Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна радіатора пічки Шевроле Авео

01.09.2019 | Aveo

При пошкодженні, знос або засміченні радіатора пічки, на багатьох автомобілях вдається провести операцію заміни без зняття передньої панелі. Але не на Шевроле Авео, особливо з кондиціонером. Тут доведеться повністю розбирати передню частину салону.

Як поміняти радіатор пічки Авео Т250

Деякі майстри радять повністю відключати всі дроти від сигналізації та все джгути, які розташовані з лівого боку передньої панелі. Цього робити не потрібно. Спосіб, який ми пропонуємо, найпростіший з усіх доступних.

 

Для демонтажу передньої панелі в першу чергу необхідно зняти заглушки з боків передньої панелі.

 

Вони знімаються пластиковим шпателем або акуратно викруткою.

pfukeirb

Знімаємо накладки на передні стійки. Вони кріпляться засувками, розташованими по центру накладки, тому зусилля потрібно прикладати як раз не з боків, а по центру, щоб не зламати пластик.

накладки

Таким же чином знімаємо пластикові накладки з центральної консолі, по боках від блоку управління кліматом. Вони підчіплюються знизу і легко знімаються.

накладки 2

Знімаємо заглушку по центру передньої панелі під лобовим склом. Вона ховає один з трьох болтів, на якому тримається вся панель.

центр болт

Знімаємо бардачок. Для цього відтягується внутрішня стінка, виводиться з зачеплення обмежувач з одного і з іншого боку. 

бардачок2

Після цього бардачок легко знімається, він тримається на двох петлях-засувках в нижній частині.

бардачок

Звільняємо накладку на тунелі. Для цього відкручуємо один саморіз в підстаканнику по центру.

тоннель1

І два саморіза в ногах у водія і пасажира з кожного боку.

тоннель2

Щоб зняти накладку на центральний тунель, необхідно зняти ручку перемикання передач. Для цього піддягаємо фіксатор ручки викруткою, провертає його і виймаємо з отвору.

фиксатор

Тепер ручку перемикання можна вийняти з шарніра.

шарнир

Знімаємо пластикову накладку під кермом. Вона просто тримається на засувках, досить підчепити накладку викруткою, і вона зніметься.

накладка под рулем

Знімаємо важіль управління замком капота. Для цього відкляцуємо засувки та відокремлюємо важіль від троса.

замок капота

Відкручуємо два болти кріплення центральної панелі на передніх стійках. З лівого боку.

первый болт

І справа. 

правиый болт

А також центральний болт під накладкою. Всі три болти відкручуються головкою на 8.

центральный

Знімаємо рульову колонку в зборі з кермом. Для цього відкручуємо два торцевих саморіза. Повертаємо кермо вправо, знаходимо перший шуруп.

правый шуруп

Повертаємо кермо вліво, відкручуємо другий саморіз.

левый саморез

Відкручуємо три саморіза, які кріплять кожух рульової колонки до панелі. Вони знаходяться в місцях, зазначених стрілками під кермом.

три болта

Знімаємо мінусову клему з акумулятора перед тим, як знімати електричні роз'єми.

Відключаємо роз'єми підрульових перемикачів з правого і з лівого боку. Для цього дістаємо перемикачі, натиснувши на фіксатори знизу і зверху одночасно.

подрулевые переключ

Відключаємо роз'єм замка запалювання. Для цього натискаємо на червоний фіксатор з лівої сторони від рульової колонки та знімаємо конектор.

разъем замка

Звертаємо увагу на положення керма. Він повинен знаходитися в нейтральному положенні та бути зафіксований пристроєм проти замку. Для цього достатньо вийняти ключ із замка запалювання.

Відкручуємо кардан рульової колонки в нижній частині.

колонка

Відключаємо роз'єм подушок безпеки жовтого кольору в правій стороні від рульової колонки.

разъем подушек

Відкручуємо дві гайки по обидва боки від колонки у верхній частині.

две гайки

Два болти в нижній частині рульової колонки.

два болта снизу

Попутно відкручуємо два болти по обидва боки від корпусу рульової колонки, які тримають каркас передньої панелі.

крепление

Виймаємо рульову колонку в зборі з кермом.

вынимаем колонку

Знімаємо троси з важеля керування заслінками грубки з одного і з іншого боку.

тросик

Відкручуємо саморіз кріплення хомута троса управління заслінкою. Як з одного, так і з іншого боку.

кронштейн

Не відключаючи від проводів, провертаємо і виймаємо вмикач сигналу гальма.

жабка

Відкручуємо силову вертикальну перемичку, яка зміцнює панель до днища. Перемичок дві, кожна з них кріпиться двома гайками зверху і двома знизу. 

перемычка

Відкручуємо чотири саморіза кріплення блоку управління пічкою на центральній консолі.

саморезы печки

Виймаємо блок управління кліматом, але не відключаючи роз'єм.

блок управления

Відкручуємо прихований саморіз в лівій частині силової планки.

саморез за блоком

Відкручуємо другий саморіз під бардачком.

второй саморез

Знімаємо роз'єми управління центральним замком, вентилятором в правій і центральній частині передньої панелі.

разъемы

З кожного боку відкручуємо по три болти кріплення основного каркаса передній панелі головкою на 12.

силовое крепление

Знімаємо або розкладаємо пасажирське переднє сидіння.

Праву частину панелі заносимо на пасажирське переднє сидіння.

заносим панель

Відкручуємо болт кріплення корпуса пічки з-під капота.

крепление печки

Відкручуємо три болти кріплення корпусу випарника з-під машини. Повністю болти випарника не викручувати, тільки відпускаємо до тих пір, щоб випарник хитався.

болты испарителя

Біля патрубків радіатора пічки відкручуємо два болти кріплення радіатора, зливаємо антифриз і знімаємо патрубки радіатора грубки.

болты печки

З салону відкручуємо два болти кріплення корпуса пічки. Тепер її можна буде зняти окремо від випарника без зливу фреону.

печка свободна

Виймаємо корпус печі з салону.

вынимаем печку

Щоб дістатися до радіатора, необхідно розібрати корпус пічки. Для цього відкручуємо саморізи по периметру і два саморіза в нішах.

винты в нищах

Запам'ятовуємо розташування важелів заслінок печі. Краще сфотографувати або замалювати їх розташування, в іншому випадку можна неправильно зібрати механізм приводу заслінок.

расположение

Знімаємо важелі приводу заслінок.

Гострим ножем розрізаємо поролоновий ущільнювач в трьох місцях, там, де корпус печі буде розбиратися навпіл.

режем уплотнитель

Знімаємо верхню частину корпусу обігрівача.

крышка

Знімаємо пластикові напрямні на засувках, акуратно підчепивши їх знизу.

направляющие

Знімаємо старий радіатор пічки.

старый радиатор

Перед установкою нового радіатора перевіряємо наявність ущільнювача на банках. Якщо на новому радіаторі їх немає, наклеюємо ущільнювач з щільного поролону.

уплотнитель

Ретельно вичищаємо корпус печі від залишків антифризу і проводимо збірку у зворотному порядку.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.