Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-905
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Перегрів двигуна Деу Ланос, наслідки та причини

28.11.2019 | Lanos

Конструкція двигуна Daewoo Lanos в основі своїй розроблялася ще в минулому столітті. Це ми до того, що якщо сучасні двигуни дуже чутливі до робочої температури, то мотори Ланоса цим не грішать. 

 

Це легко пояснити. Наприклад, в сучасних високофорсованих двигунах на стадії розробки закладається жорстка економія матеріалів, що призводить до утоньшенію стінок, спрощення конструкції блоку циліндрів. У той же час, сучасний двигун працює в більш важких умовах, особливо мотори з турбіною. Ланос цим не страждає.

Чому перегрівається Деу Ланос і що при цьому робити

Діапазон робочих температур у моторів Ланоса, в принципі, такий же як і в більш нових двигунів, але межі потенційно небезпечних температур. Хоча б з тієї причини, що перегріти алюмінієвий блок куди простіше, ніж чавунний. 

Проте потрібно розуміти, що немає на світі таких автомобілів, які не проходили б випробування при високих температурах. Раз перегрілася, значить, щось пішло не так. Природно, про перегрів двигуна буде свідчити стрілка покажчика температури антифризу в червоній зоні. Якщо таке сталося, ось що потрібно робити:

  1. Якщо з-під капота не вириваються клуби пари і в салоні не пахне антифризом, включаємо опалювач на максимальну потужність, але двигун при цьому ні в якому разі не глушимо. Бажано зупинитися і, не вимикаючи грубки, дати мотору попрацювати на холостих.

  2. Якщо з-під капота валить пар, що говорить про розгерметизацію системи охолодження, глушимо двигун негайно.

  3. У разі розгерметизації системи уважно оглядаємо підкапотний простір і з'ясовуємо місце витоку. Яскравий приклад на відео. Лопнув пластиковий патрубок, в результаті чого витік антифриз і двигун перегрівся.
    патрубок пошкоджений

     

Важливо запам'ятати, що при перегріві ні в якому разі не можна відкривати пробку розширювального бачка. З-за перегріву антифризу утворюються гарячі пари, які можуть обшпарити.
пар

 

Безвихідних ситуацій не буває, тому будь протекший шланг можна тимчасово відновити хоча б скотчем, а краще — армованим скотчем. Якщо текти таким чином усунуто, можна долити води в систему охолодження і потихеньку дістатися до гаража, де і буде усунена несправність.

Основні причини перегріву двигуна Ланоса

Крім розривів шлангів, пошкодження радіаторів і течі помпи, в системі охолодження можуть виникнути інші фактори, що впливають на перегрів. Ось тільки самі основні з них, характерні для Деу Ланос:

  1. Низький рівень антифризу, не пов'язаний з протіканням шлангів або пошкодженням радіаторів охолодження або обігрівача. Якщо рівень впав просто через недогляд, це найкращий варіант розвитку подій. Гірше, коли антифриз знайшов інший шлях виходу.
    прогар
    Наприклад, через прокладку головки блоку антифриз може потрапляти або масляний канал, або безпосередньо в циліндр. В цьому випадку масло перетворюється в емульсію, що можна побачити за допомогою щупа або під пробкою клапанної кришки.
    емульсія

     

  2. Низька ефективність основного радиатора охолодження. Він може бути забитий сміттям, пилом, листям. У нормальних умовах, коли зустрічне повітря обдуває стільники і трубки радіатора, він фізично не може допустити перегріву системи.
    радіатор

     

  3. Неправильна робота вентилятора охолодження, або неробочий вентилятор зовсім. Якщо при перегріві вентилятор не включається, з'ясовуємо причини непрацюючого вентилятора.

  4. Не працює термостат. У цьому випадку антифриз перегрівається, тому що просто не потрапляє в радіатор, термостат заклинив і пускає рідина по малому колу. В основній масі до цього призводить погане якість самого термостата, поганий антифриз або застосування герметиків для системи охолодження.

  5. Прогар випускного клапана. Не дуже поширена проблема, але при використанні неякісного палива цілком може виникнути.
    прогар клапана
    Причина ясна — через тріщину в тарілці клапана вихлопні гази прориваються у випускний тракт ще в процесі горіння паливної суміші, що сильно підвищує температуру двигуна в цілому.

  6. Застосування неякісного антифризу може призвести до утворення товстого шару накипу на внутрішній поверхні водяної сорочки. Як наслідок, теплообмін двигуна порушується, система охолодження втрачає ефективність, двигун може перегріватися навіть взимку.

  7. Та ж історія, але тільки в камері згоряння. Велика кількість нагару на стінках камери згоряння і на сідлах клапановна днище поршнів призводять до ізоляції камери і внутрішнього перегріву двигуна.
    нагар
    Ця ситуація характерна для двигунів з великими пробігами з високим споживанням масла і небезпечна тим, що температура антифризу залишається в нормі, оскільки він просто не одержує достатньо тепла.

Існує ще ряд причин, пов'язаних з налаштуваннями системи запалення і уприскування, але на моторах Ланоса вони зустрічаються вкрай рідко.

Наслідки перегріву двигуна

Тут довго фантазувати не потрібно. Перше, що страждає після сильного і тривалого перегріву — головка блоку циліндрів.

викривлення

Внаслідок викривлення прівалочной площині головки втрачається герметичність між нею і блоком. Антифриз йде в циліндри або в масло, а це вже призводить до інших бід.

пркладка

Активний знос распредвала його постелей викликаний великою кількістю антифризу в маслі.
распредвал

 

Крім цього, моментально зношуються шийки коленвала, провертає вкладиші, двигун може просто застучать, якщо його вчасно не зупинити.

коленвал

Перегріті сальники почнуть пропускати масло навіть у тому випадку, якщо прокладка головки блоку і сама головка дивом не постраждали.

сальник

На поршнях можуть зруйнуватися перегородки між кільцями.

перегородки

Можлива поява тріщин в головці блоку при сильному перегріві.

тріщина

У нашому випадку довелося шліфувати головку блоку на 6 соток,

шліфування голови

а крім того, шліфувати привалочную площину блоку циліндрів.

блок

Таким чином, при перших появах перегріву двигуна, необхідна миттєва реакція водія. В іншому випадку мотор буде чекати капітальний ремонт.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.