Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна Бендикс стартера Деу Сенс 1.4, стартер крутить, але не заводиться двигун

06.10.2019 | Sens

Для запуску двигуна Деу Сенс потрібне досягнення ряду умов, одним з яких є набір колінчастим валом певних оборотів.

Це необхідно для того, щоб в циліндрах почалися робочі процеси.

За своєю суттю стартер – це своєрідний електричний двигун, який живиться від акумулятора. Відповідає за запуск і набір колінчастим валом необхідних обертів.

Стартер Деу Сенс

Конструктивно стартер Деу Сенс складається з таких елементів:

  • Контактні болти.
  • Контактна пластина.
  • Втягуюча і утримуюча обмотка.
  • Сердечник тягового реле.
  • Вилка.
  • Пружина.
  • Маска стартера. 
  • Втулка передня.
  • Стопорне кільце.
  • Шестерня.
  • Муфта вільного ходу.
  • Планетарний редуктор.
  • Статор.
  • Якір.
  • Щітковий вузол.
  • Колектор. 
  • Втулка зарядна.
  • Щітки.
  • Корпус (стакан).
  • Джгут.

Для правильної роботи стартера потрібна нормальне функціонування усіх складових елементів.

Новий стартер

Принцип дії пристрою на Деу Сенс такий:

  • Відбувається попадання струму на обмотку тяглового реле після проходження по реле стартера, відбувається це після замикання контактів замка запалення.
  • Відбувається взаємодія якоря з бендиксом. Завдяки втягуючому реле усередині мотора бендикс примушує вінець маховика зчіплюватися з шестернею.
  • У момент досягнення верхньої точки контакти взаємодіють для передачі напруги до обмотки стартера. 
  • Виникаючий рух валу провокує запуск двигуна. Досягши моменту, коли швидкості маховика і валу відрізняються в позитивну сторону, відбувається припинення зачеплення, бендикс повертається в початкове положення під впливом пружини.
  • Подання енергії припиняється у момент повороту ключа.

При цьому стартер Деу Сенс може мати такі несправності:

  • Стартер не запускається. Причини можуть бути різні, проте усі вони пов'язані з внутрішньою конструкцією пристрою. Зокрема, несправності реле, порушення обмотки або контактів. 
  • Рух колінчастого валу недостатньо швидкий. Однією з причин уповільненого руху може стати підвищена в'язкість масла. Також проблема може бути викликана зниженням заряду зовнішнього джерела електроживлення, окисленням контактів.
  • Обертання якоря не запускає рух колінчастого валу. Можливо проблема викликана буксируванням муфти вільного ходу приводу. Також несправність може полягати в перешкоді в пересуванні елементу по гвинтовій нарізці валу.
  • З'являється скрегіт шестерні. Швидше за все проблема полягає в некоректно налаштованному замиканні контактів або появі задир на зубчиках вінцях маховика двигуна Деу Сенс. Рідше проблема виникає із-за ослабленої пружини приводу. 
  • Надмірно довга робота стартера. Зазвичай проблема пов'язана із заїданням замка запалення або несправностями в обмотці структурі стартера, вихід з ладу контактів.
  • Збільшення рівня шуму. Нехарактерні звуки можуть бути викликані послабленням кріплень деталей стартера або уповільненим виходом шестерні із зачеплення.

Проте одним з найважливіших моментів в стартері є стан бендикса – обгінної муфти. Саме ця деталь відповідає за передачу крутящого моменту від стартера безпосередньо на двигун автомобіля.

Бендикс стартера

Складається обгінна муфта з ведучої і веденої обойми. Усередині провідної обойми є спеціальні широкі канали, в яких відбувається обертання підпружинених роликів.

Що стосується ролі бендикса в роботі стартера Деу Сенс, то вона зводиться до інерційної дії на зубчасту муфту, що входить до її складу, до моменту її зачеплення за маховик двигуна.

Про наявність проблем з бендиксом вказує характерний металевий брязкіт, що виникає при початку обертання стартера.

Серед головних причин поломки цього вузла можна виділити такі:

  • Зменшення діаметру робочих роликів в обоймі, що відбувається унаслідок природного зносу комплектуючих. Розв'язати проблему можна шляхом заміни кульок.
  • Утворення на одній із сторін ролика плоскої поверхні в результаті зносу, що також вимагає заміни кульок.
  • Сточування робочих поверхонь обойм в місцях зіткнення з роликами. Ремонт у такому разі не проводиться, деталь повністю замінюється.
  • Знос зубів шестерні в процесі експлуатації. Також не підлягає ремонту і вимагає заміни або самої шестерні, або бендикса в цілому.

Також слід враховувати, що стартер піддається шкідливій дії довкілля, що також негативно позначається на терміні його експлуатації.

При виявленні проблем з роботою цього блоку оптимальним рішенням буде проведення заміни деталі.

Покрокова інструкція по заміні стартера Деу Сенс з мінімальними зусиллями

Для виконання робіт готуємо нову деталь, а також набір інструментів.

У нашому випадку проведення ремонту спрощується за рахунок того, що на Сенс ставили КПП з Ланоса, заразом переставивши стартер в зручніше місце.

В процесі проведення ремонту виконуємо такі дії:

  • Перевіряємо стан стартера.

Перевіряємо стан стартера

  • Для цього включаємо запалення і намагаємося завести двигун Деу Сенс.
  • Чутно, що стартер крутить, проте бендикс не запускає двигун.
  • Знеструмлюємо автомобіль відключаючи клеми з акумулятора.

Відключаємо клеми акумулятора

  • Після чого приступаємо до розбирання стартера.
  • Оскільки стоїть реле, то необхідно відключити клему.

Відключаємо клемник

  • Також знімаємо гумовий захист з плюсової клеми.
  • Її відкручуватимемо пізніше. 
  • Також прибираємо дріт на масу.

Прибираємо дріт маси

  • Він розташований осторонь, і його потрібно буде повернути на місце при складанні.
  • Після цього можна приступати до зняття стартера.
  • Для цього необхідно відкрутити 3 болти, якими він зафіксований.

Відкручуємо болти

  • Більше додаткових місць фіксації немає.
  • Відкручуємо болти і витягаємо стартер Деу Сенс з авто.

Витягаємо стартер

  • Перевіряємо стан маховика.
  • У деяких місцях помітні сліди зносу, що не є добре.

Перевіряємо крутень

  • Швидше за все його незабаром теж доведеться замінювати.
  • Проте це досить трудомісткий процес, який доки можна відкласти. 
  • Розбираємо корпус стартера.
  • Для цього потрібно викрутити 4 болти.

Відкручуємо 4 болти

  • Проте проблема в тому, що частина болтів вже ремонтувалися.
  • Для відкручування деяких болтів довелося скористатися ударною викруткою.
  • Поставив на болт, ударив, відкрутив.
  • Хоча відкручуватися вони повинні шестигранником. 

Для одного болта знадобився шестигранник

  • Можна у болтах зробити розпилювання під викрутку.
  • Проте болти кришки корпусу стартера Деу Сенс краще просто замінити.
  • Виймаємо бендикс з корпусу.

Витягаємо старий бендикс

  • Протираємо корпус від забруднення.
  • Перевіряємо новий бендикс.

Перевіряємо новий бендикс

  • Він повинен прокручуватися в один бік в холостому, і спрацьовувати в іншу.
  • Встановлюємо нову деталь на місце.

Встановлюємо новий бендикс

  • Збираємо корпус стартера.
  • На одному з болтів додатково пропилюємо отвір для викрутки.
  • Ставимо стартер на своє місце.

Встановлюємо стартер на своє місце

  • Підключаємо дроти і клеми.
  • Підключаємо акумулятор.
  • Перевіряємо працездатність нового стартера.

Пробуємо запустити двигун

  • Заводимо автомобіль, все нормально, жодних проблем не виникло.

Увесь процес займає трохи часу і не вимагає особливих навичок і умінь.

Головне – перевірити стан суміжних вузлів, а також правильно при складанні підключити проводку.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.