Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Розподілвал Шевроле Авео як замінити? Міняємо термостат

08.02.2019 | Aveo

Розподілвал або розподільний вал – важливий елемент ГРМ в Шевроле Авео, що відповідає за виконання функції управління клапанами механізму газорозподілу.

Від стабільної роботи цього вузла в цілому залежить і робота двигуна автомобіля.

Якщо говорити іншими словами, то вузол відповідає за своєчасне відкривання і закривання клапанів, враховуючи при цьому фази газорозподілу.

Конструктивно це досить складний механізм, що складається з безлічі великих і дрібних деталей. Їх цілісність в процесі експлуатації повинна зберігатися, інакше двигун правильно не виконуватиме свою функцію і ККД стане нижчий.

Розподілвал Шевроле Авео

Про наявність проблем в роботі розподільного валу Шевроле Авео можуть свідчити такі чинники:

  • Утворення нехарактерного звуку при роботі двигуна.
  • Втрата динаміки автомобілем.
  • Зміни кольору і характеру вихлопів.
  • Автомобіль може глухнути без видимих причин.

При виявленні одного з подібних чинників слід перевірити стан розподілвалу поршнів, циліндрів. Паралельно можна провести перевірку і при необхідності – заміну термостата, розташованого дуже незручно, під ременем ГРМ, а точніше, під одним з патрубків.

Проводимо самостійну заміну розподілвалу Шевроле Авео

Для виконання необхідних робіт знадобиться наявність ряду ключів. Також може знадобитися дриль і інші додаткові інструменти для вирішення виникаючих проблем.

Щоб провести заміну розподільного валу і термостата Шевроле Авео виконуємо такі дії:

  • Знімаємо кришку і перевіряємо стан циліндрів. У конструкції цієї моделі основні проблеми виникають з 3 і 4 циліндром. У нашому випадку проблеми з 4 циліндром, а точніше – з впускним клапаном, який просто не відкривався і не пропускав паливну суміш.

Перевіряємо стан вузла

  • Проблема конструкції в тому, що кріплення ГБЦ йде через «ліжко» розподілвалу. Відповідно, щоб зняти її, необхідно знімати і «ліжко». Також в даному випадку не обійтися без заміни прокладення ГБЦ, адже для зняття валу необхідно розкручувати голівку блоку циліндрів.

Встановлюємо проблеми кріплення

  • Знімаємо котушку запалення. Знімаємо колектор Шевроле Авео. Тут важливо працювати обережно, оскільки болти можуть ламатися, що приведе до необхідності їх висвердлювання, а це ускладнює роботи. Також кришка колектора може іржавіти, що зрештою призводить до відламування частин конструкції, особливо в місцях фіксації. Подібна ситуація спостерігається і з шпильками, особливо крайніми.

Знімається колектор

  • Від'єднуємо дроти. Для цього спочатку необхідно зняти фіксатор (відсунути його вгору). Тільки після цього можна натискати і тягнути вгору, що дозволить витягнути їх з гнізда. В деяких випадках виникає необхідність в тому, щоб додатково підчепити усю конструкцію невеликою викруткою.

Від'єднуємо дроти

  • Знімаємо кришку ременя ГРМ Шевроле Авео. Тут виявилася проблема – ремінь бовтається. Під час останньої заміни не провели поєднання гайок, що відповідають за нормальну роботу автоматичного ролика натягнення, що і послужило причиною виникнення подібної проблеми.

Знімається кришку ГРМ

  • Зливаємо антифриз з радіатора. Для цього за допомогою ключа на 13 відкручуємо пробку, розташовану внизу агрегату. Заздалегідь підставляємо знизу місткість. Важливе – виконувати роботи слід після охолодження двигуна, інакше існує вірогідність отримання опіків.

Зливаємо антифриз

  • Зняли паливну рампу Шевроле Авео і спеціальну перемичку, яка встановлюється поруч. Акуратно підчіплюємо хомути – вони багаторазові, а значить використовуватимемо їх повторно. Знімаємо шланг. Виявляється, система була сильно забрудненою, про що свідчить велика кількість бруду. Позначається якість олії, що заливається.

Знімається перемичку і паливну рампу

  • Знімаємо генератор. Для цього відкручуємо фіксувальну скобу. Можна помітити, що вузол досить сильно хитається в обох площинах, чого бути не повинно. Причина опинилася в незатягнутому наскрізному болті. Його навіть не пропхнули в ту, що відповідає втулку.

Знімається генератор

  • Зливаємо залишки антифризу з помпи. Для цього її довелося трохи вибити. Підставляємо зубило, після чого завдаємо декілька ударів молотком. Щоб прискорити процес можна повністю витягнути помпу.

Знімається помпу

  • Знімаємо голівку блоку циліндрів Шевроле Авео. Оцінюємо стан поршнів. Помітні незначні ушкодження. Також можна відмітити хитання поршнів, що говорить про їх помітний знос.

Знімається ГБЦ

  • Розкладаємо коромисла. Знаходимо пошкоджені елементи, а також ті, стан яких викликає недовіру. Замість них встановлюватимемо нові, для забезпечення нормальної функціональності усіх елементів.

Замінюваний пошкоджені коромисла

  • Ретельно очищаємо усі поверхні від забруднень. Встановлюємо на місце голівку блоку циліндрів. Перевіряємо стан гідрокомпенсаторів – вони повинні вільно обертатися. У нашому випадку особливих проблем не було. Розподілвал Шевроле Авео встановлюємо на місце.

Очищаємо усі поверхні від бруду

  • Фіксуємо ГБЦ. Прикручуємо на місце колектор. В міру можливості відновивши його стан. Встановили на місце генератор і нормально його зафіксували. Натягуємо ремінь ГРМ. Повертаємо зняті раніше шланги, затискаємо фіксатори.

Встановлюємо розподілвал на місце

Проведення усіх робіт зажадає досить багато часу. Проте виконати усі необхідні дії можна самостійно.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.