Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Як замінити передній амортизатор на Шевроле Лачетті

13.02.2019 | Lacetti

Амортизатори Шевроле Лачетті є основним демпфуючим елементом підвіски автомобіля.

При цьому робота цього елементу не є самостійною і тісно пов'язана з пружними конструктивними елементами – пружинами чи торсіонами.

В цілому амортизатор авто повинен виконувати 3 основних функції:

  • Погашення коливань, що виникають при русі кузова і коліс.
  • Забезпечення максимально швидкого відновлення контакту коліс і дорожнього покриття при подоланні нерівностей.
  • Забезпечення плавного ходу авто.

Справлятися зі своєю функцією вузол здатний тільки при повній справності усіх комплектуючих.

Конструктивно амортизатор Шевроле Лачетті складається з таких основних елементів:

  • Циліндр, у який закачується спеціальна масляниста рідина.
  • Поршень, який із-за опору і виконує гасіння ударів і дії нерівностей.
  • Шток – сполучає поршень з кузовом автомобіля.

Передні амортизатори

Серед основних поломок вузла можна виділити такі:

  • Порушення герметичності корпусу, внаслідок чого відбувається попадання бруду всередину і швидкий вихід з ладу різних конструктивних елементів.
  • Розрив сальника, внаслідок чого з корпусу йде витік газу і мастила – агрегат перестає виконувати свою функцію.
  • Природний знос і спінювання мастила – амортизатор стає непридатним до подальшого використання.

Серед особливостей експлуатації варто відмітити сильну уразливість конструкції до механічних ушкоджень, що помітно ускладнює експлуатацію.

Про наявність несправностей в амортизаторі свідчать такі чинники:

  • Утворення крену авто на одну сторону навіть при прямолінійній їзді (особливо відчувається при поворотах).
  • Збільшується вібрація корпусу при їзді по нерівній дорозі.
  • Сильніше відчуваються удари при подоланні нерівностей.
  • Утворення маслянистих потьоків на амортизаторах або біля них.
  • Автомобіль просідає при різкому старті або гальмуванні.

При прояві подібних чинників слід провести перевірку стану амортизаторів.

При виявленні несправностей слід провести заміну амортизатора Шевроле Лачетті, оскільки цей вузол є практично неремонтопридатним.

Зазвичай ресурс переднього амортизатора складає 100-125 тисяч км пробігу – за умови їзди по звичайних дорогах з помірною швидкістю.

Ресурс заднього вузла зазвичай вище, оскільки основне навантаження доводиться саме на перед.

При швидкій їзді і частим проїздам по бездоріжжю або сильно пошкодженій дорозі ресурс скорочується.

Шевроле Лачетті – проведення заміни передніх амортизаторів

Для проведення усіх необхідних робіт знадобиться хороший запас часу. Також не зайвою буде наявність помічника, хоча зі всім можна впоратися і самостійно.

Щоб замінити передні амортизатори Шевроле Лачетті виконуємо такі дії:

  • Знімаємо колесо. Перевіряємо стан стійки. У нашому випадку помітно, що вона вже відпрацювала своє і тече. Відповідно, використовувати її в подальшому вже украй небажано. Болти оброблюємо WD - 40 для того, щоб простіше було відкрутити їх.

Відкручуємо колесо

  • Відключаємо датчик ABS і інші датчики, трубки, що проходять поруч, щоб надалі не пошкодити їх. Відкручуємо три болти і знімаємо передню цапфу. Після цього можна спокійно витягнути стійку.

Відключаємо датчики

  • Знімаємо захисний ковпачок на стойці, розташований в підкапотному просторі. Відкручуємо розташовану під ним гайку. Витягаємо стійку амортизатора Шевроле Лачетті.

Відкручуємо кріплення в підкапотному просторі

  • Відкручуємо ще одну гайку щоб провести розбирання амортизатора. Фіксуємо пружину спеціальними вставками. Знімаємо пружину. Прокачуємо нову стійку. Для цього за допомогою твердого предмета і свого зусилля натискаємо на стійку, поки вона не піде вниз, повторюючи кілька разів. Це необхідно для того, щоб вийшло повітря і мастило зайняло усю необхідну площу.

Фіксуємо пружину стягуваннями

  • Проводимо заміну підшипника у підкладці. Для цього старий підшипник за допомогою викрутки витягаємо зі свого місця, а новий встановлюємо. Проводимо зворотне складання амортизатора і встановлюємо його на місце. Виконуємо складання авто.

Міняємо підшипник

Після проведення заміни амортизаторів можна далі експлуатувати автомобіль. При цьому комфорт їзди помітно підвищиться, оскільки рух стане плавнішим.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.