Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-905
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Шевроле Круз недоліки і на що дивитись перед покупкою

20.11.2019 | Cruze

Один з грандів GM – Шевроле Круз довгий час був автомобілем з високим рівнем продаж і впізнаванним, який припав до душі багатьом.

Цілком непоганий дизайн і відмінні технічні показники пізніших варіантів машини заслужено користувалися народною любов'ю, враховуючи і відносно невелику вартість.

Шевроле Круз

Досить хороша якість складання, адекватний метал кузова, пристойне лакофарбне покриття дозволяли довгий час не замислюватися про можливу появу іржі.

Так, багато що залежало від місця складання. В деяких випадках певні проблеми могли проявлятися, коли для моделі в цілому такі поломки не властиві.

В цілому реально серйозних проблем не так і багато, особливо на тих автомобілях, які випускалися пізніше, після усунення дитячих хвороб і розширення асортименту двигунів.

Огляд Шевроле Круз – можливі вразливості і проблемні місця

Шевроле Круз – розробка бренду General Motors, один з видатних представників у своєму класі. Автомобіль досить популярний і продається, але має свої особливості і недоліки.

Зовнішній вигляд Шевроле Круз

У дизайні авто велика ставка зроблена безпосередньо на масивність. Досить велика передня частина з низько опущеним бампером створюють дуже привабливий вигляд.

До подібних деталей покупці на момент появи машини у продажу ще не був звичний, що позитивно позначилося на рівні продажів цього транспортного засобу.

Широкі арки і лінії на кузові лише додатково створюють ефект масивності, що також грає украй важливу роль.

Габарити Шевроле Круз

Знайти подібний автомобіль в продажі новим практично нереально, відповідно, доведеться вибирати вже з уживаних.

У такому разі необхідно ретельно перевіряти стан різних вузлів і агрегатів Шевроле Круз, а також уважно оглядати салон.

Власне, з салону авто і розпочнеться огляд вибраної моделі, пробіг якої складає близько 70 тисяч км. йдеться про перші варіанти авто, оснащених двигуном 1.6 літра і МКПП.

Вже на такій відмітці замітні сліди стирання обтягування рульового колеса, відповідно – доведеться вкластися в його перетяжку або втратиться привабливість.

Кермо швидко стирається

Кермо стає брудно-білим, що може свідчити про використання якогось дешевого варіанту матеріалу.

На ручці важеля коробки перемикання передач постійна проблема з хромом, що облазив, що також вимагає регулярних вкладень у відновлення або заміну.

Інакше втрачається загальний вигляд салону, адже він складається саме з таких дрібних деталей. Подібна проблема розпочинається приблизно з 50 тисяч км пробігу.

Стирається хромована вставка

Якість матеріалів салону Шевроле Круз в цілому досить хороше, як і якість складання. Виглядає все цілком нормально, дорого, але є і слабкі місця.

Зокрема, хитається приладова панель, якщо її чіпати руками. При їзді це не помітно, але варто випадково зачепити і все стає цілком видимим.

Хитається приладова панель

Центральна панель також досить непогано виглядає. При їзді не скрипить і не стукає, але при натисненні навіть на кнопки невеликий хрускіт все-таки виникає.

Сам пластик панелі і торпеди твердий, що цілком властиво для далеко не найдорожчих моделей. Трохи бентежить наявність додаткового ящика вверху торпеди.

Не дуже вдала використовувана в салоні оббивка на передній панелі. Вона нагадує якийсь пакувальний матеріал. Як ця оббивка бруднитиметься залежить багато в чому від власника авто.

Оббивка не дуже якісна

Увесь салон Шевроле Круз досить жорсткий, але гриміти і стукати він не буде. Головне – намагатися не ушкоджувати рідні кріплення і оббивку, і тоді серйозних проблем чекати не варто.

Що стосується посадки в салоні, то на водійському місці проблем особливо не виникає, навіть при зрості 180 і більше см.

Злегка незрозумілий момент полягає в підлокітнику. Він без фіксації, тобто – висунувши вперед його неможливо зафіксувати, відповідно – при перемиканні передач він засовується назад.

Проблема з підлокітником

Цікаво виглядає калібрування стрілок при запуску двигуна. Така собі підробка під спорт, тільки ось відбувається це досить повільно. Відповідно, доводиться чекати.

Відзначається невелика особливість підвіски Шевроле Круз. Вона видає нехарактерні звуки при їзді, і багато власників цієї моделі стверджують, що боротися марно.

Насправді ситуація виглядає трохи інакше – позбавитися від виникаючого стука в підвісці можна, замінивши оригінальний амортизатор на інший, якісніший. Після цього стук зазвичай зникає.

При встановленій механічній коробці перемикання передач особливих питань до неї не виникає.

З КПП проблем немає

Виключення – куліса КПП досить слабка, міняти її доведеться десь через 70-100 тисяч км пробігу.

Якщо йдеться про автоматичну коробку перемикання передач, то тут проблем значно більше. Зокрема, серйозні проблеми виникають вже через 100-120 тисяч км пробігу.

Трохи бентежить ситуація з блоком управління клімат-контролем. Кнопки розташовані зручно, все логічно зрозуміло, але є один невеликий недолік.

Індикація, яка представлена зеленим невеликим індикатором, практично непомітна. Особливо в денний час, коли доводиться вгадувати, що і як включено.

Індикація кнопок не помітно

Двигуна об'ємом 1,6 літра з потужністю в 106 кінських сил недостатньо для Шевроле Круз. Недивно, що пізніші варіанти випускалися вже з іншими силовими агрегатами.

З базовим двигуном автомобіль їде слабко, а при включенні кондиціонера спостерігаються дуже серйозні проблеми з динамікою.

Трохи незручно розташовані кнопки на мультифункціональному кермі. Звичайно, сама наявність такого рульового колеса вже плюс, але проблема є.

Кнопки мультифункціонального керма розташовані незручно

При їзді по місту користуватися кнопками, розташованими з правого боку керма складно, оскільки рука постійно знаходиться на важелі КПП.

Куди логічніше кнопку було б розташувати ліворуч.

Деякі складнощі є і з експлуатацією двигуна. Зокрема, йдеться про силовий агрегат Шевроле Круз об'ємом 1,6 літра.

Вічна біда – протікання клапанної кришки.

Не обійшлося без складнощів і з двигуном 1,8 літра. Наприклад, проблеми є з фазообертачем, клапанною кришкою, плаваючими оборотами, електронікою дросельної заслінки, впускним колектором.

На обох варіантах двигунів зустрічаються проблеми з рециркуляцією газів картерів. Сильно страждає впускання, через що його доводиться постійно прочищати.

Істотна проблема з передньою підвіскою, де встановлена класична McPherson. Проте виготовлена вона із алюмінію, що вже можна назвати дуже серйозним недоліком.

Є проблеми з передньою підвіскою

При цьому ситуація ще більше ускладнюється установкою гідравлічних сайлентблоків, у яких міститься рідина. Заміна важеля і сайлентблока обходиться дуже дорого.

Таке рішення є не зовсім виправданим в Шевроле Круз.

Трохи невдалим можна назвати розташування заливної горловини омивача. Річ у тому, що кришка знаходиться в місці зосередження основної електроніки авто, і частенько її заливає.

Невдало розташована заливна горловина омывателя

Цілком зрозуміло, що це не йде на користь ні ЕБУ, ні акумулятору, ні блоку запобіжників.

Слід уважно стежити за станом і наявністю різних кріплень і заглушок, особливо на передній частині авто. Вони часто ламаються і втрачаються, їх слід постійно оновлювати.

У автомобілів, випущених до 2011 року спостерігалися проблеми з провисанням переднього бампера. У пізніших авто цей недолік вже був усунений.

Були проблеми з провисанням бампера

В цілому, Шевроле Круз є відмінним автомобілем з невеликою кількістю незначних проблем.

При правильному догляді за авто воно спокійно прослужить більше 15 років, при цьому не вимагаючи серйозних фінансових вкладень.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.