Для комфортного знаходження в салоні Шевроле Лачетті у зимовий час потрібне правильне функціонування печі.
У свою чергу ефективність роботи печі багато в чому залежить від стану і правильної роботи радіатора.
Так, наприклад, радіатор може забитися продуктами зносу системи охолодження автомобіля.
Також проблема може виникнути в результаті утворення течі в радіаторі.
У більшості випадків для вирішення проблеми знадобиться проведення демонтажу радіатора печі Шевроле Лачетті.
Провести подібні роботи досить важко, оскільки знадобиться розбирання частини автомобіля.
Без відсутності належного досвіду, а також без наявності необхідних інструментів слід звернутися до професіоналів.
Проте за наявності невеликих навичок і з належним інструментом цілком можливо впоратися самостійно.
Проводимо заміну радіатора печі Шевроле Лачетті – інструкція і можливі проблеми
Важливо розуміти, що від правильності проведених робіт залежить працездатність печі і ефективність обігріву салону в зимовий час.
Щоб замінити радіатор печі проводитимуться такі роботи:
- Від'єднуємо клеми акумулятора.
- Це краще робити при проведенні усіх робіт.
- Далі необхідно буде зняти підлокітник.
- Зробити це досить легко.
- Він зафіксований двома саморізами – з кожного боку по одному.
- Добратися до них просто – досить зрушити сидіння вперед до упору.
- Викручуємо саморізи.
- Піднімаємо ручник Шевроле Лачетті в крайнє верхнє положення.
- Відсовуємо підлокітник назад.
- Після цього він не заважатиме подальшому виконанню робіт.
- Далі необхідно буде зняти панель між водійським і пасажирським місцем.
- Для цього слід зняти важіль перемикання передач.
- Знімаємо захисний кожух.
- Це дозволить отримати доступ до необхідних елементів.
- Знаходимо металеву скобу в основі важеля КПП Шевроле Лачетті.
- Підчіплюємо її викруткою і зрушуємо убік.
- Після цього витягаємо її.
- Це дозволить без проблем зняти важіль перемикання передач.
- Відкручуємо по одному саморізу з кожного боку панелі.
- Ще 2 саморіза знаходяться в торці панелі, в районі сидінь.
- Після викручування саморізів витягаємо панель.
- Заздалегідь від'єднуємо дроти, що йдуть до прикурювача.
- Далі необхідно відкрутити бардачок Шевроле Лачетті.
- Для цього слід відкрутити 3 саморізи усередині.
- І ще 3 саморізи знаходяться внизу, із зовнішньої частини безладу.
- Після відкручування кріплень бардачка його можна витягнути.
- Досить просто потягнути його на себе.
- Далі необхідно зняти бічні панелі з водійського і пасажирського боку.
- Кріпляться вони одним шурупом і заглушкою, яка також відкручується за допомогою викрутки.
- Після відкручування кріплень підчіплюємо викруткою клямку у верхній частині панелі і трохи придавлюємо.
- Одночасно з цим витягуємо панель на себе.
- Далі зніматимемо підрульову панель Шевроле Лачетті.
- Для цього відкриваємо маленький бардачок і викручуємо розташовані там 2 саморізи.
- Після цього викруткою трохи підриваємо панель.
- З другого боку панель зафіксована тільки клямкою.
- Знімаємо панель.
- Також необхідно буде від'єднати трос відкриття капота.
- Для цього досить натиснути на невеликий затиск і витягнути трос.
- Щоб було зручніше працювати знімаємо передню частину дверного ущільнювача.
- Відкриваємо бічний лючок торпеди Шевроле Лачетті.
- Це дозволить отримати доступ до болтів кріплення торпеди.
- Болти на 12.
- Також знімаємо пластикові частини в районі лобового скла.
- Вони зафіксовані за допомогою клямок.
- Далі необхідно зняти кермо з рульовою колонкою.
- Для цього слід заздалегідь відкрутити залізну перекладину, розташовану під рульовою колонкою.
- Вона зафіксована 4 болтами на 12.
- Відкручуємо болти і знімаємо перекладину.
- Знімаємо підрульовий кожух Шевроле Лачетті.
- Закріплений він двома саморізами і 1 болтом.
- Ще два шурупи прикриті рульовим колесом.
- Необхідно повертати його так, щоб отримати доступ до них і викрутити їх.
- Відкручуємо кріплення.
- Переводимо кермо в крайнє нижнє положення.
- Знімаємо верхню частину кожуха.
- Після чого знімаємо нижню частину кожуха.
- Далі необхідно від'єднати усі дроти Шевроле Лачетті, усі роз'єми, що йдуть до підрульових механізмів.
- Перемикачі відключаються легко.
- Є невеликий прапорець, досить натиснути з двох сторін, після чого можна витягнути увесь блок дротів.
- Так само можна відключити і другий блок перемикачів.
- Далі необхідно від'єднати роз'єм замку запалення.
- Там є червона запобіжна клямка.
- Слід відсунути її вперед і натиснути.
- Після цього роз'єм вийде зняти.
- Уважно перевіряємо і від'єднуємо інші роз'єми в підрульовому просторі Шевроле Лачетті.
- Ставимо колеса в центральне положення.
- Після чого витягаємо ключ із замку запалення.
- Таким чином фіксуємо кермо в одному положенні.
- Відповідно, при знятті колонки кермо не обертатиметься.
- Це дозволить захистити шлейф від можливих ушкоджень.
- Далі необхідно відкрутити хомут кріплення рульової рейки до рульового валу.
- Після чого відкручуємо 2 болти, якими зафіксована колонка.
- Також внизу необхідно відкрутити 2 болти і 2 гайки, які додатково фіксують рульову колонку Шевроле Лачетті.
- Верхні 2 болти краще повністю не викручувати, залишивши буквально по декілька витків різьблення.
- Це необхідно для того, щоб рульова колонка не впала, оскільки вона досить важка.
- Повністю їх можна буде викрутити після усіх інших болтів, коли можна буде спокійно притримати колонку.
- Після відкручування усіх болтів спокійно витягаємо колонку зі свого місця.
- Далі необхідно зняти центральну панель з управлінням піччю, кондиціонера і магнітофона.
- Для цього слід від'єднати троси управління піччю Шевроле Лачетті.
- Троси закріплені за допомогою клямок, так що зі зняттям проблем не виникне.
- Після від'єднання тросів можна приступати до зняття панелі.
- Вона зафіксована за допомогою клямок.
- Просто тягнемо її на себе, починаючи з верхньої частини.
- Від'єднуємо дроти і роз'єми, що йдуть до панелі.
- Після зняття панелі необхідно зняти магнітолу.
- Для цього відкручуємо 4 болтики на 10.
- Відкрутивши їх, знімаємо магнітолу.
- Від'єднуємо дроти від магнітоли Шевроле Лачетті.
- До речі, під магнітолою знаходиться один з шурупів кріплення торпеди.
- Відповідно – магнітолу необхідно знімати у будь-якому разі.
- Необхідно зняти два кронштейна, розташованих внизу.
- Вони закріплені 4 болтами – по два згори і по два знизу.
- Відкручуємо кріплення торпеди до корпусу печі.
- Після цього відкручуємо бічні кріплення торпеди.
- Далі відкручуємо 2 болти на 12, розташовані внизу торпеди в районі ніг водія.
- Також необхідно роз'єднати антенний роз'єм Шевроле Лачетті.
- Не варто забувати про необхідність зняття роз'ємів з печі і вентилятора.
- Відсовуємо передню панель, особливо з боку пасажира.
- Знімаємо корпус, під яким розташований радіатор печі.
- Для цього необхідно відкрутити 2 болти на 8.
- Але заздалегідь з підкапотного простору необхідно відкрутити кріплення усього корпусу печі.
- Це робиться для того, щоб корпус вільно гуляв.
- Знімаємо повітропроводи.
- Зливаємо охолоджувальну рідину з системи охолодження Шевроле Лачетті.
- У підкапотному просторі корпус зафіксований 6 болтами.
- Тепер корпус печі можна спокійно рухати.
- Відкручуємо 2 болти на корпусі печі.
- Це дозволить при необхідності розділяти корпус на 2 частини.
- Корпус знімається, тим паче, що з цим не виникне проблем.
- Знімаємо шестерні приводу заслінок печі Шевроле Лачетті.
- Відкручуємо 11 болтів, розташованих по кругу корпусу.
- Відклеюємо ущільнювач на вході патрубків.
- Це необхідно для того, щоб розділити 2 частини корпусу.
- З іншого боку необхідно по стику розрізати губку ущільнювача.
- Інакше вона також заважатиме розділенню корпусу.
- Роз'єднуємо корпус.
- Дістаємо доступ до радіатора печі.
- Витягаємо старий радіатор.
- Причина заміни – теча, яка утворилася в радіаторі печі Шевроле Лачетті.
- Беремо новий радіатор.
- У комплекті з ним йде і губка ущільнювача.
- Клеїти її обов'язково, інакше радіатор вібруватиме і видаватиме неприємний шум.
- Іноді заводської губки недостатньо і доводиться докупати окремо.
- На радіаторі печі патрубки мають різний діаметр.
- Патрубок, який має менший діаметр, має бути розташований з водійського боку.
- Важливо, щоб при складанні ті, що направляють потрапляли на свої місця.
- Ставимо новий радіатор печі Шевроле Лачетті на своє місце і проводимо зворотне складання.
Процес заміни радіатора печі досить трудомісткий і тривалий. Спеціальні інструменти для цього не знадобляться, проте рівень навичок має бути достатнім.