від ВАЗівських ремкомплектів для ремонту трамблера 2108.» 

Ще один момент. При перекосі двигуна хоч на невеликий кут, передачі не включатимуться чітко. Перед регулюванням обов'язково перевіряємо стан подушок двигуна і його положення.

«Щоби не виникало непорозумінь, досвідчені водії рекомендують перед регулюванням лаштунки прокачати зчеплення.

Регулюємо кулісу на Daewoo Lanos швидко своїми руками

Для регулювання нам знадобляться два ключі на 12 (один з них ріжковий), свердло, шестигранний ключ або електрод діаметром 4-5 мм і пара хвилин вільного часу.

Для початку знімемо дерматиновий кожух важеля коробки передач з корпусу консолі, акуратно підчепивши його викруткою.

кожух

Дивимося на механізм перемикання передач, оцінюємо стан пластикових елементів.

осмотр кулисы

Для автомобілів Деу Сенс отвір для фіксації важеля КПП знаходиться з правого боку, якщо сидіти на місці водія.

кулиса на сенсе

Для автомобілів Деу Ланос з 1,5 і 1,6-літровими моторами отвір для фіксації розташоване зліва від важеля.

кулиса на ланосе

Фіксуємо з салону важіль, поєднавши отвір на його пластиковому кронштейні з отвором на тунелі.

фиксируем рычаг

Тепер необхідно відкрутити гайку фіксації кардана куліси до валу перемикання передач на КПП. Гайка може дивитися вгору, в такому випадку відкручуємо її з-під капота.

из-под капота

Або вниз, в цьому випадку її необхідно відкрутити з-під автомобіля. Звичайно, зручніше це робити на оглядовій ямі або на підйомнику.

гайка снизу

Переконуємося в тому, що вал КПП і куліса переміщаються вільно один щодо одного.

Знаходимо пластикову заглушку на картері КПП. Вона знаходиться тут.

заглушка

Виймаємо заглушку

вынимаем заглушку

і вставляємо на її місце такий же 4-5 міліметровий штифт (свердло, електрод або шестигранний ключ) для фіксації лаштунки щодо важеля перемикання і КПП.

вставляем сверло

Беремо ріжковий ключ на 12 і знаходимо на валу два шліци. Надягаємо на них ключ і провертає його за годинниковою стрілкою градусів на 20-30 до тих пір, поки не відчуємо опір.

проворачиваем вал

У такому положенні затягуємо гайку кріплення куліси до валу.

закручиваем гайку

Залишилося піднятися в салон, запустити двигун і перевірити роботу кожної з передач, в першу чергу, п'ятої та заднього ходу. Після перевірки можна надягати дерматиновий чохол на місце і тестувати перемикання передач на ходу.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.