Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт замку запалювання Лачетті. Якщо не провертається ключ

02.09.2019 | Lacetti

Конструкція замка запалювання Chevrolet Lacetti практично нічим не відрізняється від подібних замків на більшості сучасних бюджетних автомобілів. Проблеми, відповідно, ті ж. Якщо заклинив ключ у замку запалювання, причину слід шукати виключно в механічної частини, а всі неприємності відбуваються через зношування механізму.

Чому не провертається ключ у замку

Знаючи конструкцію личинки замка, неважко здогадатися, що причиною клина може бути тільки знос самого ключа або знос секреток (кодових штифтів або сувальд).У рідкісних випадках зношується силуміновий корпус, але в Chevrolet Lacetti такого не помічено.

силуминовый корпус

Крім цього, ключ може не провертатися через руйнування пружин, які повертають секретки на місце, коли ми дістаємо ключ із замка. Якщо ж ключ із замка все ж виймається, то причина, швидше за, в зносі самих сувальд.У замку Лачетті їх вісім штук, кожна з яких підігнана під певну борозну в ключі.

сувальды

Ключ можна виключити зі списку підозрюваних, якщо запасний вставляється нормально, але теж не провертає серцевину. Якщо ж запасний ключ з мінімальним зносом спрацьовує, нам пощастило, можна просто замовити новий.

 

Якщо ж ні, доведеться розбирати личинку і з'ясовувати причину несправності. З іншого боку, ніщо не заважає купити новий замок, але це загрожує заміною всіх личинок на автомобілі - у дверях, багажнику, бардачку. 

 

Це по-перше, а по-друге, доведеться встановлювати заново плату іммобілайзера (чіп), розташований в ключі. Задоволення не з дешевих, тому логічніше було б розібратися з неробочої личинкою.

Ремонтуємо замок запалювання Chevrolet Lacetti

Щоб дістати личинку із замку, необхідно в першу чергу зняти кожух рульової колонки. Нічого складного в цьому немає — три гвинти знизу і два гвинти на торці кожуха.

винты кожуха

Щоб знайти два торцевих гвинти, досить повернути кермо вліво, викрутити один гвинт, потім вправо і викрутити другий. Якщо ж кермо заклинив в режимі охорони, досить буде зняти тільки нижню частину.

 

Не забуваємо знімати мінусову клему з акумулятора, нам доведеться працювати з проводкою.

Знявши кожух, ми отримуємо доступ до замку запалювання.

блок иммобилайзера

Насамперед відключаємо контактні колодки іммобілайзера і контактної групи замка запалювання.

колодка

Теоретично можна обійтися без демонтажу замку в зборі. Личинка виймається просто, якщо натиснути на запобіжник, вказаний стрілкою на фото.

кнопка

Але проблема в тому, що він топиться тільки в тому випадку, коли ключ провернуть в положення АСС, а зробити ми цього не можемо.

положение асс

Тому доведеться або спилювати запобіжник, або висвердлювати корпус.

 

Простіше, звичайно, за допомогою болгарки акуратно зняти близько міліметра із запобіжної кнопки, тоді личинка вийде без проблем.

кнопка2

Що ми й робимо.

спиленный корпус

Знімаємо стопорне кільце. Якщо личинки не виймається, топимо зношені секретки за допомогою шила або сталевого дроту з тильного боку личинки.

личинка с тыла

Дістаємо личинку та оглядаємо її уважно.

Тепер найголовніше — ні в якому разі при всіх подальших маніпуляціях не виймати ключ із замка. В іншому випадку секретки можуть розсипатися, а не знаючи їх порядок розташування, ми в житті не зберемо замок.

вынимаем личинку

При вставленому ключі бачимо, що секретки не до кінця топляться і фізично не дають можливості личинці провернутися в корпусі.

сувальды торчат

Вихід один — акуратно спиляти ті сувальди, які заважають личинці провертатися в корпусі замку. Для цього використовуємо звичайний надфіль.

надфиль

Оскільки сувальди виконані з латуні, пиляються вони легко, головне — не перестаратися і спиляти їх рівно настільки, наскільки це потрібно, щоб при вставленому ключі вони перебували врівень з поверхнею личинки.

заподлицо

Тепер уважно оглядаємо корпус, всередині циліндра не повинно бути ніяких задирок і слідів зносу. Якщо вони є, видаляємо задираки тим же надфілем, але з круглим перетином.

задиры в корпусе

Сердечник необхідно встановити правильно, для цього звертаємо увагу на розташування прямокутного штовхача запірного механізму протиугінного замка — штовхач повинен бути спрямований в бік важеля механізму.

напротив рычага

Перевіряємо роботу замка в обох положеннях ключа, замок можна змастити декількома краплями силіконового мастила. Щоб перестрахуватися від прокручування личинки, оскільки ми спиляли частину запобіжного штифта, можна просвердлити в корпусі отвір діаметром 2 мм і поглиблення в корпусі личинки. 

Доп винт

Потім нарізати різьбу в корпусі замку і вкрутити гвинт відповідного діаметру. Цей захід зафіксує сердечник в корпусі замку запалювання. Після цього можна підключати контактні колодки та випробувати замок запалювання в дії.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.