Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Підсилені гальма на Шевроле Авео Т250

23.09.2019 | Aveo

Заводські гальма на Chevrolet Aveo в кузові Т250 розроблялися з урахуванням комфортної експлуатації, тому особлива увага приділялася зниження безпружинних мас на передній осі. 

рідні гальма

Навіщо ставити посилені гальма на Авео Т250

Тому, на відміну від близьких по конструкції Daewoo Lanos та Chevrolet Lachetti, діаметр гальмівного диска був зменшений, а як наслідок, був зменшений в розмірах і гальмівний супорт. Це дало можливість знизити загальну вагу непідресорених вузлів на передній осі.

Водночас, ефективність гальм постраждала. Це пояснюється кількома факторами:

 

  1. Гальмівний диск меншого діаметру зношується швидше, гальмування відбувається з меншою ефективністю.
    більший діаметр

     

  2. Менша площа гальмівних колодок на Авео (порівняно з Лачетті) призводить до швидкого зносу, а також перегрівання на складних ділянках дороги.
    велика площа

     

  3. Теплова віддача від супорта більшого розміру рівномірніше відводить тепло і швидше охолоджує гальмівний диск, сприяючи також більш ефективного гальмування.
    велика маса

     

Вирішити цю проблему можна одним простим способом — встановити на Авео гальмівний супорт від Лачетті і гальмівний диск від Ланоса. Для порівняння, діаметр диска Авео Т250 становить 236 мм, а у Ланоса — 256 мм

новий диск

Відповідно, гальмівний супорт і колодки також більше. Однак по разболтовке диск від Лачетті не підходить на Авео, тому диск відповідного діаметру беремо від Ланоса.

Як встановити посилені гальма на Авео

У підсумку для встановлення посилених передніх гальм на Авео в кузові Т250 на знадобиться:

  1. Гальмівні диски від Daewoo Lanos діаметром 256 мм.
    комплект

     

  2. Гальмівний супорт від Chevrolet Lachetti.
    суппорт

     

  3. Гальмівні колодки Лачетті.
    колодки

     

  4. Фарба для супортів високотемпературна.
    фарба

     

Враховуємо, що мінімальна товщина рідного гальмівного диска повинна становити 18 мм, при товщині нового диска 20 мм. Завмер можна провести як штангенциркулем…
замір

 

… так і мікрометром. Мікрометр, звичайно, краще, оскільки точність показань вище. 

Якщо диск вже порядком зносився, ситуація сама підказує нам про те, що бажано провести установку нових дисків, але посилених. 
замір 2

 

Попередньо готуємо новий супорт, перевіряємо його на працездатність. Ще одна перевага супорта від Лачетті в тому, що гумки-пильовики від направляючого пальця тут виконані по-іншому. 

пильник2

Пильник вставляється в супорт і фіксується, що повністю виключає попадання води і пилу. Як наслідок, термін служби всього механізму буде вище.

пильник

Для початку перетискаємо гальмівний шланг нехитрим пристроєм, що складається з двох шайб і двох цвяхів.
пристосування

 

Це необхідно для того, щоб система не завоздушилась.

перетискаємо шланг

Тепер можна безпечно відкручувати штуцер гальмівного циліндра накидним ключем " на 12.

штуцер

Акуратно відкручуємо два болти кріплення супорта. Для цього бажано використовувати не ріжковий або накидний ключі, а головку з воротком, щоб не пошкодити Пильовик направляючої.

головка

Знімаємо старий супорт.

відкручуємо

знімаємо

Після цього відкручуємо і знімаємо рідний гальмівний диск.

диск

Якщо він буде пручатися, допоможемо йому важелем.

знімаємо диск з маточини

Обробляємо маточину. Діаметр рідної маточини на Авео 59 мм, на Ланосі може бути як 59, так і 60 в залежності від року випуску і заводу-виробника. У разі, якщо новий диск не встановлюється, чинимо так.

< span style="font-size: 18px;" >на вивішеній машині заводимо двигун, включаємо четверту передачу і за допомогою болгарки доводимо Посадковий розмір маточини до відповідності дисковому посадковому отвору. При цьому бажано зняти фаску на ступиці < strong>під кутом 45 градусів.

Встановлюємо диск від Ланоса, попередньо обробивши маточину мідної мастилом, щоб диск не прикипів.

новий диск

Ставимо на місце супорт від Лачетті.

новий супорт

< span style= "font-size: 18px;" >він повністю підходить на Авео без будь-яких переробок.

Увага! Колодки в новий супорт встановлюємо так, щоб сигналізатор зносу знаходився тільки знизу.

пластина

В іншому випадку він буде перетирати пильник направляючої.

пластина2

< span style="font-size:18px;">Обов'язково змінюємо обидві прокладки з латуні.

прокладки

Підключаємо гальмівний шланг.

підключаємо шланг

Знімаємо затиск і викручуємо штуцер для прокачування гальм. Це необхідно для того, щоб переконатися, що гальмівна рідина потрапила в циліндр.

штуцер выкручен

Перевіряємо роботу гальм і встановлюємо колесо на місце. З іншого боку заміна проводиться за аналогічним алгоритмом.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.