Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Погано гріє пічка Деу Сенс, не працює пічка

12.12.2019 | Sens

Комфорт їзди в Деу Сенс у зимовий час багато в чому залежить від ефективності роботи печі. Якщо піч працюватиме погано або зовсім не функціонуватиме, то в салоні буде холодно.

Радіатор печі Сенс

При цьому існує цілий ряд причин, по яких піч може працювати погано або не працювати зовсім. Серед них можна виділити декілька основних:

  • Засмічення радіатора печі, внаслідок чого туди не потрапляє необхідна кількість розігрітої охолоджувальної рідини і повітря не прогрівається.
  • Проблеми в роботі вентилятора, який відповідає за нагнітання повітря в салон через радіатор печі.
  • Проблема з тросами перемикання режимів роботи печі Деу Сенс, через що може просто не включатися необхідний режим. 
  • Розривши або тріщина в патрубку чи радіаторі печі, через що охолоджувальна рідина не потрапляє в радіатор в потрібній для нормальної роботи кількості.

Для відновлення працездатності печі слід усунути неполадки, заздалегідь виявивши їх джерело.

Іноді для вирішення виникаючих складнощів доводиться проводити часткову розборку автомобіля, проте в деяких випадках буде досить зняття усього лише окремих елементів.

Проте основною проблемою автомобіля Деу Сенс в плані обігріву салону можна назвати маленький діаметр трубок радіатора печі, через що вони часто забиваються.

Відповідно, виникає необхідність в його промиванні.

Деу Сенс і поради з поліпшення роботи печі з мережі

Багато власників цього автомобіля дають свої поради по поліпшенню роботи печі. Деякі з них реально можуть вплинути на стан справ з піччю, поліпшивши її роботу.

Проте більшість порад не мають ніякого практичного значення, на роботу печі не впливають, а частенько і зовсім ведуть до утворення ряду додаткових проблем.

Сьогодні і належить повністю розібратися з різними порадами, а також упізнати простий спосіб промити радіатор печі Деу Сенс:

  • Спочатку слід розглянути поради, які можна зустріти в мережі.
  • Насамперед радять перевірити чи не злетів радіатор печі зі свого кріплення.

Перевіряємо кріплення радіатора

  • Це досить поширена проблема на цьому автомобілі.
  • Для цього досить просто поворушити рукою патрубки радіатора, які виходять в підкапотний простір.

Ворушимо патрубки в місці з'єднання з радіатором

  • Якщо відчувається шатання радіатора печі, означає він злетів, і слід повернути його на місце.
  • Ще одна порада – замінити термостат Деу Сенс на гарячіший.

Можна замінити термостат

  • Тобто радять використати термостат, відкриття якого відбувається на більш високій температурі охолоджувальної рідини.
  • На холодну пору року дійсно є сенс проводити таку заміну. 
  • Піч почне гріти помітно краще.
  • Проте на літо слід ставити звичайний термостат, передбачений конструкцією автомобіля.

На літо краще ставити рідний термостат

  • Двигун авто навіть в цьому випадку працює з невеликим перегріванням.
  • А якщо залишити гарячий термостат, то істотно зростає вірогідність сильного перегрівання двигуна, а також значно скоротитися термін його служби. 
  • Також радять заглушити один з паровідвідних шлангів, що йде до радіатора.

Заглушити паровідвідний шланг

  • Сенс такого кроку залишається незрозумілим.
  • До радіатора Деу Сенс цей паровідвідний шланг підключається у верхній точці.

Шланг веде до верхньої точки радіатора охолодження

  • Цей шланг призначений для виведення повітря з радіатора при його заповненні охолоджувальною рідиною.
  • Також він відповідає за виведення пари, що перешкоджає утворенню парових пробок в радіаторі охолодження.
  • Дуже сумнівно, що подібний крок хоч якимсь способом може вплинути на роботу печі.
  • Практична перевірка також показала відсутність позитивного ефекту від такого кроку.
  • Також пропонують перекривати паровідвідний шланг, що йде у напрямку до радіатора печі.

Перекривання другого паровідвідного шланга небезпечне

  • Мотивують цю пропозицію тим, що це нібито дозволить збільшить приплив охолоджувальної рідини до радіатора печі Деу Сенс.
  • Проте цей шланг відповідає за відведення пари з верхівки голівки блоку циліндрів, і на потік охолоджувальної рідини в піч ніяк не впливає.

Шланг веде до ГБЦ

  • Якщо перекрити цей паровідвідний шланг, то можна дуже швидко перегріти двигун.
  • Відповідно, виникне необхідність проведення його ремонту. 
  • Настійно не рекомендуємо перекривати паровідвідні шланги, оскільки це несе серйозну загрозу для працездатності різних вузлів автомобіля.
  • Ще однією не зовсім корисною порадою є передавлення товстого шланга, що йде до радіатора охолодження Деу Сенс.

Перекривання великого шланга нічого не дасть

  • Нібито, це повинно привести до зменшення потоку охолоджувальної рідини в цей радіатор, збільшивши подання на радіатор печі.
  • Проте ніякого позитивного ефекту це не дає. 
  • В той же час істотно зростає вірогідність перегрівання двигуна.
  • Також радять замінити штатний термостат на той, що зазвичай встановлюється на цю модель авто з двигуном 1.4 літра.
  • До речі, сам термостат ставиться ось тут.

Місце установки термостата

  • Проте це дасть ефект, порівнянний з установкою гарячішого термостата.
  • Також трохи скоротитися час прогрівання двигуна Деу Сенс і його печі. 
  • На роботу двигуна це може вплинути цілком добре, поліпшивши його температурний баланс.
  • Проте на роботі печі помітно це не позначиться.
  • Серед порад також можна зустріти пропозицію у вигляді установки на подаючий патрубок радіатора печі насоса з газелі.

Можлива установка насоса на подання

Покращуємо роботу печі Деу Сенс – промивання

Що ж дасть такий крок і чому важливо промити заздалегідь радіатор надалі: про це і піде мова. Головне – підготуватися до проведення робіт. Зокрема, може знадобитися проточний насос і компресор.

Надалі виконуємо такі кроки:

  • Уважно розглядаємо систему подання охолоджувальної рідини в радіатор печі Деу Сенс.

Оглядаємо систему радіатора печі

  • Трохи вище розташований подаючий шланг.
  • Нижче – зворотний шланг, що йде від радіатора печі і відповідає за повернення захололої ОР.

Шланг зворотного подання

  • Якщо уважно придивитися, то можна помітити, що шланги йдуть вниз, а радіатор печі виявляється найнижчою точкою в системі охолодження автомобіля.
  • А злити усю рідину з системи охолодження зовсім нереально без використання додаткового устаткування, оскільки в радіаторі печі залишається близько 1 літра.

При сливі ОЖ 1 літр залишається в радіаторі печі

  • Якщо дивитися по паспорту, то влізає в систему охолодження 7 літрів.
  • Проте при заміні влізає тільки 6 літрів антифризу, оскільки 1 залишається в радіаторі печі Деу Сенс.
  • Із-за свого низького розташування радіатор печі виступає в ролі своєрідного фільтру-відстійника.
  • Відповідно, поступово усе сміття з системи охолодження з часом скупчується саме там.
  • Навіть свідчення градусника не є свідченням того, що двигун не перегрівається.
  • Дізнатися про перегрівання можна по тому, що рідина в системі охолодження має буро-коричневий колір.

Буро-коричневий колір рідини говорить про перегрівання двигуна

  • Тиску, який створює стандартна помпа, бракує для того, щоб сміття з радіатора печі Деу Сенс вимивало назовні.
  • Щоб промити піч відкручуємо патрубок подання.

Відкручуємо патрубок подання

  • Також відкручуємо ось тут патрубок зворотного подання (якщо стоїть ГБО).

Відкручуємо зворотне подання тут якщо коштує ГБО

  • Якщо ГБО не стоїть, то зворотне подання відкручуємо у іншому місці.
  • Наприклад, в районі модуля запалення.

Якщо немає ГБО відкручуємо зворотне подання в районі модуля запалення

  • За допомогою насоса або компресора промиваємо під тиском радіатор печі.
  • Після чого підключаємо назад патрубки.
  • Проводити подібну процедуру доводиться щороку, оскільки радіатор печі дуже швидко забивається.
  • Проте можна встановити насос з Газелі на шланг подання охолоджувальної рідини в радіатор печі.

Насос можна врізати в шланг подання

  • Це дозволить усунути проблему із забиванням.

Важливо завжди відстежувати стан різних вузлів Деу Сенс, оскільки навіть незначна поломка зрештою може привести до дорогого ремонту або стати причиною незручностей.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Погано гріє пічка Деу Сенс, не працює пічка"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.