У зимовий час комфортна температура в салоні Деу Матіз забезпечується завдяки активній роботі печі. При цьому важливим є стан радіатора отоплювача.
Завдяки вступу гарячої охолоджувальної рідини в радіатор печі відбувається нагрівання повітря перед його нагнітанням в салон автомобіля.
Проте поступово відбувається засмічення радіатора, в нім починаються корозійні процеси, що зрештою веде до протікання корпусу і необхідності його заміни.
Ознаками проблем з радіатором печі стає погіршення роботи печі, поява запаху антифризу в салоні. При появі проблем краще якнайшвидше провести заміну пошкодженого радіатора або його промивання при засміченні.
Проведення заміни радіатора печі Деу Матіз – нелегка і довга справа
У цій моделі радіатор печі встановлюється далеко під торпедою, відповідно її доведеться знімати, попутно розбираючи ряд попутних вузлів і агрегатів.
Сам по собі цей радіатор не відрізняється великими розмірами і по своїй конфігурації нагадує зменшений радіатор охолодження.
Патрубки радіатора печі розташовані за двигуном, проходять крізь передню панель і йдуть під торпеду, що ускладнює процес заміни.
Для зняття радіатора печі Деу Матіз доведеться знімати рульове колесо, кожухи рульового валу, звільнити і зняти торпеду. Це досить складна робота, яка навіть у досвідчених автомеханіків може зайняти півдня.
Щоб уникнути серйозних проблем з радіатором слід завжди ретельно перевіряти стан антифризу, своєчасно його замінювати, а також ретельно підбирати варіанти для заливки.
Щоб замінити радіатор охолодження виконуємо такі дії:
- Для цього сильно тягнемо за звуковий сигнал.
- Від'єднуємо дві клеми і знімаємо сигнал.
- Розгинаємо вусики фіксувальної стопорною гайки.
- Після чого відкручуємо безпосередньо гайку, яка утримує рульове колесо Деу Матіз.
- Щоб не возитися з виставлянням керма в процесі складання при його демонтажі на валу і самому колесі виставляються мітки.
- За допомогою знімача знімаємо рульове колесо.
- Якщо немає знімача, можна намагатися зірвати кермо і руками, але робити це необхідно акуратно, оскільки в процесі є вірогідність отримати ушкодження.
- Знімаємо облицювання щитка приладів.
- Для цього викручуємо 4 гвинти, якими вона утримується.
- Далі викручуємо болти, якими фіксуються кожухи рульового валу.
- Знімаємо облицювання передньої панелі Деу Матіз.
- Від'єднуємо заздалегідь проводку, що йде до аварийке і кнопки заднього ліхтаря.
- Після чого потрібно акуратно від'єднати трос спідометра і проводку, що йде до приладової панелі.
- Виглядає приладова панель із зворотного боку досить цікаво.
- Відкручуємо блок управління кліматом і магнітолу.
- Відключаємо проводку.
- Згори, на торпеді Деу Матіз, є дві заглушки, під якими знаходяться болти кріплення.
- Знімаємо кожух важеля КПП.
- Відкручуємо болти, якими кріпиться центральний тунель.
- Викручуємо саморізи з боків торпеди.
- Відкручуємо пластикову гайку і витягаємо руків'я відкриття капота.
- Від'єднуємо трос.
- Ще 2 болти кріплення торпеди розташовані під знятою раніше панеллю.
- Викручуємо болти, які були розміщені під заглушками.
- Знімаємо бічний пластик.
- Відкручуємо роз'єм діагностики, який розташований під бардачком.
- Знімаємо підрульові перемикачі Деу Матіз.
- Просто витягаємо їх з корпусу і залишаємо їх поруч.
- Знімаємо торпеду і витягаємо її з салону.
- Від'єднуємо тяги, що йдуть на кондиціонер і інші пристрої.
- Відкручуємо центральний кронштейн кріплення.
- Заздалегідь знімаємо і прибираємо убік проводку.
- Корпус системи кондиціонування і опалювання складається з двох половин.
- Відкручуємо болти і розділяємо корпус на половини.
- Помітні сліди потьоків антифризу.
- Радіатор потік по верхньому шву, що цілком характерно для Деу Матіз.
- Зливаємо антифриз з системи охолодження.
- Судячи з кольору рідини її необхідно було замінити давно.
- Підіймаємо автомобіль.
- Відкручуємо захист днища.
- Знаходимо патрубки радіатора печі.
- Від'єднуємо патрубки.
- Витягаємо радіатор печі, який, до речі, має поролонові ущільнювачі.
- У комплекті з новим радіатором також є ущільнювач.
- Приклеюємо ущільнювач і ставимо новий радіатор на місце.
- Проводимо зворотне складання Деу Матіз.
Процес заміни радіатора печі досить трудомісткий і вимагає серйозних навичок в проведенні ремонтних робіт. При недостатньому досвіді краще звернутися до професіоналів, що дозволить уникнути помилок і складніших поломок.