Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт передньої балки (підрамника) Chevrolet Aveo

30.08.2019 | Aveo

На всіх автомобілях Chevrolet Aveo заміна подушок підрамника проводиться на пробігу в межах 90-100 тисяч км. Процедура заміни сайлентблоків-подушок досить проста і рідко викликає труднощі. 

gjleirf

Чого не скажеш про заміну переднього сайлентблока важеля. Згодом болт кріплення важеля закисає. Він може поіржавіти як до втулки сайлентблоку, так і до ввареної в підрамник гайки.

 болт на рычаге

Конструкція підрамника така, що зрізати болт болгаркою і видалити його, як це відбувається в таких випадках на інших автомобілях, неможливо.

разрещанный рычаг

Як відкрутити болт сайлентблока важеля Авео 

места установки

Зіткнувшись з проблемою заіржавілий болт, багато хто вирішує вступити за стандартною схемою, що для початку рекомендуємо і ми. Щоб заміна сайлентблока не викликала труднощів, бажано за день до ремонту рясно залити весь сайлентблок проникаючим мастилом WD-40.

Природно, мастило спрацює не відразу, тому бажано поїздити день з нанесеною мастилом, щоб вона як слід просочилася в усі з'єднання, пази та різьблення. Тільки після цього можна пробувати зривати болт.

При цьому важливо використовувати хороший інструмент. Звичайною головкою і воротком рідко виходить зірвати болт. Найчастіше операція закінчується успіхом, якщо зривати болт пневматичним гайковертом з високим крутним моментом. Якщо ж і цей метод не навів ні до чого, тоді будемо різати.

Реставрація балки Chevrolet Aveo

Звернемо увагу на конструкцію балки в районі, що цікавить нас гайки. Балка виконана зі штампованого листового металу, складається з двох частин, верхньої та нижньої. Між ними укладаються і закріплюються на точкове зварювання підсилювачі та кронштейни.

балка

Один з цих кронштейнів і є упором для нещасливої гайки. Гайка приварена до нього з тильного боку. У більшості Chevrolet Aveo гайкою то, що приварене з заводу, назвати складно. 

гайка1

Як видно на фото, це звичайна заставна різьбова втулка з тонкими стінками, тому не дивно, що після закисання різьблення повторне використання цього неподобства чи можливо. Вихід один — заміна штатної гайки на більш потужну. Для цього купуємо комплект:

  1. Гайка з упором, діаметр різьблення 12 мм, крок 1/25. Купувати потрібно тільки якісну гайку, вітчизняного виробництва.
    гайка хорошая
     

  2. Болт сайлентблока переднього важеля. Штатний болт, зрозуміло, нас уже не влаштує, оскільки гайка буде ширша та потужніша. Тому купуємо болт з хорошої сталі з таким ж різьбленням, довжина болта не менше 75 мм, можна більше.
    болт
     

  3. Шайба болта сайлентблока, можна залишити рідну.

Для заміни гайки доведеться розкривати балку в районі кріплення переднього болта важеля.

Розкриваємо балку і міняємо гайку важеля

Якщо балка встановлена на автомобіль і більше ніяких претензій до неї немає, штатну гайку можна не міняти, а лише додати ще одну. Це можна зробити прямо на автомобілі, маючи болгарку та зварювальний апарат.

на машине

Для цього розрізається балка у двох місцях для розтину, відрізана ділянка відгинається, встановлюється додаткова гайка, прихоплюється зварюванням, після чого розкрита ділянка заварюється.

вторая гайка

Якщо ж балка знята з автомобіля, роботу можна виконати набагато якісніше. Для цього необхідно зробити на балці кілька прорізів болгаркою.

под прорези

Висвердлити дві заклепки зі зварювання з одного і з іншого боку.

заклепки

Зробити два пропила болгаркою, щоб відокремити кронштейн від підсилювача балки, який знаходиться всередині.

пропилы

Вийняти кронштейн зі штатною гайкою з балки.

кронштейн

Відрізати штатну гайку.

Приварити нову посилену повнотілу гайку.

приваренная гайка

Встановити кронштейн на місце.

кронштейн

Перед тим як приварювати кронштейн, необхідно зберегти правильне положення гайки. Для цього беремо старий сайлентблок і болт.

старый сайлент

Під старий сайлентблок підставляємо металеву проставку товщиною 0,5 мм, щоб зберегти посадковий розмір сайлентблока.

проставка

Закручуємо болт за місцем в нову гайку.

примерка

Проварюємо шви та заклепки зварюванням, тільки після цього можна викручувати болт.

швы

Після зварювання шви бажано обробити грунтом і пофарбувати, щоб уникнути корозії.

готовая балка

Розкажіть друзям

» Всі новини

.