При повороті автомобіля іноді виникає неприємний шум і хрускіт і часто його джерелом служить шарнір рівних кутових швидкостей. Турбуватися про знос ШРУСа на Daewoo Lanos або Sens до 80-90 тисяч пробігу, як правило, не має сенсу. У тому випадку, коли пильовики цілі, а шарніри не мали заводських дефектів.
Зняти піввісь на Ланосі при наявності інструменту, знімачів і певного досвіду не складе особливих труднощів. Але в будь-якому випадку займе пару годин, які не завжди є. Тому для початку спробуємо визначити знос ШРУСа прямо на машині.
Складність в тому, що зовнішній і внутрішній шарніри при зносі видають схожі звуки, але поводяться по-різному. За конструкцією зовнішній шарнір складніше і виходить з ладу частіше.Робота у нього теж не з легких — він зобов'язаний передавати крутний момент на маточину під кутом аж до 70 ° у всіх площинах.
Щоб уникнути передчасного зносу і руйнування зовнішнього ШРУСа, досить стежити за цілісністю пильовика і не піддавати піввісь навантаженні при повернених колесах. І ще стежити за кількістю мастила під Пильником.
В таких умовах ШРУС пройде всі належні йому кілометри. Однак в тому випадку, коли пильовик прорветься, всередину відразу потрапляє пил, вода і бруд, мастило вимивається і все це сміття працює в якості абразивного матеріалу.
Щоб з'ясувати, який зі Шрусів несправний, не знімаючи з автомобіля, можна виконати кілька простих кроків:
Правий зовнішній ШРУС шумить в більшості випадків при лівих поворотах, лівий - навпаки.
Також можна спробувати радикально змінити кут роботи шарніра і проїхати в такому положенні з невеликим прискоренням. Для цього достатньо максимально завантажити задню частину автомобіля, при прискоренні зношений ШРУС дасть про себе знати.
Для демонтажу шарніра необхідно розпрягти кульову опору, рульову тягу, відкрутити гайку ступиці і подати амортизаторную стійку на себе.
Тепер можна виймати піввісь в зборі з обома Шрусами, зовнішнім і внутрішнім.
Якщо всі чотири гумових кожуха цілі, на них немає тріщин, задирів,надривів, перевіряємо шарніри, провертаючи їх під кутом до півосі.
Несправний шарнір обов'язково буде заїдати і видавати характерні звуки. Справний ж буде обертатися під будь-яким кутом без зайвих зусиль, затримок і абсолютно вільно.
Так перевіряють як внутрішні, так і зовнішні шарніри.
Всі шарніри рівних кутових швидкостей різної якості. Крім того, правильні якісні ШРУСи для ринку запасних частин комплектуються резино-силіконовими кожухами, хомутами, а також спеціальним мастилом для ШРУСов.
На ресурс шарніра може впливати кілька важливих факторів:
Їздити на сильно зношених шарнірах вкрай не рекомендується. По-перше, цим водій посилює технічний стан всієї піввісь і трансмісії в цілому. По-друге, чим раніше буде виявлений знос, тим наслідки ремонту будуть нешкідливі.
Крім того, при руйнуванні обойми кулак поводиться непередбачувано, що буде, якщо зовнішній шарнір зруйнується на високій швидкості, сказати складно. Цілком невинна ситуація, коли руйнується внутрішній ШРУС і крутний момент просто не передається на маточину. В такому випадку доведеться транспортувати автомобіль на буксирі або евакуаторі.
Щоб цього не сталося, необхідно частіше перевіряти стан пиляків, патьоки мастила в районі КПП і маточин, а також для ремонту використовувати якісні внутрішні і зовнішні шарніри рівних кутових швидкостей.
Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"
96108005-General Motors
96177604-GM
a11-3003020ba-Rider
96434368-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96167012
94500968-GM (Korea) стар. накл. без голограммы
481H-1306020-Mogen