Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Пропало зчеплення Ланос, Сенс, заміна головного вижимного циліндра зчеплення

17.01.2020 | Lanos

Одним з важливих елементів зчеплення Деу Ланос можна назвати головний вижимний циліндр.

Він відповідає за передачу зусилля з педалі на вилку зчеплення, яка, у свою чергу, відповідає за притиск вижимного підшипника.

Циліндр зчеплення

По суті, головний циліндр відповідає за зміну потоку робочої рідини, яка при натисненні педалі зчеплення починає потрапляти в робочий циліндр, де впливає на вилку.

Повернення циліндра в початкове положення відбувається завдяки вбудованій пружині.

Вибираючи новий головний циліндр, слід враховувати цілий ряд чинників – конфігурацію нової деталі, спосіб кріплення, підключення, розміри.

Краще шукати оригінальну деталь, що дозволить уникнути проблем.

Зазвичай вихід з ладу головного вижимного циліндра зчеплення Деу Ланос відбувається з таких причин:

  • Розриви або ушкодження ущільнювачів і гумових елементів.
  • Послаблення пружини.
  • Механічні ушкодження циліндра.

Виявити проблему в роботі циліндра можна по педалі зчеплення, яка починає провалюватися, а іноді і зовсім перестає повертатися в початкове положення.

Звертаємо увагу на педаль

В деяких випадках відновити працездатність циліндра вдається шляхом ремонту, проте іноді його все-таки доводиться замінювати.

Проводимо заміну головного вижимного циліндра зчеплення Деу Ланос – легко і самостійно

Проблема з циліндром проявилася цілком характерно – пропало зчеплення. Тобто, після натиснення на педаль зчеплення, вона просто провалюється і залишається в нижньому положенні.

Педаль просто провалюється

Спочатку був оглянутий робочий циліндр зчеплення і  трубка що йде до нього. Проте нічого підозрілого виявлено не було, включаючи потьоків. Так що довелося шукати проблему далі.

Спочатку оглянули робочий циліндр

Вилка при цьому знаходиться в напруженому положенні, що не дуже добре.

Рівень гальмівної рідини, яка використовується і в системі зчеплення, залишається на місці. Це можна судити по розширювальному бачку, кілька разів перевіривши через невеликий відрізок часу рівень.

Перевіряємо кількість гальмівної рідини

Можна було подумати на вилку, але все працює нормально, шток втискається і спокійно повертається. Так що слід шукати проблему у іншому місці. Ремонт вилки вимагає зняття КПП, але цього разу обійшлося.

Вилка в робочому стані

Для кращого огляду знімаємо колесо і трохи підіймаємо автомобіль домкратом.

По шлангу доходимо до головного вижимного циліндра Деу Ланос, в якому, найімовірніше, і криється проблема. Закріплений він двома болтами.

Головний циліндр зчеплення

Рішення перевірити головний циліндр прийшло після огляду пилника і інших елементів з салону. Виявилося протікання гальмівної рідини.

Щоб замінити головний вижимний циліндр зчеплення виконуємо такі дії:

  • Знімаємо розширювальний бачок.

Знімається розширювальний бачок

  • Для цього відкручуємо 2 гайки кріплення.
  • При цьому шланг можна не від'єднувати, просто прибираємо усю конструкцію у зборі убік.

Прибираємо бачок убік

  • Це дозволить отримати доступ до головного циліндра зчеплення Деу Ланос.
  • Болти кріплення циліндра обробляємо з допомогою WD - 40.
  • Знімаємо пильник в салоні, під педаллю зчеплення.

Знімається пильник

  • Знімаємо фіксувальну скобу на кріпленні педалі.

Знімається скобу

  • Витягаємо шплінт, на якому тримається вилка головного вижимного циліндра.

Витягаємо шплінт

  • Більше в салоні нічого розбирати не доведеться.
  • Головне – не втратити невелику втулку, розташовану в місці кріплення.
  • Зриваємо болт кріплення головного циліндра.

Зриваємо болти

Знімається патрубок затискаючи фіксатор

  • Готуємо новий головний вижимний циліндр зчеплення Деу Ланос.

Готуємо новий циліндр

  • Від'єднуємо підведення (патрубок) від циліндра.
  • Розхитуємо і витягаємо старий циліндр.

Витягаємо старий циліндр

  • До речі, якщо виникнуть проблеми з ходом педалі, то можна просто підтягнути болт.

Хід педалі можна відрегулювати болтом

  • Проводимо зворотне складання.
  • З салону перевіряємо як стає вилка, вона повинна стати якраз між двома кріпленнями.

Перевіряємо як стала вилка

  • Прокачуємо систему зчеплення до моменту, коли почне витікати чиста гальмівна рідина.

Прокачуємо зчеплення

  • При необхідності доливаємо нову гальмівну рідину.

При необхідності доливаємо гальмівну рідину

  • Підключаємо шланг.

На цьому роботи по заміні головного вижимного циліндра зчеплення можна вважати завершеними.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Пропало зчеплення Ланос, Сенс, заміна головного вижимного циліндра зчеплення"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.