Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Доопрацювання системи охолодження Сенс 1,3: патрубки та термостат від Ланоса

18.09.2019 | Sens

Мелітопольський двигун МеМЗ 307 показав себе на диво витривалим і, в цілому, заслужив повагу власників Daewoo Sens. І все ж на більш тяжке, ніж Таврія, кузові, система охолодження не завжди справляється зі своїми обов'язками.

Проблеми з системою охолодження Сенс

Більшість користувачів скаржаться на недостатньо інтенсивний прогрів обігрівача салону в зимовий час, також є претензії до робочої температури двигуна. Причиною цього послужили конструкторські недоробки і архаїчна розводка патрубків під капотом, а крім того, винесений термостат Сенса 1,3 л працює гірше, ніж на 1,4-літровому моторі, де термостат вмонтований в головку блоку циліндрів.

термостат на ланосі

Вирішують проблеми по-різному. Хто намагається змінити прошивку електронного блоку управління, хтось встановлює додаткові крани і таким чином регулювати потік антифризу. Більш радикально підійшли до питання водії, які встановили термостат від Ланоса. Але щоб розібратися, який варіант краще, коротко подивимося, як працює система охолодження в базі.

Робота системи охолодження Деу Сенс

По двом простим схемам ми швидко розберемося, як циркулює антифриз у систему охолодження і які кроки простіше зробити, щоб поліпшити роботу системи опалення.

Термостат закритий

На першій схемі показана циркуляція теплоносія при закритому термостаті, коли температура двигуна нижче температури спрацьовування клапана.

закритий

Рідина надходить по патрубку зворотного зливу 8 в помпу, яка проганяет її через блок циліндрів і головка, а після головки блоку і фланця 14, по патрубку 3 антифриз надходить в трійник 6, звідки направляється у верхню банку радіатора і в термостат 27.

 

Термостат закритий, тому у рідині немає іншого шляху, окрім як чинити на радіатор отопітеля по патрубку 24 і в розширювальний бачок по патрубку 17. З грубки рідина по патрубку 26 йде на обратку.

Термостат відкритий

На другій схемі показана робота системи охолодження Daewoo Sens з відкритим клапаном термостата.

відкритий

Коли температура двигуна піднімається, клапан термостата відкритий, а рідину слід за тим же патрубкам 3 і 7 у верхню банку радіатора, проходить через нижню банку і подається на патрубок 1, проходить через термостат, через патрубок 4 на патрубок зворотної подачі 8.

 

Так відбувається до тих пір, поки клапан термостата не закриється знову.

Що не так зі штатними патрубками

Навіть у тому випадку, якщо ми залишимо штатну схему циркуляції рідини при робочому термостаті, то доведеться внести деякі зміни. Наприклад, в більшості автомобілів патрубок 3 (рис. вище) часто перетирається.

перетерся патрубок

Це відбувається з тієї причини, що він розташований занадто близько до сайту зчеплення.

патрубок

 вузол зчеплення

Щоб цього не відбувалося, патрубок потрібно вкоротити. Для початку обрізати тут близько 20 мм.

обрізаємо

І тут близько 10 мм. Патрубок перестане тертися про привід зчеплення.

обрізаємо 2

 

Водночас сама розв'язка в районі термостата більше не стирчатиме вбік, а буде встановлена рівно, приблизно так.

узел термостата

Міняємо термостат на термостат від Ланоса

Якщо ж нас не влаштовує штатна система циркуляції рідини, найпростіше замінити рідний виносний термостат на ланосовский, вбудований в головку блоку циліндрів. Зробити це бажано з двох причин:

  1. в стандартній розв'язці антифриз може рухатися одночасно в дві сторони через радіатор грубки і через термостат. В результаті чого втрачається ефективність відводу тепла від двигуна, але одночасно з цим тепла рідина насилу надходить у радіатор пічки.

     

  2.  

  3. Все банально — діаметр патрубка пічки 18 мм, а діаметр патрубка термостата 32 мм. Навіть приблизно здогадуючись про закони фізики, можна припустити, що на шляху до печі тиск буде губитися, отже, опалювач втрачає ефективність навіть на прогрітому моторі.

     

  4. Загальний обсяг антифризу невиправдано великий. Розв'язка в районі термостата збільшує об'єм системи охолодження приблизно на 25%. Природно, прогрів мотора в холодну погоду триває помітно більше.

 

Щоб прибрати вроджені вади системи опалення Daewoo Sens, потрібно просто встановити термостат від Ланоса або від Сенса 1,4 л.

корпус

Що ми отримуємо:

  1. На холодному моторі шлях антифризу скорочується чи не вдвічі — блок-головка-пічка-блок. Антифриз буде швидше прогріватися.

  2. На гарячу не буде таких перепадів тиску, більш того, воно підніметься в районі печі, тому тепловіддача радіатора опалення зросте.

  3. Тепер у нас буде можливість вибрати такий сердечник термостата, який буде відповідати нашим запитам.

  4. вкладиш

  5. Наприклад, можна купити сердечник термостата на 83, 86, 90, 92 і 95 градусів відкриття термоклапан.

Заміна термостата Сенса на 1,4, інструкція

Пора приступати до справи. Все, щоб перейти на термостат, вмонтований в головку блоку, є в нашому магазині:

  • дві шпильки на 8 з різьбою 1/25 довжиною 65 мм;

  • прокладка під фланець (кришку) термостата;

  • нова кришка термостата (лійка);

  • корпус термостата з припливом і різьбленням під датчик температури;

  • термоелемент, сам термостат або вкладиш, називають його як завгодно;

  • два металевих патрубка діаметром 32 мм.

набір для заміни

Зливаємо антифриз, знімаємо стару систему патрубків з навісним термостатом.

старі патрубки

Відкручуємо старий фланець на голівці блоку.

 

відкручуємо

Очищаємо привалочную площину, відкручуємо спецінструментом шпильки.

викручуємо шпильки

Обережно, шпилька може заломаться в різьбі.

заломанная шпилька

Вкручуємо нові шпильки. Встановлюємо нову прокладку.

Вкручуємо датчик температури (включення вентилятора) в корпус термостата.

 

Встановлюємо термостат-вкладиш на місце.

новий вкладиш

Встановлюємо прокладку і кришку корпусу термостата.

Тепер залишилося замінити верхній трійник прямим патрубком діаметром 32мм.

прямий патрубок

видаляємо

Те ж зробити з нижнім патрубком, помістивши його на місце старого термостата.

замінюємо

Протягуємо хомути, перевіряємо систему і заливаємо антифриз в кілька етапів, щоб уникнути утворення повітряної пробки. Тепер система охолодження Daewoo Sens буде повністю ідентична ланосівській 1,4 і 1,5 л.

 

В результаті виконаної роботи зменшується час прогріву двигуна в холодну погоду, а на спеці мотор виходить на робочу температуру не більше ніж за 5-7 хвилин і впевнено її дотримується.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.