Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-905
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонтуємо патрубок повітряного фільтра Деу Сенс 1,3

26.11.2019 | Sens

Серед дрібних недоліків у конструкції двигунів Daewoo Sens є такі, які лікуються заміною більш якісних деталей-аналогів, а є і такі, що можна надійно усунути. Серед них — руйнування патрубка сапуна, який пов'язаний з гофрою повітряного фільтра.

повітропровід

У чому небезпека руйнування патрубка

Розрив або тріщина в корпусі або гофре повітряного фільтра, здавалося б, дріб'язкова річ, але вона може призвести до дуже неприємних наслідків. Навіть на такому простому двигуні, як МеМЗ на Сенсі. 

тріщина

Теоретично повітря в камеру згоряння має надходити виключно через фільтр. Щоб цього домогтися, необхідно, щоб система подачі повітря була повністю герметичною. В іншому випадку датчики неправильно оцінять кількість повітря для приготування суміші, що може привести до неприємних наслідків:

  1. Перевитрата палива.

  2. Падіння потужності.

  3. Потрапляння в камеру згоряння і дросельний вузол сміття.

  4. Нестабільна робота двигуна на холостих обертах і в перехідних режимах.

лопнуля гофра

< p dir= " ltr " > < span style="font-size: 18px;" >тому контроль стану повітроводу не варто відносити до необов'язкових операцій. 

 

Лопнув патрубок сапуна. Що робити

Хвороба багатьох моторів Сенс — розрив патрубка, який пов'язує систему вентиляції картерних газів з системою впуску повітря. Найчастіше він рветься якраз в місці кріплення патрубка до штуцера, розташованому на клапанної кришці.

порваная гофра

Добре, якщо тріщина пішла у верхній частині патрубка, її видно відразу. Якщо ж тріщина знизу, то виявити її можна, тільки знявши гофру в зборі. 

трещина1

З часом тріщина росте, патрубок фарбує аж до того, що не залишається місця для його фіксації стяжним хомутом на корпусі клапанної кришки.

лопнув патрубок

Щоб виправити ситуацію, не обов'язково купувати новий приймальний повітропровід. Для ремонту патрубка нам знадобиться:

  1. Тонкостінна трубка із сталі або алюмінію довжиною близько 60 мм і діаметром, рівним внутрішньому діаметру патрубка.

  2. Ідентичний за розмірами гумовий шланг, не занадто жорсткий, щоб він не зруйнував патрубок на гофре до кінця внутрішнім діаметром 16 мм.

  3. Стяжні хомути відповідного діаметру.

  4. < p dir="ltr" role= "presentation" > < span style="font-size:18px;">проникаюче мастило в аерозольній упаковці.

     

  5. Стандартний набір інструментів і гострий будівельний ніж.
    що потрібно

     

Ремонтуємо патрубок повітряного фільтра

Для початку необхідно зняти декоративну кришку двигуна, якщо вона ще не знята. Після цього знімаємо гофру в зборі. Знімаємо три хомута, як показано на фото.

хомути

Тепер знімаємо гофру в зборі.

знімаємо гофру

Ідея в тому, щоб додати в конструкцію патрубка армуючий металевий перехідник і гумову трубку.

конструкція

В ролі металевого патрубка може виступити металевий захисний ковпачок для свічок. Ідеально підходить від Опель Кадетт.

ковпачок від кадета

Щоб надіти гумову трубку на металевий патрубок, краще всього використовувати проникаючу мастило. Масло може роз'їсти гумову трубку, яку ми знайшли.

установка

Далі обрізаємо пошкоджену частину патрубка так, щоб прибрати тріщини. Якщо повністю зрізати розрив не виходить, герметизуємо рідний патрубок хорошою еластичною ізоляційною стрічкою.

ізолента

Металева трубка повинна максимально глибоко заходити в штуцер. Для цього її змащуємо проникаючою мастилом.

патрубок

Збираємо конструкцію і встановлюємо її на двигун. 

установка

Надягаємо обтискні хомути так, щоб вони охоплювали повністю частини металевих штуцерів. 

хомут

Зазор між новим патрубком і корпусом штуцера був мінімальним.

зазор

 

Розкажіть друзям

» Всі новини

.