Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Чому палиться зчеплення Шевроле Авео, як вірно користуватися зчепленням

24.12.2019 | Aveo T250

Одним з найважливіших елементів Шевроле Авео можна назвати зчеплення. Це елемент трансмісії, що відповідає за передачу обертаючого моменту з двигуна на КПП.

Зчеплення Шевроле Авео

Також цей блок дає можливість здійснювати короткочасне роз'єднання двигуна і коробки перемикання передач на момент здійснення гальмування або перемикання швидкості.

Зчеплення виконує відразу дещо дуже важливих функцій:

  • Плавний процес з'єднання і роз'єднання силового агрегату і КПП.
  • Передача обертаючого моменту без втрат (без прослизання).
  • Забезпечення компенсації вібрацій і навантажень при нерівномірній роботі двигуна Шевроле Авео.
  • Зниження навантаження на деталі КПП і двигуна.

Диск зчеплення

Виконувати свої функції зчеплення може завдяки ретельно продуманій конструкції. Серед основних конструктивних елементів можна виділити:

Кошик зчеплення

З обох боків ведомого диска встановлюються спеціальні фрикційні насадки. Його головною функцією і являється передача обертаючого моменту з використанням сили тертя.

Вбудований в корпус спеціальний пружинний демпфер дозволяє мінімізувати дію вібрацій, а також пом'якшити вплив від нестабільної роботи двигуна Шевроле Авео.

Нажимний диск і діафрагмова пружина (кошик зчеплення) впливають на ведомий диск, розташований між кошиком зчеплення і маховиком.

При цьому ведомий диск сполучений з первинним валом коробки перемикання передач за допомогою спеціальних шліців, по яких може здійснювати рухи.

Ведений диск зчеплення

Принцип роботи зчеплення грунтується на жорсткому з'єднанні ведомого диска і маховика двигуна, що відбувається під впливом пружини.

Обертаючий момент від маховика передається на ведомий диск, а з нього за допомогою шліцьового з'єднання безпосередньо на первинний вал КПП.

Для відключення зчеплення на Шевроле Авео водій натискає на педаль, що завдяки продуманій системі дозволяє привести в дію вичавний підшипник.

Вижимний підшипник

Той у свою чергу впливає на пружину, яка перестає діяти на вижимний диск, що дозволяє припинити контакт ведомого диска з маховиком. Зчеплення уривається.

Зазвичай ресурс зчеплення складає 100-150 тисяч км пробігу, залежно від умов їзди і манери водіння. Проте помилки, що допускаються при їзді, можуть істотно скоротити термін служби цього вузла, що веде до необхідності дорогого ремонту.

Розглядаємо зчеплення Шевроле Авео і подовжуємо його життя правильною експлуатацією

Передусім слід ознайомитися з кожним з елементів зчеплення. Наприклад, ось так ось виглядає нове зчеплення ще до установки на автомобіль.

Набір зчеплення

Окремо можна розглянути кошик, як один з основних елементів.

Новий кошик зчеплення

Також не останню роль грає вижимний підшипник.

Новий вижимний підшипник

Ну і власне – ведомий диск зчеплення, який і згорає при неправильній експлуатації усього вузла зчеплення на Шевроле Авео.

Новий ведомий диск

Знос зчеплення відбувається постійно, при кожному натисненні і відпуску педалі зчеплення. Проте знос може бути як природним, так і неприродним.

Природний знос зчеплення відбувається навіть у момент старта автомобіля, на оборотах до 2000. У такому разі все відбувається в межах норми.

Нормальні обороти при старті

Відповідаючи на питання про те, як впливає початок руху на одному зчепленні – це навіть краще, у такому разі знос відбувається повільніше.

Куди гірше для зчеплення старт на високих обертах, а також момент початку руху, коли йде плавний відпуск зчеплення – відбувається пробуксувка, що веде до прискореного зносу.

А якщо у момент такого старту ще спостерігаються і підвищені обороти, то ведомому диску дістається сповна, термін його служби скорочується істотно.

Також ведомий диск зчеплення Шевроле Авео практично не піддається зносу в мить, коли педаль видавлена до упору, оскільки немає його контакту з маховиком двигуна.

Педаль зчеплення вичавлена до упору

Проте у такому разі страждає вижимний підшипник і пластини кошику зчеплення, які в даний момент часу вигнуті, що не дуже корисно для них.

Якщо ж у момент старту обороти складають 4 тисячі і вище, і починається відпуск педалі зчеплення – знос стає неприродним, надмірним. Робити так без гострої необхідності не коштує.

Надмірні обороти при старті шкодять зчепленню

Особливо дістанеться зчепленню Шевроле Авео, якщо такий старт здійснюватиметься на підйом. Обороти надмірно великі, велика кількість прослизання у момент плавного відпуску педалі, і як підсумок – накладки горять.

Також дуже сильно палится зчеплення у момент буксирування автомобіля під гору. У таких випадках краще зовсім не допускати ситуації, коли при буксирі необхідно починати рух стоячи на гірці.

При натисненні педалі вижимний підшипник підходить вперед.

При натисненні відбувається дія на вижимний підшипник

При цьому він впливає на пластини кошику зчеплення.

Відбувається дія на кошик зчеплення

Відповідно, ведомий диск відходить від маховика двигуна.

На старому диску зчеплення можна помітити вироблення заклепок, яких практично і не залишилося.

Помітна вироблення заклепок

Ще трохи, і почався б знос кромки.

Могло дійти до зносу кромки

Іншою стороною диск стикається з маховиком двигуна Шевроле Авео і теж досить сильно зношений.

На новому диску є спеціальні насічки, від яких на старому практично нічого не залишилося.

На новому диску є зарубки

Тобто старий диск стерся до такої міри, що вже дійшло до заклепок, які спочатку були досить глибоко посаджені. Та і порівнюючи по товщині новий і старий диск зчеплення можна помітити істотну різницю.

Порівнюємо товщину старого і нового диска

Це зчеплення було встановлене на учбовому автомобілі і пройшло 100 тисяч км. Для такого випадку це цілком непоганий результат.

Пелюстки на кошику зчеплення повинні розташовуватися рівно. У нашому випадку вони вигнуті – одні більше, інші менше.

Пелюстки вигнуло

На новому кошику помітне підвищення в пелюстках, на старому такого вже немає. Також на новій деталі пелюстки мають додатковий виступ, що практично не проявляється на старій.

Порівнюємо кошики

Багато водіїв палять зчеплення при їзді, залишаючи ногу на педалі зчеплення Шевроле Авео і трохи її притискуючи, іноді навіть не помічаючи цього.

У такому разі відбувається невелике послаблення в притисканні до маховика двигуна диска зчеплення, що веде до утворення прослизання і швидкого зносу диска.

Педаль зчеплення трохи видавлена

По суті, в даному випадку ведомий диск виступає своєрідним розхідником. Правда, дорогим і вимагаючим виконання важких робіт для заміни.

Знімається коробка перемикання передач, з якою знімається вижимний підшипник. Після цього знімається кошик і диск. Все робиться досить довго і важко, а вартість заміни досить велика.

Замінювати зчеплення важко

Також поширеною помилкою, особливо серед початкуючих водіїв, являється утримання педалі зчеплення Шевроле Авео в наполовину натиснутому стані.

Особливо це проявляється у момент старту, коли при старті поступово відпускається педаль, авто починає їхати, а педаль до кінця не відпускається.

Ще однією проблемою можна назвати ситуацію, коли при старті водієві здається, що швидкість дуже велика, і ще на повністю не відпущеній педалі зчеплення починають відразу ж натискати гальмо.

Автомобіль отримує відразу дві суперечливі команди – їхати і стояти.

Помилки в роботі педалями призводять до швидкого згорання зчеплення

У такому разі диски просто пробуксовують, стираючись, але із-за гальма машина стоїть на місці. Особливо поширена проблема у новачків.

Перед натисненням педалі гальма зчеплення необхідно видавлювати в підлогу, інакше воно буде палится.

Багато хто, по суті, просто не розуміє навіть значення словосполучення горить зчеплення, представляючи реальну пожежу. Хоча, це швидше проблема новачків. По факту, просто інтенсивно стирається полімерна накладка на диску і при цьому сильно розігрівається.

Іноді краще тримати педаль зчеплення Шевроле Авео в повністю видавленому стані, наприклад, на перехресті або світлофорі, ніж потім намагатися якось проскочити на наполовину видавленому зчепленні.

При необхідності можна тримати видавленим зчеплення хоч і хвилину. Правда, зловживати цим не варто, оскільки дістається вижимному підшипнику.

Іноді дістається вичавному підшипнику

Ну і найпростіший спосіб убити зчеплення за декілька годин – потрапити в ямку на снігу і льоду і намагатися виїхати без допомоги, газуючи на напіввидавленому зчепленні.

Ситуація, в якій часто палять зчеплення

У таких випадках убивається зчеплення краще всього.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чому палиться зчеплення Шевроле Авео, як вірно користуватися зчепленням"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.