Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Деу Сенс глохне на ходу при русі накатом на нейтральній передачі, при зупинках із запущеним двигуном

Вроджена хвороба всіх мелітопольських двигунів, встановлених на Daewoo Sens, полягає в тому, що двигун в один прекрасний момент починає глухнути на ходу.

Точніше, при перемиканні передач, русі накатом на нейтральній передачі, при зупинках із запущеним двигуном. А в цілому, коли двигун переходить в режим холостого ходу.

ldbufntkm

Можливі причини неробочого холостого ходу на сенсі

Важливо розібратися, коли саме двигун починає глухнути, що цьому передує. Водії часто не в змозі визначити поломку, більш того, є індивідууми, нездатні систематизувати випадки раптового виключення двигуна, як, наприклад, автор сьогоднішнього відео, представленого нижче.

Саме тому, щоб полегшити роботу діагностичному посту, та й самому не витрачати гроші на свідомо непотрібні запчастини, важливо розуміти, коли мотор починає глухнути.

Ситуацій може бути величезна кількість і ось тільки основні з них:

  1. Двигун погано запускається, глухне на холодну, але на гарячу працює стабільно.

  2. Двигун глухне завжди при скиданні газу.

  3. Глухне при їзді накатом при натисканні педалі гальма.

  4. холості оберти відсутні геть.

  5. холості пропадають тільки на гарячу.

  6. Поломка не піддається аналізу, то глухне, то працює нормально безсистемно.

Зрозуміло, що в таких ситуаціях винуватця визначити вкрай складно, але можливо і без допомоги діагностики.

Тим більше, що двигун МеМЗ 307 не найскладніший в світі по конструкції.& nbsp;

Перше, що напрошується само собою — несправність регулятора холостого ходу (який чомусь наполегливо продовжують називати датчиком).

Однак перед тим, як купувати новий, хоча коштує він відносно недорого, вкрай бажано перевірити важливі дрібниці, які також можуть впливати на поведінку двигуна на ходу і на холостих обертах.

  1. Контакти та проводка.
  2. Дуже часто водії змінюють купу датчиків, бензонасоси і дроселі, але це ні до чого не призводить.
  3. Винуватцем в цих випадках виявляється банальний контакт на заводській скрутці в 20 см по джгуту від регулятора холостого ходу.
    скрутка
    Контакт нестабільний, тому обороти ХХ тобто, то їх немає. І це, зауважте, не одна скрутка в системі управління. Проблема в тому, що паяти автомобільні дроти не можна. Їх можна тільки скручувати, або використовувати з'єднувальні фішки.
    Крім усього іншого, дуже часто зустрічається ситуація, коли з якоїсь причини обламуються фіксатори контактних колодок.
  4. На місці холості можуть бути, можуть бути і при русі, але варто машині проїхатися по нерівностях, контакт на колодці пропадає разом з холостими оборотами. А ви говорите — датчики.

     

  5. Тиск палива в рампі. Якщо тиску не вистачає, то в першу чергу, нестабільність роботи двигуна буде простежуватися на високих оборотах і під навантаженням, але іноді тиск впливає опосередковано і на холості оберти.
    замер давления

     

  6. Зазор між електродами свічок. На сенсі нормальний зазор між електродами свічки становить 0,9 - 1,0 мм.

  7. Його потрібно перевіряти спеціальним круглим свічковим щупом. Також свічки можуть просто відпрацювати свій ресурс, покритися нагаром з тих чи інших причин, може пошкодитися ізолятор і свічка на певних оборотах буде пробивати на масу. Якщо ситуація приблизно така — міняємо свічки.
    зазор

     

  8. Перевіримо компресію і розкид показників по циліндрах. Номінал для 1,3-літрового двигуна МеМЗ — 11 бар. Якщо менше, шукаємо причини.

  9. Перевіряємо Високовольтні дроти. Якщо ізоляція хоч трохи пошкоджена, провід не буде давати нормальна напруга на електроди свічки. В результаті отримаємо троїння, провали на малих і холостих обертах.
    провода

     

  10. Датчики. На них можна списати все що завгодно. Це і холості оберти зокрема. Слід перевірити датчик абсолютного тиску (ДАД), датчик температури повітря на впуску (ДТВ), а також датчик положення дросельної заслінки (ДПДЗ).
    датчики

     

  11. Проблеми з форсунками. Подача палива на холостих обертах повинна бути стабільною. А за це відповідають форсунки. Якщо сопла забиті, вони не зможуть толком поставляти паливо в колектор, як наслідок, холості пропадуть і можуть бути нестабільними.
    форсунки

     

  12. Підсмоктування повітря у впускний тракт. Найчастіше при підсосі повітря холості оберти плавають, але буває, що і пропадають зовсім. У таких випадках потрібно перевірити всі шланги і стики, привалочні площині дросельного вузла, прокладки, а також цілісність діафрагми вакуумного підсилювача гальм. Якщо справа в ньому, то двигун буде глухнути при натисканні на педаль гальма.
    подсос

     

  13. Механічні пошкодження заслінки дросельного вузла, наявність нагару на стінках дифузора. Якщо заслінка хоч трохи заїдає, ЕБУ не зможе управляти холостими оборотами.
    дроссель

     

  14. Датчик кисню або датчик СО в старіших Сенсах, де лямбда-зондів не було. Все це можна перевірити за допомогою сканера по діагностичному роз'єму, використовуючи відповідне ПЗ.
    лямбда

     

Забагато непрямих причин, чи не так. І це ще не все. Втім, пора приступити до основних причин пропажі неодружених.

 

 

 

<h2 dir="ltr >Прошивка ЕБУ Мікас на Деу Сенс

 

 

Дуже часто причиною зникнення холостих обертів стає прошивка блоку управління двигуном Мікас, Не важливо, якого покоління.

У Мелітополі або не вміли, або не хотіли доводити деякі варіанти прошивки до кондиції, тому серед низки проблем, викликаних кривим ПО, цілком можуть виявитися холості оберти. Прошивка МІКАС 11 (10.3+), до речі, російська.

микас

Дуже часто при аналізі прошивки на цьому блоці управління з'ясовується, що всі можливі параметри, що відповідають за чистоту вихлопу загнані на максимальні значення. Тобто, і так не самий жвавий 1,3-літровий моторчик задушений електронікою наглухо.

Фахівці правлять і дозування палива, і кут випередження запалювання (похибка до 6-7 градусів від номіналу), і дозування повітря, і ще масу важливих параметрів. Звичайно, для цього потрібно мати досвід і відповідне обладнання, проте така можливість все ж є. В крайньому разі, можна купити новий ЕБУ, якщо дозволяють фінанси.

Головний винуватець - регулятор холостого ходу (РХХ)

Детально розглядати ремонт регулятора холостого ходу ми не станемо, оскільки вже не одноразово приділяли йому увагу. Однак слід врахувати, що після перевірки всіх пунктів, які опосередковано ведуть до втрати холостих обертів, звертатися з претензіями потрібно саме до регулятора.

РХХ

Працює регулятор так. ЕБУ збирає по крихтах інформацію про роботу двигуна і умов роботи з усіх датчиків на двигуні і поза мотора. На основі цих показань він дозує паливо і повітря, виставляє кут випередження запалювання і виконує ще купу різних завдань.

Регулятор холостого ходу — це конусний клапан, який відкриває прохід повітря в обхід дросельної заслінки, якщо вона закрита. А ще при запуску двигуна регулятор ХХ піднімає обороти для прогріву двигуна і датчика кисню. Обороти після пуску впали — двигун прогрітий, можна їхати.

РХХ складністю не відрізняється. Це кроковий електродвигун зі штоком, на кінці якого встановлений конусний клапан. Саме цей клапан перекриває доступ кисню на впуску, коли заслінка відкрита, і відкриває обвідний канал, коли заслінка повністю закрита. За цим уважно стежить ЕБУ.

рхх2

Якщо клапан (РХХ) вийшов з ладу, він може просто не відкритися в потрібний час, а значить, холостих обертів у нас не буде. Або навпаки, він постійно відкритий, тоді наш Сенс буде споживати паливо кінськими дозами. І в тому, і в іншому випадку, нічого хорошого нам не світить, а світить як мінімум демонтаж РХХ, його чистка, можливо, розбирання, мастило і калібрування. Якщо і це не допомогло, тоді потрібно встановити свідомо робочий регулятор або купити новий.

Інші причини нестабільних холостих

Є ще ряд неочевидних причин, серед яких найчастіше проявляються банальне засмічення повітряного фільтра, вихід з ладу модуля запалювання (що буває вкрай рідко, та й симптоми там дещо інші), засмічення паливного фільтра.

фильтр

Якість бензину сильно впливає на якість холостих. Іноді допомагає зміна заправки, оскільки бензин виявляється нестабільної якості, що і призводить до нестабільності роботи ЕБУ і всієї системи холостого ходу, системи живлення і запалювання.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деу Сенс глохне на ходу при русі накатом на нейтральній передачі, при зупинках із запущеним двигуном"

Відгуки: 2


Василий

В дополнение - подьехал к стоянке, заглушил, отлучился на 10 минут, незаводится. Постояла от получаса до 2-3 часов - поехала, причем утром заводится без проблем, может и на ходу. Уже полгода, заменял кучу запчастей, не знаю, что делать дальше, на станции не берут.


Шаповалов М.Г.

У меня точно такая же неисправность,как написано вверху. Открыл капот,постоял 10 минут заводится и до следующего движения накатом и на бензине и на газу.




Оцініть статтю:
.