Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Гудить підшипник задньої ступиці Деу Сенс, заміна підшипника

21.10.2019 | Sens

Одним з важливих компонентів авто, включаючи Деу Сенс, являється ступиця. Встановлюється вона на кінцях осі, і відповідає за надійну фіксацію автомобільних коліс.

Від стану цього вузла багато в чому залежить не лише комфорт, але і безпека поїздки.

Основною функцією ступиці є утримання коліс на підвісці, а також забезпечення їх обертання. Кожне з коліс має власний вузол зі ступицею.

При установці на провідних колесах ступиця відповідає і за передачу обертаючого зусилля, витікаючого від трансмісії.

Задня ступиця Деу Сенс

Також не слід забувати про те, що ступиця Деу Сенс також призначена для забезпечення надійної фіксації різних систем і датчиків.

В цілому, увесь функціонал цього вузла включає такі пункти:

  • Утримання колісного диска.
  • Закріплення елементів гальмівної системи.
  • Забезпечення можливості колеса вільно обертатися.
  • Надійна фіксація основних вузлів на півосях.
  • Передача крутячого зусилля з КПП на провідні колеса.
  • Установка різних електронних систем, наприклад, ABS.

Досить великий функціонал як для пристрою з відносно простою конструкцією.

Облаштування ступиці

Ступиця Деу Сенс складається з декількох елементів:

  • Основний корпус, який виготовляється з цілісної сталевої болванки за допомогою додаткової обробки на токарно-фрезерному верстаті. Цілісною вона робиться із-за досить великих фізичних навантажень в процесі експлуатації.
  • Зовнішній обід призначений для розміщення на нім отворів для монтажу направляючих втулок і болтів, які фіксують колеса. В окремих випадках можлива заміна болтів шпильками, тоді фіксація колеса здійснюється за допомогою гайок. 
  • Внутрішня частина ступиці використовується для установки підшипників. Використовуватися можуть різні варіанти підшипників залежно від конструкції авто. Звичні кулькові елементи в даному випадку мають недостатню площу зіткнення, тому використовуються досить рідко. Частенько замінити підшипник можна окремо від ступиці, хоча останнім часом виробники почали ставити цілісну конструкцію, коли доводиться замінювати увесь вузол у зборі.
  • Отвір, в якому є спеціальні шліци для кріплення півосей ШРУСа.
  • За наявності різних електронних систем, наприклад, ABS, є спеціальне місце для їх кріплення.

В цілому ступиця належить до категорії запчастин, міняти які доводиться украй рідко.

Ступиця відноситься до надійних деталей

Тільки при серйозних ушкодженнях авто ступиця може зажадати заміни.

Окрема ситуація, коли використовується незнімний підшипник чи шпилька, тоді разом з ними міняється і ступиця.

Одним з вразливих місць у вузлі можна назвати підшипники ступиці Деу Сенс. Вони періодично виходять з ладу і вимагають заміни.

Виявити проблему можна по характерному скреготу і стуку в районі установки ступиці.

Відкладати ремонт в подібному випадку небезпечно, оскільки істотно зростає вірогідність втрати керованості авто і виникнення аварійної ситуації з подальшим ДТП.

Проста заміна підшипника ступиці Деу Сенс в домашніх умовах

Для проведення перевірки стану підшипників ступиці і подальшого ремонту знадобиться домкрат, набір ключів, прес (чи інші пристосування для запресовування підшипників), новий підшипник.

Після підготовки цих елементів виконуємо такі дії:

  • Першою ознакою проблеми став гул, що виникає при їзді навіть при невеликій швидкості (від 40 км/год).
  • Якщо встановити місце проблеми не вдається, то можна все легко перевірити.
  • Вивішуємо автомобіль і розкручуємо колесо.

Вивішуємо авто і провертаємо колесо

  • У нашому випадку проблема тільки в одному колесі – задньому правом.
  • Проте не виключаються ситуації, коли проблема проявляється відразу в декількох колесах Деу Сенс.
  • Зриваємо болти кріплення колеса і викручуємо їх.

Зриваємо і викручуємо болти

  • Після цього знімаємо колесо.
  • Спостерігається люфт в ступиці.

Відчувається люфт в ступиці

  • Хоча підшипник при минулому ремонті підтягувався і люфта бути не повинно.
  • Проте з великою вірогідністю підшипник просто повністю вийшов з ладу.

Швидше за все проблема в підшипнику

  • Підшипник, що вийшов з ладу, деякий час можна підтягувати, проте з часом він все одно перестає справлятися з навантаженням або самовільно відпускається.
  • Тоді залишається тільки проводити заміну.
  • Знімаємо захисний ковпачок.

Знімається пильовик

  • Якщо не виходить підковернути його викруткою, то ставимо її в торець і б'ємо молотком.
  • Після чого поступово, по кругу, починаємо знімати ковпачок.

Викруткою по кругу зриваємо пильовик

  • Фіксувальну (притискну для підшипника) гайку Деу Сенс необхідно буде викрутити.
  • Розгинаємо і вибиваємо шплінт.

Витягаємо шплінт

  • Після цього можемо без проблем відкрутити гайку.
  • Витягаємо металеву шайбу.

Витягаємо шайбу

  • Знімаємо ступицю.
  • Іноді ступицю доводиться збивати за допомогою молотка.

Іноді ступицю доводиться збивати молотком

  • Відбувається це через те, що гальмівні колодки стирають робочі поверхні і ушкоджують навколишні деталі.
  • Зокрема, утворюється на ступиці борт, за який при знятті можуть зачепитися гальмівні колодки Деу Сенс.
  • Гальмівний барабан і колодки у нормальному стані.

Барабан і колодки в порядку

  • З цапфи знімаємо старе мастило.
  • З корпусу барабана при необхідності прибираємо борт, що утворився із-за зносу.

При необхідності прибираємо борт

  • Зробити це можна за допомогою болгарки.
  • Витягнули старий підшипник, який практично не тримався і випав сам.
  • Після чого з внутрішньої сторони витягаємо пильник, встановлюваний на обойму підшипника.

Витягаємо пильовик

  • Витягаємо підшипник.
  • Прибираємо надлишки мастила.

Прибираємо надлишки мастила

  • Це необхідно для того, щоб виразно бачити обойми ступичних підшипників Деу Сенс.
  • Вставляємо викрутку в наявне поглиблення і за допомогою молотка вибиваємо обойму.

Ставимо викрутку в поглиблення і вибиваємо обойму

  • Велику обойму вибиваємо, так само використовуючи спеціальні технологічні отвори.
  • При цьому необхідно стежити за тим, щоб обойму не перекошувало в процесі вибивання.

Важливе щоб обойму не перекосило

  • Ретельно вичищаємо поверхні від забруднень і залишків старого мастила.
  • Готуємо нові підшипники.

Готуємо нові підшипники

  • У комплекті прийшли малий і великий підшипники, контргайка, внутрішній і зовнішній пильники і навіть шплінт.
  • Готуємося до установки нового підшипника ступиці Деу Сенс.
  • Ставимо на місце обойму.

Ставимо обойму на місце

  • Її необхідно запресувати до відповідного виступу в конструкції ступиці.
  • Для цього підставляємо до нової обойми стару.
  • Ударами по старій обоймі забиваємо нову.

Підставляємо стару обойму і забиваємо нову

  • Варто відмітити, що нова обойма ставиться конусом всередину ступиці. 
  • Визначити достатність запрессовки можна за характером звуку, що змінився, при ударах.
  • Заздалегідь необхідно змастити поверхню обойми маслом.
  • Маленьку обойму, яка ставиться із зовнішнього боку, також оброблювана зовні маслом.

Змащуємо невелику обойму

  • Після чого підставляємо до посадочного місця, де видно борт, до якого необхідно забивати обойму ступичнрого підшипника Деу Сенс.
  • Спочатку забиваємо обойму без підставки, ставлячи молоток при цьому боком.

Починаємо забивати обойму

  • Коли обойма увійде до посадочного місця, підставляємо стару, і з її допомогою упресовуємо нову до необхідного місця.
  • Обойми необхідно міняти в обов'язковому порядку.
  • Це пов'язано з тим, що на старих обоймах утворюються ушкодження, які можуть привести до швидкого виходу з ладу самих підшипників.

Ушкодження на старій обоймі

  • Стару обойму може закушувати при запресовці.
  • У таких випадках краще пошукати голівку відповідного розміру і використати її.

Підставляємо відповідну голівку

  • Проте можна просто розпиляти стару обойму.
  • Тоді в процесі забивання стара обойма трохи згинатиметься, що дозволить у кінці спокійно її витягнути.
  • Проте, краще використати голівку на 30, яка у випадку з Деу Сенс чудово підходить для цієї процедури.
  • У процесі голівку необхідно буде розгорнути зворотною стороною.

Ставимо голівку зворотною стороною

  • Після чого продовжуємо забивати обойму до упору (також зміниться звук удару).
  • Готуємо до установки великий голчастий підшипник, який ставиться з внутрішньої сторони ступиці.

Готуємо підшипник

  • Ретельно змащуємо поверхню.
  • Невелику частину мастила наносимо і на внутрішню частину обойми. 
  • Після чого підшипник просто вкладаємо в обойму.

Ставимо підшипник на місце

  • Набиваємо простір мастилом, так, щоб підшипник був повністю нею покритий, як і навколишня ступиця Деу Сенс.
  • Проте надмірно додавати мастило також не слід.
  • На борту вище за підшипник мастила бути не повинно, але не страшно якщо трохи потрапляє.
  • Там зазвичай встановлюється пильник. 
  • Перед установкою пильника необхідно перевірити наявність в нім відповідної пружини.
  • Якщо все нормально, то натисненням руки ставимо пильник на своє місце.

Ставимо на місце пильовик

  • Перевіряємо щільність установки пильника, він повинен скрізь добре прилягати.
  • З протилежного боку процес проходить так само.
  • Використовуючи залишки мастила змащуємо обойму і підшипник.

Змащуємо малу обойму

  • Після цього підшипник ступиці Деу Сенс ставиться на своє місце.
  • Змащуємо цапфу новим мастилом.

Змащуємо цапфу

  • Після чого ставимо ступицю на своє місце.
  • Змащуємо і ставимо на місце шайбу.

Ставимо шайбу

  • Важливо стежити за тим, щоб шайба потрапила на направлячі.
  • Закручуємо гайку.

Закручуємо гайку

  • Після чого починаємо регулювати ступицю.
  • Затягуємо болт до упору.

Затягуємо болт до упору

  • Хід ступиці є, люфт відсутній.
  • Спочатку болт затягується до упору щоб усі елементи стали на свої місця.
  • Трохи попускаємо болт і перевіряємо.
  • Є невеликий бій в районі ступиці Деу Сенс.
  • Але більше затягувати не можна, оскільки буде перетягнуто.
  • Важливо також враховувати, що при обертанні болта його слід виставляти так, щоб можна було вставити шплінт.
  • Ставимо на місце шплінт.

Ставимо шплінт

  • Покриваємо поверхню мастилом.
  • Ставимо на місце зовнішній пильник.

Ставимо пильовик

  • Провертаємо ступицю і несильними ударами бічної частини молотка забиваємо трохи пильник.
  • Витираємо надлишки мастила, які виявилися зовні.

Витираємо надлишки мастила

  • Ставимо на місце колесо Деу Сенс.
  • Розкручуємо колесо, перевіряємо люфт і шуми при обертанні.

Перевіряємо колесо

  • Ніяких негативних проявів немає, підшипники відмінно справляються з роботою.
  • Цілком можливо, що через деякий час підшипник доведеться підтягнути. 
  • Перед цим перевіряємо необхідність такої дії, розхитуючи колесо ногою.
  • Якщо хитання немає, то і немає необхідності в підтягуванні, якщо ж колесо хитається трохи, то підтягуємо.

В цілому, поміняти підшипники ступиці на Деу Сенс можна досить швидко – десь за годину.

При цьому особливі навички не буде потрібно, як і якихось спеціальних інструментів.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.