Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Як замінити радіатор пічки Деу Матіз

09.01.2020 | Matiz

У зимовий час комфортна температура в салоні Деу Матіз забезпечується завдяки активній роботі печі. При цьому важливим є стан радіатора отоплювача.

Завдяки вступу гарячої охолоджувальної рідини в радіатор печі відбувається нагрівання повітря перед його нагнітанням в салон автомобіля.

Радіатор печі

Проте поступово відбувається засмічення радіатора, в нім починаються корозійні процеси, що зрештою веде до протікання корпусу і необхідності його заміни.

Ознаками проблем з радіатором печі стає погіршення роботи печі, поява запаху антифризу в салоні. При появі проблем краще якнайшвидше провести заміну пошкодженого радіатора або його промивання при засміченні.

Проведення заміни радіатора печі Деу Матіз – нелегка і довга справа

У цій моделі радіатор печі встановлюється далеко під торпедою, відповідно її доведеться знімати, попутно розбираючи ряд попутних вузлів і агрегатів.

Сам по собі цей радіатор не відрізняється великими розмірами і по своїй конфігурації нагадує зменшений радіатор охолодження.

Радіатор печі невеликого розміру

Патрубки радіатора печі розташовані за двигуном, проходять крізь передню панель і йдуть під торпеду, що ускладнює процес заміни.

Патрубки знаходяться за двигуном

Для зняття радіатора печі Деу Матіз доведеться знімати рульове колесо, кожухи рульового валу, звільнити і зняти торпеду. Це досить складна робота, яка навіть у досвідчених автомеханіків може зайняти півдня.

Щоб уникнути серйозних проблем з радіатором слід завжди ретельно перевіряти стан антифризу, своєчасно його замінювати, а також ретельно підбирати варіанти для заливки.

Щоб замінити радіатор охолодження виконуємо такі дії:

  • Знімаємо рульове колесо.

Знімається рульове колесо

  • Для цього сильно тягнемо за звуковий сигнал.

Тягнемо за сигнал

  • Від'єднуємо дві клеми і знімаємо сигнал.
  • Розгинаємо вусики фіксувальної стопорною гайки.

Розгинаємо вусики на гайці

  • Після чого відкручуємо безпосередньо гайку, яка утримує рульове колесо Деу Матіз.

Відкручуємо гайку

  • Щоб не возитися з виставлянням керма в процесі складання при його демонтажі на валу і самому колесі виставляються мітки.

Виставляємо мітки

  • За допомогою знімача знімаємо рульове колесо.

Зриваємо рульове колесо

  • Якщо немає знімача, можна намагатися зірвати кермо і руками, але робити це необхідно акуратно, оскільки в процесі є вірогідність отримати ушкодження.
  • Знімаємо облицювання щитка приладів.

Знімається облицювання приладової панелі

  • Для цього викручуємо 4 гвинти, якими вона утримується.

Викручуємо 4 болти

  • Далі викручуємо болти, якими фіксуються кожухи рульового валу.

Викручуємо болти кожуха рульового валу

  • Після чого знімаємо їх.

Знімається кожухи

  • Знімаємо облицювання передньої панелі Деу Матіз.

Знімається облицювання передньої панелі

  • Від'єднуємо заздалегідь проводку, що йде до аварийке і кнопки заднього ліхтаря.

Від'єднуємо проводку

Відкручуємо болти приладової панелі

  • Після чого потрібно акуратно від'єднати трос спідометра і проводку, що йде до приладової панелі.
  • Виглядає приладова панель із зворотного боку досить цікаво.

Зворотна сторона приладової панелі

  • Відкручуємо блок управління кліматом і магнітолу.

Відкручуємо блок управління кліматом

  • Відключаємо проводку.
  • Згори, на торпеді Деу Матіз, є дві заглушки, під якими знаходяться болти кріплення.

Під заглушками є болти

  • Знімаємо кожух важеля КПП.

Знімається чохол КПП

  • Відкручуємо болти, якими кріпиться центральний тунель.

Відкручуємо болти центрального тунеля

  • Викручуємо саморізи з боків торпеди.

Викручуємо бічні кріплення торпеди

  • Відкручуємо пластикову гайку і витягаємо руків'я відкриття капота.

Витягаємо руків'я відкриття капота

  • Від'єднуємо трос.
  • Ще 2 болти кріплення торпеди розташовані під знятою раніше панеллю.

Два болти кріплення знаходяться під панеллю

  • Викручуємо болти, які були розміщені під заглушками.

Викручуємо болти під заглушками

  • Знімаємо бічний пластик.
  • Відкручуємо роз'єм діагностики, який розташований під бардачком.

Відкручуємо діагностичний роз'єм

  • Знімаємо підрульові перемикачі Деу Матіз.

Знімається перемикачі

  • Просто витягаємо їх з корпусу і залишаємо їх поруч.
  • Знімаємо торпеду і витягаємо її з салону.

Знімається торпеду

  • Від'єднуємо тяги, що йдуть на кондиціонер і інші пристрої.
  • Відкручуємо центральний кронштейн кріплення.

Відкручуємо кронштейн кріплення

  • Заздалегідь знімаємо і прибираємо убік проводку.
  • Корпус системи кондиціонування і опалювання складається з двох половин.

Корпус складається з 2 частин

  • Відкручуємо болти і розділяємо корпус на половини.
  • Помітні сліди потьоків антифризу.

Помітні сліди антифризу

  • Радіатор потік по верхньому шву, що цілком характерно для Деу Матіз.

Радіатор потік по верхньому шву

  • Зливаємо антифриз з системи охолодження.

Зливаємо антифриз

  • Судячи з кольору рідини її необхідно було замінити давно.
  • Підіймаємо автомобіль.

Підіймаємо автомобіль

  • Відкручуємо захист днища.

Відкручуємо захист днища

  • Знаходимо патрубки радіатора печі.
  • Від'єднуємо патрубки.

Від'єднуємо патрубки

  • Витягаємо радіатор печі, який, до речі, має поролонові ущільнювачі.

Витягаємо старий радіатор

  • У комплекті з новим радіатором також є ущільнювач.

Новий радіатор йде з ущільнювачем

  • Приклеюємо ущільнювач і ставимо новий радіатор на місце.
  • Проводимо зворотне складання Деу Матіз.

Процес заміни радіатора печі досить трудомісткий і вимагає серйозних навичок в проведенні ремонтних робіт. При недостатньому досвіді краще звернутися до професіоналів, що дозволить уникнути помилок і складніших поломок.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити радіатор пічки Деу Матіз"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.