Комфорт їзди в Деу Сенс у зимовий час багато в чому залежить від ефективності роботи печі. Якщо піч працюватиме погано або зовсім не функціонуватиме, то в салоні буде холодно.
При цьому існує цілий ряд причин, по яких піч може працювати погано або не працювати зовсім. Серед них можна виділити декілька основних:
- Засмічення радіатора печі, внаслідок чого туди не потрапляє необхідна кількість розігрітої охолоджувальної рідини і повітря не прогрівається.
- Проблеми в роботі вентилятора, який відповідає за нагнітання повітря в салон через радіатор печі.
- Проблема з тросами перемикання режимів роботи печі Деу Сенс, через що може просто не включатися необхідний режим.
- Розривши або тріщина в патрубку чи радіаторі печі, через що охолоджувальна рідина не потрапляє в радіатор в потрібній для нормальної роботи кількості.
Для відновлення працездатності печі слід усунути неполадки, заздалегідь виявивши їх джерело.
Іноді для вирішення виникаючих складнощів доводиться проводити часткову розборку автомобіля, проте в деяких випадках буде досить зняття усього лише окремих елементів.
Проте основною проблемою автомобіля Деу Сенс в плані обігріву салону можна назвати маленький діаметр трубок радіатора печі, через що вони часто забиваються.
Відповідно, виникає необхідність в його промиванні.
Деу Сенс і поради з поліпшення роботи печі з мережі
Багато власників цього автомобіля дають свої поради по поліпшенню роботи печі. Деякі з них реально можуть вплинути на стан справ з піччю, поліпшивши її роботу.
Проте більшість порад не мають ніякого практичного значення, на роботу печі не впливають, а частенько і зовсім ведуть до утворення ряду додаткових проблем.
Сьогодні і належить повністю розібратися з різними порадами, а також упізнати простий спосіб промити радіатор печі Деу Сенс:
- Спочатку слід розглянути поради, які можна зустріти в мережі.
- Насамперед радять перевірити чи не злетів радіатор печі зі свого кріплення.
- Це досить поширена проблема на цьому автомобілі.
- Для цього досить просто поворушити рукою патрубки радіатора, які виходять в підкапотний простір.
- Якщо відчувається шатання радіатора печі, означає він злетів, і слід повернути його на місце.
- Ще одна порада – замінити термостат Деу Сенс на гарячіший.
- Тобто радять використати термостат, відкриття якого відбувається на більш високій температурі охолоджувальної рідини.
- На холодну пору року дійсно є сенс проводити таку заміну.
- Піч почне гріти помітно краще.
- Проте на літо слід ставити звичайний термостат, передбачений конструкцією автомобіля.
- Двигун авто навіть в цьому випадку працює з невеликим перегріванням.
- А якщо залишити гарячий термостат, то істотно зростає вірогідність сильного перегрівання двигуна, а також значно скоротитися термін його служби.
- Також радять заглушити один з паровідвідних шлангів, що йде до радіатора.
- Сенс такого кроку залишається незрозумілим.
- До радіатора Деу Сенс цей паровідвідний шланг підключається у верхній точці.
- Цей шланг призначений для виведення повітря з радіатора при його заповненні охолоджувальною рідиною.
- Також він відповідає за виведення пари, що перешкоджає утворенню парових пробок в радіаторі охолодження.
- Дуже сумнівно, що подібний крок хоч якимсь способом може вплинути на роботу печі.
- Практична перевірка також показала відсутність позитивного ефекту від такого кроку.
- Також пропонують перекривати паровідвідний шланг, що йде у напрямку до радіатора печі.
- Мотивують цю пропозицію тим, що це нібито дозволить збільшить приплив охолоджувальної рідини до радіатора печі Деу Сенс.
- Проте цей шланг відповідає за відведення пари з верхівки голівки блоку циліндрів, і на потік охолоджувальної рідини в піч ніяк не впливає.
- Якщо перекрити цей паровідвідний шланг, то можна дуже швидко перегріти двигун.
- Відповідно, виникне необхідність проведення його ремонту.
- Настійно не рекомендуємо перекривати паровідвідні шланги, оскільки це несе серйозну загрозу для працездатності різних вузлів автомобіля.
- Ще однією не зовсім корисною порадою є передавлення товстого шланга, що йде до радіатора охолодження Деу Сенс.
- Нібито, це повинно привести до зменшення потоку охолоджувальної рідини в цей радіатор, збільшивши подання на радіатор печі.
- Проте ніякого позитивного ефекту це не дає.
- В той же час істотно зростає вірогідність перегрівання двигуна.
- Також радять замінити штатний термостат на той, що зазвичай встановлюється на цю модель авто з двигуном 1.4 літра.
- До речі, сам термостат ставиться ось тут.
- Проте це дасть ефект, порівнянний з установкою гарячішого термостата.
- Також трохи скоротитися час прогрівання двигуна Деу Сенс і його печі.
- На роботу двигуна це може вплинути цілком добре, поліпшивши його температурний баланс.
- Проте на роботі печі помітно це не позначиться.
- Серед порад також можна зустріти пропозицію у вигляді установки на подаючий патрубок радіатора печі насоса з газелі.
Покращуємо роботу печі Деу Сенс – промивання
Що ж дасть такий крок і чому важливо промити заздалегідь радіатор надалі: про це і піде мова. Головне – підготуватися до проведення робіт. Зокрема, може знадобитися проточний насос і компресор.
Надалі виконуємо такі кроки:
- Уважно розглядаємо систему подання охолоджувальної рідини в радіатор печі Деу Сенс.
- Трохи вище розташований подаючий шланг.
- Нижче – зворотний шланг, що йде від радіатора печі і відповідає за повернення захололої ОР.
- Якщо уважно придивитися, то можна помітити, що шланги йдуть вниз, а радіатор печі виявляється найнижчою точкою в системі охолодження автомобіля.
- А злити усю рідину з системи охолодження зовсім нереально без використання додаткового устаткування, оскільки в радіаторі печі залишається близько 1 літра.
- Якщо дивитися по паспорту, то влізає в систему охолодження 7 літрів.
- Проте при заміні влізає тільки 6 літрів антифризу, оскільки 1 залишається в радіаторі печі Деу Сенс.
- Із-за свого низького розташування радіатор печі виступає в ролі своєрідного фільтру-відстійника.
- Відповідно, поступово усе сміття з системи охолодження з часом скупчується саме там.
- Навіть свідчення градусника не є свідченням того, що двигун не перегрівається.
- Дізнатися про перегрівання можна по тому, що рідина в системі охолодження має буро-коричневий колір.
- Тиску, який створює стандартна помпа, бракує для того, щоб сміття з радіатора печі Деу Сенс вимивало назовні.
- Щоб промити піч відкручуємо патрубок подання.
- Також відкручуємо ось тут патрубок зворотного подання (якщо стоїть ГБО).
- Якщо ГБО не стоїть, то зворотне подання відкручуємо у іншому місці.
- Наприклад, в районі модуля запалення.
- За допомогою насоса або компресора промиваємо під тиском радіатор печі.
- Після чого підключаємо назад патрубки.
- Проводити подібну процедуру доводиться щороку, оскільки радіатор печі дуже швидко забивається.
- Проте можна встановити насос з Газелі на шланг подання охолоджувальної рідини в радіатор печі.
- Це дозволить усунути проблему із забиванням.
Важливо завжди відстежувати стан різних вузлів Деу Сенс, оскільки навіть незначна поломка зрештою може привести до дорогого ремонту або стати причиною незручностей.