Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 095 91-25-705
☎ +38 097 21-90-504
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна термостата Деу Сенс 1,3

28.08.2019 | Sens

І взимку, і влітку поведінку двигуна автомобіля залежить від температури охолоджувальної рідини. А точніше, від робочої температури мотора. Навіть на такому простому, як Daewoo Sens 1,3 л. 

термос

Для тих, хто знайомий з системою охолодження ВАЗівської класики, ніяких сюрпризів не буде і в системі охолодження мелітопольського двигуна Сенса.

Пізніше його замінили на 1,4-літровий, де термостат встановлений в головку блоку. На 1,3-літровому Сенсі термостат виносний.

Коли міняти термостат

На будь-якому двигуні термостат відповідає за маршрут циркуляції охолоджуючої рідини в залежності від ступеня прогріву двигуна. Поки антифриз холодний, він циркулює по малому колу, минаючи радіатор охолодження. Як тільки температура рідини піднімається до 80-86 ° С, антифриз починає циркулювати по великому колу, включаючи основний радіатор охолодження.

термостат

В обов'язки термостата входить напрямок потоку антифризу по малому або великому колу. Робить він це за допомогою термоклапану, вмонтованого в корпус. Як тільки клапан виходить з ладу, рідина або не догрівається до робочої температури, або закипає, що ще гірше.

 

У підсумку, термостат йде під заміну, якщо:

  1. Двигун постійно перегрівається навіть взимку, не гріє пічка.

  2. Видавлює антифриз з розширювального бачка (надлишковий тиск).

  3. Двигун з працею прогрівається навіть влітку.

  4. Термостат має механічні пошкодження, видно текти антифризу.

  5. Якщо є бажання встановити термостат від Ланоса або Сенса 1,4.

  6. Не влаштовує температура відкриття клапана термостата.

Як перевірити термостат на машині

Перевіряється термостат дуже просто. У тому випадку, якщо клапан заклинив в якомусь одному положенні. Але якщо клапан тільки починає ротклинювати, визначити несправність буде складніше. Простіше замінити. 

 

Запускаємо прогрітий до робочої температури двигун, чекаємо кілька хвилин. Відкриваємо капот і пробуємо рукою температуру радіатора в зоні верхньої банки. Вона гаряча. 

проверка1

Після цього, теж рукою, перевіряємо температуру нижньої банки радіатора. Якщо вона холодна, клапан термостата заклинив і не пропускає рідину по великому колу.

проверка 2

Багато власників Деу Сенс з мотором 1,3 л встановлюють на літо термостати з температурою спрацьовування 80 ° С,

80

а на зиму — з температурою 86 або більше градусів, якщо вдається знайти таку пару. 

87

Це пояснюється тим, що в жарку погоду бажано, щоб термостат відкривався якомога раніше, не доводячи рідина до перегріву, а взимку відкривався якомога пізніше, щоб мотор прогрівався швидше.

Міняємо термостат на Деу Сенс 1,3 л

Заміну термостата краще проводити на охолодженому двигуні, щоб не обпектися. Для заміни потрібно мати стандартний набір інструментів, ємність для зливу антифризу (близько 5 л) і новий термостат.

Можливо, доведеться замінити зношений хомут або патрубок, що теж бажано враховувати. Особливо часто страждає патрубок, який йде від головки блоку, він може перетиратися про циліндр вичавного підшипника зчеплення.

порез

Заміну починаємо зі зливу антифризу. Відкручуємо пробку розширювального бачка.

пробка бачка

Відкручуємо зливну пробку на голівці блоку циліндрів, підставивши під двигун ємність для зливу.

пробка1

Відкручуємо кран в нижній частині радіатора і зливаємо антифриз в ємність.

пробка2

Переміщаємо ємність в район термостата. З нього виллється ще якусь кількість антифризу.

Відпускаємо хомути на патрубках термостата.

хомуты

Зрушуємо хомути по патрубках.

хомуты2

Зриваємо, провертаючи, спочатку бічний патрубок.

сдвигаем

Потім провертає термостат вправо-вліво, щоб простіше було зняти верхній і нижній патрубок. Знімаємо їх.

проворачиваем

Оглядаємо патрубки на наявність тріщин, потертостей, задирів.Якщо вони є, патрубки підлягають заміні.

снимаем

Перед установкою нового термостата бажано змастити відводи змазкою, щоб патрубки надягали без особливих зусиль.Ставимо новий термостат, затягуємо хомути.

 

Після заливки антифризу в систему перевіряємо чи немає патьоків на пробках і хомута і тільки після цього запускаємо двигун і перевіряємо роботу нового термостата.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.