Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Наслідки несвоєчасної заміни тормозних колодок Деу Ланос

30.10.2019 | Lanos

Важливою складовою гальмівної системи Деу Ланос являються гальмівні колодки. Саме шляхом їх притискання до робочої поверхні відбувається процес зупинки автомобіля.

Гальмівні колодки

Ефективність гальмування багато в чому залежить від якості і стану встановлених колодок.

Конструктивно гальмівні колодки складаються з таких елементів:

  • Металева основа.
  • Фрикційна накладка.
  • Кріплення.

Фіксація накладки здійснюється за допомогою спеціального клею або заклепок.

Склад фрикційних накладок може бути різноманітним, оскільки кожна компанія використовує власні варіанти складових.

При цьому для безпечної експлуатації Деу Ланос важливо своєчасно проводити заміну гальмівних колодок.

У випадку з дисковими гальмами робити це необхідно в середньому раз в 20 тисяч км пробігу.

Якщо ж йдеться про барабанні гальма, то термін експлуатації колодок може досягати 100 тисяч км.

Проте середнє значення далеко не завжди відповідає реальному стану справ. У разі використання низькоякісних колодок їх заміна знадобиться раніше.

Щоб не пропустити момент, слід регулярно перевіряти їх стан.

Зношені гальмівні колодки

Деякі колодки додатково оснащуються датчиками зносу, що дозволяє водієві дізнатися про необхідність проведення заміни без додаткового огляду.

Відкладати проведення робіт не варто, оскільки у такому разі можлива відмова гальм, а також серйозні ушкодження інших елементів гальмівної системи Деу Ланос.

Зокрема, можливе ушкодження робочої поверхні, що приведе до необхідності її заміни.

Можливі наслідки несвоєчасної заміни гальмівних колодок на Деу Ланос

При русі виникав досить сильний скрегіт, проявлялося надмірно сильне тертя.

Ще більше ці симптоми проявлялися при гальмуванні. Причина опинилася в гальмівних колодках, а точніше в тому, що їх своєчасно не замінили.

Загальна картина виглядає таким чином:

  • Від використовуваних колодок практично нічого не залишилося, пошкодило навіть металеву основу.

Колодки стерлися повністю

  • Варто відмітити, що йдеться про дискові, передні гальма.
  • Сам гальмівний диск також отримав серйозні ушкодження.

Гальмівний диск пошкоджений

  • Диск неначе проточений.
  • З одного боку диск ще трохи «живий», оскільки на колодці залишалися частини накладки.
  • А ось з другою терло металом об метал.
  • З Деу Ланос вже знято колесо.
  • Знімаємо також гальмівний супорт.
  • Для чого відкручуємо два болта
  • Також знімаємо кріплення гальмівного супорта.

Знімається усе

  • Це необхідно щоб дістатися безпосередньо до гальмівного диска.
  • Воно також зафіксоване двома болтами.
  • Направляючі ходять добре, м'яко, так що з ними проблем немає.

ті,

  • Все сталося виключно через те, що не замінили вчасно гальмівні колодки.
  • При виявленні щонайменшого писку, скрипу і інших чинників слід ретельно перевірити стан колодок.
  • Інакше можна упустити момент, і потім виникне цілий ряд проблем.
  • В принципі, на автомобілі, що стоїть, оцінити стан накладки на колодці можна не знімаючи колеса, просто ретельно подивившись в отвір диска.
  • Зазвичай, якщо немає клину в супорті, колодки зношуються рівномірно.
  • Поєднуємо отвір для болта на гальмівному диску Деу Ланос з отвором з різьбленням на ступиці.

Поєднуємо отвори

  • Якщо відповідний болт є, то вкручуємо його.
  • Якщо ні, то не страшно, диск потім втягнеться болтами колеса.
  • Перевіряємо чи сходяться інші отвори.
  • Трохи викручуємо кермо.

Викручуємо кермо

  • Це необхідно для простішого складання.
  • Змащуємо болти.
  • Ставимо на місце гальмівний супорт і прикручуємо його.

Ставимо супорт

  • Ще раз ретельно перевіряємо направляючі.
  • Зазвичай саме вони стають причиною проблем.
  • Особливо увагу необхідно звернути на пильовик.

Перевіряємо пильовики

  • Частенько мастило з направляючих вимиває саме із-за нещільного прилягання пильовика до направляючих супорта Деу Ланос.
  • Витираємо направляючі від старого мастила.

Очищаємо ті, що направляють від мастила

  • Далі за допомогою болгарки із спеціальною насадкою очищаємо поверхню від забруднення.
  • Також очищаємо від забруднень посадочні місця під направляючі.

Очищаємо посадочні місця

  • Змащуємо новим мастилом направляючі.
  • Після чого встановлюємо направляючі на місце.

Ставимо направляючі

  • Після проведення технічного обслуговування направляючих повертаємо супорт на своє місце.
  • Очищаємо притискні скоби Деу Ланос від забруднень. 
  • Встановлюємо їх на свої місця.

Ставимо скоби

  • При цьому скоби не повинні бовтатися або мати люфт.
  • Змащуємо поверхню скоб.

Змащуємо скоби

  • Встановлюємо гальмівні колодки.
  • Упресовуємо поршень.

Упресовуємо поршень

  • Це необхідно для того, щоб поставити його на нові колодки.
  • При установці потрібно стежити за тим, щоб зрізи на направляючих уперлися в певні ділянки на конструкції поршня.
  • Закручуємо фіксувальні болти.

Закручуємо болти

  • Перевіряємо роботу супорта.
  • Він повинен ходити без клину.
  • Якщо його заклинює, то болти необхідно трохи відпустити. 
  • Вивертаємо кермо і ставимо колесо Деу Ланос.
  • Наживляємо болти.
  • Після чого ставимо авто і закручуємо болти.

Важливо не забути прокачати гальма до початку експлуатації автомобіля, інакше можна потрапити в ДТП.

Необхідно уважно стежити за станом гальмівної системи, навіть за колодками, інакше доведеться проводити досить серйозний ремонт.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.