Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Шевроле Авео Т250 з ГБО-4: пагано запускається двигун, регулювання ГБО

26.09.2019 | Aveo

Найбільш часто поширена проблема з ГБО 4 покоління — поганий запуск, тривалий період запуску, а також некоректна робота ГБО в цілому. Для Chevrolet Aveo в кузові Т250 ця проблема також актуальна. Вирішення проблеми буде розглянуто на газобалонному обладнанні Stag.

ГБО 4 Стаг

Чому довго запускається двигун

Основна причина тривалого запуску двигуна з ГБО четвертого покоління — прорив газу в камеру згоряння до моменту перемикання з бензину на газ.

Це можливо тільки в тому випадку, коли газ з редуктора починає надходити через вакуумну трубку спочатку в газовий датчик розрядження, а після у впускний колектор.

прокладка

Відбувається це з кількох причин:

  1. Розрив мембрани газового редуктора, її знос, тріщини і сколи на поверхні.

  2. Втрата клапаном мембрани герметичності.

Довгий запуск пов'язаний з тим, що надлишок газу надходить в камеру згоряння, коли двигун працює на бензині, тим самим під час пуску суміш дуже багата, що і призводить до складного запуску.

шлях газу в колектор

Двигун не запуститься до тих пір, поки весь зайвий газ не буде виведений з впускного колектора. Після пуску двигуна на бензині проблема може не проявлятися зовсім аж до наступного запуску.

Як перевірити мембрану редуктора без демонтажу

Мембрана редуктора ГБО четвертого покоління перевіряється дуже просто. Для перевірки необхідно мати посудину зі звичайною водою. Перевірку проводимо за таким алгоритмом:

  1. Запускаємо двигун на бензині, перемикаємося на газ.

  2. Встановлюємо посудину з водою біля редуктора.
    перевірка

     

  3. Знімаємо вакуумний шланг з датчика розрідження і опускаємо його в воду. При цьому двигун затихне.

  4. Витік газу через мембрану буде супроводжуватися активним виділенням бульбашок в посудині. Якщо вода після того, як ми помістили знятий шланг в посудину, не вирує, бульбашки газу не виділяються, причину шукаємо в іншому місці.
    ремкомплект

     

Самий простий і швидкий спосіб вирішення проблеми — установка нового ремкомплекту газового редуктора або заміна самого редуктора в зборі.

Як замінити мембрану і встановити ремкомплект

Для ремонту редуктора знімаємо його з автомобіля, відкручуємо кришку редуктора і витягаємо мембрану. Переконуємося в тому, що мембрана вийшла з ладу і пропускає газ.
знімаємо кришку

 

Або ж, якщо мембрана ціла, перевіряємо клапан мембрани. Він повинен бути герметичним і не пропускати повітря. 
мембрана

 

Разом з мембраною доведеться замінити прокладки під кришку газового фільтра, прокладку фільтра і саму кришку. 
кришка

 

Кришка входить в ремкомплект, оскільки вона часто втрачає геометрію, що також призводить до втрати герметичності редуктора, некоректної роботи двигуна на газі, а також підвищеного витраті газу.

Після складання можна приступати до налаштування газобалонного обладнання за допомогою спеціальної програми, доступною для ГБО 4 покоління Stag. Діагностичний роз'єм знаходиться в правому дальньому кутку моторного відсіку.

діагностичний роз'єм

Регулювання ГБО-4 Стаг

Підключаємо до роз'єму комп'ютер з програмним забезпеченням для установки ГБО Stag-4 Qbox Plus.

Інтерфейс програми по налаштуванню гранично простий і зрозумілий, а сама програма доступна у відкритих джерелах на безкоштовній основі.

програма

Програма дозволяє відстежити температуру спрацьовування газових форсунок, тиск в системі, а також відрегулювати ГБО по масі параметрів:

  1. Тиск газу на виході з редуктора.

  2. Газову та бензинову карти.
    карти
     

  3. Коефіцієнт множення, величина, яка регулює момент подачі газу.

  4. Встановити можливість «теплого старту» на газу.

  5. Встановити температуру включення ГБО.

  6. Встановити температуру теплого старту.
    встановлення параметрів

     

  7. Вмикати та вимикати газове обладнання.

  8. Виконати автокалибровку обладнання.

Налаштування ГБО полягає у забезпеченні оптимальної кількості бензину і газу в камері згоряння, про що можна судити за збігом бензинової і газової карти — це криві зеленого і синього кольорів. Вони повинні повністю збігатися на графіку.
не збігаються криві

 

Видаляємо старі карти, натиснувши відповідні кнопки.
видаляємо карту

 

Бензинову карту.
видаляємо карту
 

І газову карту.
видаляємо газову карту

 

Для початку включаємо автоматичне калібрування.

автокалібрування

При цьому двигун прогрівається до робочої температури, газові форсунки починають по черзі включатися.
форсунки прогріваються

 

Регулювання ГБО необхідно виконувати в русі. Спочатку автомобіль рухається на бензині, в цей момент отрісовиваємих бензинова карта... 

нова карта

а потім на газі, щоб промалювати газову карту. Досить проїхати близько 8-10 км для відображення обох кривих.

обидві карти

Коли карти намальовані, газова карта коригується за допомогою точок на лінії коефіцієнта множення.

коригування

Таким чином забезпечується повний збіг газової і бензинової карти, що свідчить про оптимальне дозування газу і бензину.

 

правильна карта

Розкажіть друзям

» Всі новини

.