Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Як замінити радіатор пічки Шевроле Лачетті

13.11.2019 | Lacetti

Для комфортного знаходження в салоні Шевроле Лачетті у зимовий час потрібне правильне функціонування печі.

У свою чергу ефективність роботи печі багато в чому залежить від стану і правильної роботи радіатора.

Радіатор печі

Так, наприклад, радіатор може забитися продуктами зносу системи охолодження автомобіля.

Також проблема може виникнути в результаті утворення течі в радіаторі.

У більшості випадків для вирішення проблеми знадобиться проведення демонтажу радіатора печі Шевроле Лачетті.

Провести подібні роботи досить важко, оскільки знадобиться розбирання частини автомобіля.

Без відсутності належного досвіду, а також без наявності необхідних інструментів слід звернутися до професіоналів.

Проте за наявності невеликих навичок і з належним інструментом цілком можливо впоратися самостійно.

Проводимо заміну радіатора печі Шевроле Лачетті – інструкція і можливі проблеми

Важливо розуміти, що від правильності проведених робіт залежить працездатність печі і ефективність обігріву салону в зимовий час.

Щоб замінити радіатор печі проводитимуться такі роботи:

  • Від'єднуємо клеми акумулятора.
  • Це краще робити при проведенні усіх робіт.
  • Далі необхідно буде зняти підлокітник.

Знімається підлокітник

  • Зробити це досить легко.
  • Він зафіксований двома саморізами – з кожного боку по одному.

Підлокітник кріпиться саморезами

  • Добратися до них просто – досить зрушити сидіння вперед до упору.
  • Викручуємо саморізи.
  • Піднімаємо ручник Шевроле Лачетті в крайнє верхнє положення.

Підіймаємо ручник до упору

  • Відсовуємо підлокітник назад.
  • Після цього він не заважатиме подальшому виконанню робіт.
  • Далі необхідно буде зняти панель між водійським і пасажирським місцем.
  • Для цього слід зняти важіль перемикання передач.

Доведеться знімати важіль КПП

  • Знімаємо захисний кожух.
  • Це дозволить отримати доступ до необхідних елементів.

Знімається захисний кожух

  • Знаходимо металеву скобу в основі важеля КПП Шевроле Лачетті.
  • Підчіплюємо її викруткою і зрушуємо убік.

Знімається металеву скобу

  • Після цього витягаємо її.
  • Це дозволить без проблем зняти важіль перемикання передач.

Знімається важіль КПП

  • Відкручуємо по одному саморізу з кожного боку панелі.
  • Ще 2 саморіза знаходяться в торці панелі, в районі сидінь.

Відкручуємо саморезы в торці панелі

  • Після викручування саморізів витягаємо панель. 
  • Заздалегідь від'єднуємо дроти, що йдуть до прикурювача.

Відключаємо проводку прикуривателя

  • Далі необхідно відкрутити бардачок Шевроле Лачетті.
  • Для цього слід відкрутити 3 саморізи усередині.
  • І ще 3 саморізи знаходяться внизу, із зовнішньої частини безладу.

Відкручуємо 3 самореза під бардачком

  • Після відкручування кріплень бардачка його можна витягнути.
  • Досить просто потягнути його на себе.

Витягаємо бардачок на себе

  • Далі необхідно зняти бічні панелі з водійського і пасажирського боку.
  • Кріпляться вони одним шурупом і заглушкою, яка також відкручується за допомогою викрутки.

Знімається бічні панелі

  • Після відкручування кріплень підчіплюємо викруткою клямку у верхній частині панелі і трохи придавлюємо.
  • Одночасно з цим витягуємо панель на себе.
  • Далі зніматимемо підрульову панель Шевроле Лачетті.

Знімається підрульову панель

  • Для цього відкриваємо маленький бардачок і викручуємо розташовані там 2 саморізи. 
  • Після цього викруткою трохи підриваємо панель.
  • З другого боку панель зафіксована тільки клямкою.
  • Знімаємо панель.

Знімається панель

  • Також необхідно буде від'єднати трос відкриття капота.
  • Для цього досить натиснути на невеликий затиск і витягнути трос.

Витягаємо трос

  • Щоб було зручніше працювати знімаємо передню частину дверного ущільнювача.
  • Відкриваємо бічний лючок торпеди Шевроле Лачетті.

Знімається лючок торпеди

  • Це дозволить отримати доступ до болтів кріплення торпеди.
  • Болти на 12.

Болти на 12

  • Також знімаємо пластикові частини в районі лобового скла.
  • Вони зафіксовані за допомогою клямок.
  • Далі необхідно зняти кермо з рульовою колонкою.

Знімається кермо з колонкою

  • Для цього слід заздалегідь відкрутити залізну перекладину, розташовану під рульовою колонкою.
  • Вона зафіксована 4 болтами на 12.

Знімається металеву пластину

  • Відкручуємо болти і знімаємо перекладину.
  • Знімаємо підрульовий кожух Шевроле Лачетті.

Знімається підрульовий кожух

  • Закріплений він двома саморізами і 1 болтом.
  • Ще два шурупи прикриті рульовим колесом.

Два шурупи прикриті кермом

  • Необхідно повертати його так, щоб отримати доступ до них і викрутити їх.
  • Відкручуємо кріплення.
  • Переводимо кермо в крайнє нижнє положення.
  • Знімаємо верхню частину кожуха.

Знімається верхню частину кожуха

  • Після чого знімаємо нижню частину кожуха.
  • Далі необхідно від'єднати усі дроти Шевроле Лачетті, усі роз'єми, що йдуть до підрульових механізмів.

Відключаємо проводку

  • Перемикачі відключаються легко.
  • Є невеликий прапорець, досить натиснути з двох сторін, після чого можна витягнути увесь блок дротів.

Витягаємо дроти перемикачів

  • Так само можна відключити і другий блок перемикачів.
  • Далі необхідно від'єднати роз'єм замку запалення.
  • Там є червона запобіжна клямка.

Знімається запобіжну клямку

  • Слід відсунути її вперед і натиснути.
  • Після цього роз'єм вийде зняти.
  • Уважно перевіряємо і від'єднуємо інші роз'єми в підрульовому просторі Шевроле Лачетті.
  • Ставимо колеса в центральне положення.

Вирівнюємо колеса

  • Після чого витягаємо ключ із замку запалення.
  • Таким чином фіксуємо кермо в одному положенні. 
  • Відповідно, при знятті колонки кермо не обертатиметься.
  • Це дозволить захистити шлейф від можливих ушкоджень.
  • Далі необхідно відкрутити хомут кріплення рульової рейки до рульового валу.
  • Після чого відкручуємо 2 болти, якими зафіксована колонка.
  • Також внизу необхідно відкрутити 2 болти і 2 гайки, які додатково фіксують рульову колонку Шевроле Лачетті.

Відкручуємо внизу болти і гайки

  • Верхні 2 болти краще повністю не викручувати, залишивши буквально по декілька витків різьблення.
  • Це необхідно для того, щоб рульова колонка не впала, оскільки вона досить важка.

Верхні болти повністю не відкручуємо

  • Повністю їх можна буде викрутити після усіх інших болтів, коли можна буде спокійно притримати колонку.
  • Після відкручування усіх болтів спокійно витягаємо колонку зі свого місця.

Витягаємо рульову колонку

  • Далі необхідно зняти центральну панель з управлінням піччю, кондиціонера і магнітофона.
  • Для цього слід від'єднати троси управління піччю Шевроле Лачетті.

Відключаємо троси управління піччю

  • Троси закріплені за допомогою клямок, так що зі зняттям проблем не виникне.
  • Після від'єднання тросів можна приступати до зняття панелі.
  • Вона зафіксована за допомогою клямок.
  • Просто тягнемо її на себе, починаючи з верхньої частини.

Знімається центральну панель

  • Від'єднуємо дроти і роз'єми, що йдуть до панелі.
  • Після зняття панелі необхідно зняти магнітолу. 
  • Для цього відкручуємо 4 болтики на 10.

Відкручуємо кріплення магнітоли

  • Відкрутивши їх, знімаємо магнітолу.
  • Від'єднуємо дроти від магнітоли Шевроле Лачетті.
  • До речі, під магнітолою знаходиться один з шурупів кріплення торпеди.

Кріплення торпеди під магнітолою

  • Відповідно – магнітолу необхідно знімати у будь-якому разі.
  • Необхідно зняти два кронштейна, розташованих внизу.

Знімається нижні кронштейни

  • Вони закріплені 4 болтами – по два згори і по два знизу.
  • Відкручуємо кріплення торпеди до корпусу печі.

Відкручуємо кріплення торпеди до корпусу печі

  • Після цього відкручуємо бічні кріплення торпеди.
  • Далі відкручуємо 2 болти на 12, розташовані внизу торпеди в районі ніг водія.

Відкручуємо 2 болти внизу в районі ніг водія

  • Також необхідно роз'єднати антенний роз'єм Шевроле Лачетті. 
  • Не варто забувати про необхідність зняття роз'ємів з печі і вентилятора.

Знімається роз'єми печі і вентилятора

  • Відсовуємо передню панель, особливо з боку пасажира.
  • Знімаємо корпус, під яким розташований радіатор печі.

Приступаємо до зняття корпусу печі

  • Для цього необхідно відкрутити 2 болти на 8.
  • Але заздалегідь з підкапотного простору необхідно відкрутити кріплення усього корпусу печі.

Відкручуємо кріплення в підкапотному просторі

  • Це робиться для того, щоб корпус вільно гуляв.
  • Знімаємо повітропроводи.

Знімається повітропроводи

  • Зливаємо охолоджувальну рідину з системи охолодження Шевроле Лачетті.
  • У підкапотному просторі корпус зафіксований 6 болтами.
  • Тепер корпус печі можна спокійно рухати.

Корпус вільно рухається

  • Відкручуємо 2 болти на корпусі печі.
  • Це дозволить при необхідності розділяти корпус на 2 частини.
  • Корпус знімається, тим паче, що з цим не виникне проблем.

Знімається корпус

  • Знімаємо шестерні приводу заслінок печі Шевроле Лачетті.
  • Відкручуємо 11 болтів, розташованих по кругу корпусу.

Відкручуємо болти по контуру корпусу

  • Відклеюємо ущільнювач на вході патрубків.
  • Це необхідно для того, щоб розділити 2 частини корпусу.

Знімається ущільнювач

  • З іншого боку необхідно по стику розрізати губку ущільнювача.
  • Інакше вона також заважатиме розділенню корпусу.
  • Роз'єднуємо корпус.

Розділяємо корпус

  • Дістаємо доступ до радіатора печі.
  • Витягаємо старий радіатор.

Витягаємо старий радіатор

  • Причина заміни – теча, яка утворилася в радіаторі печі Шевроле Лачетті.
  • Беремо новий радіатор.
  • У комплекті з ним йде і губка ущільнювача.

Новий радіатор в комплекті з губкою

  • Клеїти її обов'язково, інакше радіатор вібруватиме і видаватиме неприємний шум.
  • Іноді заводської губки недостатньо і доводиться докупати окремо.
  • На радіаторі печі патрубки мають різний діаметр.

Патрубки різного діаметру

  • Патрубок, який має менший діаметр, має бути розташований з водійського боку.
  • Важливо, щоб при складанні ті, що направляють потрапляли на свої місця.

Стежимо за розташуванням тих, що направляють

  • Ставимо новий радіатор печі Шевроле Лачетті на своє місце і проводимо зворотне складання.

Процес заміни радіатора печі досить трудомісткий і тривалий. Спеціальні інструменти для цього не знадобляться, проте рівень навичок має бути достатнім.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

95076187-GM Uzbekistan

4106

96414576-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

930

481H-1306020

228

95248662GK2-GM Узбекистан

251

96460002-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

533

96653351-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

101

94530161-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

LG 0552-СтартВОЛЬТ

3148

93740980-GROG

315

96181933-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

292

96943729-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

693

96592001-General Motors

1374

90251210-Valeo PHC (Korea)

491

93740997-GENERAL MOTORS

704

94500842-General Motors

35

93745760-GENERAL MOTORS

1303

96473221-Genuine

278

90142092-GENERAL MOTORS

251

96450249-VALEO PHC

462

96639607-ILJIN (Korea)

3489

96282726-GM (Korea)

528

96535010-INA

184

13115190-CRB

580

17108225-GENERAL MOTORS

73

94530432-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

18

94580139-NTN-SNR

177

96184655-PARTS-MALL

81

T11-1208110BA

1707

25183021-CONTITECH (GERMANY)

984

96406953-GM

375

96226345-GM (Korea)

718

A11-6GN3501080-AfterMarket

283

96550797-Genuine

572

96180324-EuroEx

122

90121445-AURORA

765

94530630-General Motors

14

96830672-GM

71

96376263-GM

107

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити радіатор пічки Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.