Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Міняємо підшипник насосу ГПК на Шевроле Авео

20.02.2019 | Aveo

Насос ГУР Шевроле Авео є однією з важливих складових системи управління автомобілем.

Від правильності його функціонування багато в чому залежить простота управління машиною.

Одним з вразливих місць усієї конструкції є підшипник. При виході цієї деталі з ладу говорити про продовження роботи усього пристрою не доводиться, а значить його необхідно замінити.

На вихід підшипника з ладу можуть вказувати різні чинники – свист, утворення інших сторонніх звуків, ускладнення повороту керма.

Насос ГУР

При виявленні подібних проблем слід перевірити стан насоса ГУР в цілому, і його підшипника зокрема.

Якщо деталь вийшла з ладу, її необхідно замінити.

Водіння автомобіля з ускладненим управлінням може послужити причиною виникнення ДТП.

Інструкція по заміні підшипника насоса ГУР Шевроле Авео

Заміна підшипника ГУР Шевроле Авео – досить складна і тривала процедура. Проте її можна виконати самостійно.

Для цього проводимо такі роботи:

  • Знімаємо пластиковий захист, що закриває доступ до ременів і інших важливих конструктивних елементів. Після цього знімаємо ремінь генератора з усіх шківів. Для цього досить трохи послабити його, відпустивши ролик натягнення Г-подібним накидним ключем на 15.

Знімається пластиковий захист

  • Зливаємо олію з системи гідропідсилювача керма. Для цього послабляємо хомут і знімаємо шланг з труби системи попереду автомобіля. Відкручуємо трубку високого тиску. В цьому випадку використовуємо ключ на 17.

Зливаємо олію з ГУР

  • Далі знімається повітряний фільтр, оскільки він заважатиме виконувати роботу. Відкручуємо гайки з шпильок. Проте зняти насос ГУР Шевроле Авео відразу не вдалося – він упирається в лонжерон. Доведеться шукати варіанти для вирішення возникнувшей проблеми.

Знімається і прибираємо повітряний фільтр

  • Було прийнято рішення знімати усе кріплення цілком, включаючи ролики. Для цього необхідно відсунути насос, після чого відкриється доступ до фіксувальних болтів цього блоку. В цьому випадку для демонтажу кріплення знадобиться ключ на 14. Частину болтів необхідно відкручувати з ями.

Відкручуємо кріплення блоку

  • Вдалося витягнути насос без повного демонтажу усього блоку. Для цього трохи підводимо вузол вгору, після чого вдається зняти необхідну деталь. У знятому насосі необхідно закрити трубки за допомогою чистих матеріалів, щоб всередину не потрапив пил і бруд.

Знімається насос ГУР

  • Перед початком розбирання насоса ГУР Шевроле Авео необхідно очистити його від бруду. Змащуємо поверхню з допомогою WD- 40 або подібного матеріалу. Затискаємо агрегат в лещатах. Наносимо мітки, щоб виставити все правильно при подальшому складанні. Знімаємо стопорне кільце. У отвір вставляємо тонкий металевий багнет і за допомогою молотка збиваємо його і викруткою виштовхуємо назовні.

Очищаємо поверхні від бруду

  • Фіксуємо насос в лещатах в іншому положенні. Всередину вставляємо болт на 8 з круглою голівкою. Легкими ударами по болту вибиваємо розташовані внизу лопаті. Плавно витягаємо нижню частину, стежачи за тим, щоб нижні направляючі залишилися в ній.

Фіксуємо насос в лещатах

  • Підчіплюємо гумове кільце. Далі витягаємо обойму. Витягнуті деталі можна відразу зібрати в правильному порядку і доки залишити осторонь. Дістаємо пружину. Витягаємо стопорне кільце з боку шківа. Витягаємо шків. Випресовуємо шків і підшипник, замінюємо останній і знову запресовуємо все назад.

Выпрессовываем шків і підшипник

  • Починаємо зворотне складання. Усі встановлювані деталі необхідно змащувати новою олією. Одягаємо стопорне кільце на вал ГУР Шевроле Авео. Вставляємо вал з шківом в корпус насоса. При необхідності можна трохи підбити молотком, тільки не роблячи сильних ударів.

Змащуємо усі поверхні новою олією

  • Вставляємо направляючу в корпус. Усі поверхні обробляємо чистою новою олією. Встановлюємо пружину. Встановлюємо нижню частину, уважно стежачи за тим, щоб вона потрапила на направляючу. Вставляємо наступні направяючі. Ставимо на місце барабан.

Вставляємо ті, що направляють

  • Далі встановлюємо на своє місце лопаті. Повертаємо на місце гумове кільце ущільнювача. Ставимо кришку, уважно стежачи за тим, щоб співпали намальовані заздалегідь мітки. Фіксуємо все стопорним кільцем. Встановлюємо насос ГУР Шевроле Авео на місце. Збираємо назад інші вузли. Заливаємо нову олію.

Встановлюємо лопаті

Виконувати такий ремонт, не маючи навіть основних навичок, не варто, оскільки робота вимагає граничної точності.

Також бажана наявність пресу, проте при виконанні разового ремонту можна просто віддати деталь на запрессовку майстрам.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.