Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт датчика лампочки рівня палива Шевроле Авео

31.01.2020 | Aveo

Важливим елементом в конструкції Шевроле Авео являється датчик рівня палива. Саме завдяки ньому можна вчасно зорієнтуватися і заправити авто.

Датчик складається з декількох основних елементів, ключовим з яких є поплавець, зміна положення якого впливає на спеціальну шкалу.

В результаті цього змінюється опір в ланцюзі, що надалі дозволяє відображати відповідну інформацію приладову панель автовласника.

Датчик лампочки рівня палива

Що стосується безпосередньо датчика лампочки, то він складається з корпусу, в якому розташований терморезистор, сигнал з якого і призводить до загоряння лампочки.

Складність перевірки системи полягає в тому, що частина важливих елементів розташовані на бензонасосі, який поміщається в паливний бак.

Відповідно, виникає необхідність в розбиранні заднього ряду сидінь, витяганні паливного насоса.

Перевірка і ремонт датчика лампочки рівня палива Шевроле Авео в домашніх умовах

Проблема з цим датчиком виникає досить часто, особливо у тих автовласників, які використовують газобалонне устаткування.

При цьому стрілка рівня палива може завмерти на одному положенні і не зміщуватися. У нашому випадку вона застигла в нижньому положенні і постійно горить лампочка відсутності палива.

Проводка бензобака

Викликано це може бути перегоранням резистора, розташованого в паливному баку – датчик лампочки.

Щоб перевірити працездатність різних елементів виконуємо такі дії:

  • Від'єднуємо фішку проводки на бензонасосі Шевроле Авео.

Від'єднуємо фішку

  • Для цього відсовуємо убік викруткою невеликий вусик.

Викруткою зрушуємо вусик

  • Натискаємо на спеціальну лапку і роз'єднуємо частини фішки.

Натискаємо на лапку і тягнемо на себе

  • У знятій фішці є жовтий дріт, який і йде до лампочки.
  • Чорний дріт (нижній ряд середній дріт) – маса.
  • Якщо зімкнути ці дроти, то повинна спалахнути лампочка.

Перевіряємо проводку

  • Також спробуємо перевірити сам датчик не проводячи демонтаж паливного модуля.
  • Для цього беремо тестер і виставляємо значення більше 200 Ом або режим прозвонки діодів.

Використовуваний тестер

  • У нашому випадку тестер виставляємо на прозвонку діодів.
  • Після цього ретельно звіряємо місця підключення чорного і жовтого дротів на фішці бензобака Шевроле Авео.
  • Підключаємо тестер до відповідних роз'ємів.

Підключаємо тестер до потрібних контактів

  • Судячи зі свідчень тестера, стався обрив на датчику, оскільки показник застиг на відмітці в 1 (нескінченність).
  • Якби все працювало нормально і був би вибраний режим опору, то показники повинні були скласти 200 Ом плюс-мінус 20 Ом.
  • Окремо про всяк випадок перевіряємо проводку лампочки.

Перевіряємо проводку лампочки

  • Для цього знадобиться шматок дроту.
  • Замикаємо верхній і нижній середні контакти у фішці (жовтий і чорний дріт).

Замикаємо потрібні дроти

  • Після замикання контактів лампочка на приладовій панелі спалахнула.

Спалахує лампочка

  • Відповідно, з проводкою немає проблем.
  • Витягаємо паливний насос Шевроле Авео з супутнім йому устаткуванням.

Витягаємо паливний насос

  • Після зняття модуля можна спокійно розглянути датчик низького рівня палива.
  • Щоб спростити до нього доступ і поліпшити обзорность можна зняти поплавець.
  • Зробити це легко – затискаються вусики, після чого спокійно від'єднується кріплення.

Знімається поплавець

  • За допомогою викрутки витягаємо датчик з місця установки.

Витягаємо датчик

  • До датчика йде жовтий і коричневий дріт.
  • Коричневий йде на масу.
  • Усередині датчика встановлюється звичайний терморезистор.
  • При його нагрівання знижується опір в ланцюзі.
  • Відповідно, покращується прохідність струмом, що і призводить зрештою до запалення лампочки рівня палива на приладовій панелі Шевроле Авео. 
  • Поки бензин знаходиться на достатньому рівні, датчик охолоджується, і лампочка не горить.
  • Проте при зниженні рівня палива нижче певного рівня відбувається поступове нагрівання, що надалі і веде до спрацьовування датчика.
  • Розбираємо датчик.
  • Використовуючи плоскогубці розвальцьовували датчик.

Розбираємо датчик

  • Від резистора практично нічого не залишилося, він розсипався на дрібні деталі.
  • Беремо новий резистор.

Беремо новий резистор

  • Опір цього резистора складає 200 Ом.

Опір 200 Ом

  • При підключенні в ланцюг він нагрівається, і лампочка спалахує.
  • Проте проблема виникла в тому, що новий резистор не влізає в штатну колбу датчика лампочки рівня палива Шевроле Авео.
  • За допомогою плоскогубців пробуємо здавити колбу.

Здавлюємо колбу

  • Вимірюємо опір в новому резисторі.
  • Показники складають близько 200 Ом.
  • При нагріванні резистора опір починає помітно знижуватися.
  • Зазвичай лампочка починає світитися при опорі в межах 50 Ом і гасне при поверненні до первинного значення в межах 200 Ом.
  • Перевіряємо роботу резистора на автомобілі. 
  • Вставляємо його контакти у відповідні гнізда.
  • Опускаємо резистор в ємність з бензином.

Опускаємо резистор у бензин

  • При цьому лампочка на приладовій панелі не горить, оскільки бензин охолоджує резистор.
  • Витягаємо резистор з місткості і чекаємо доки він нагріється.
  • При нагріванні починає горіти лампочка рівня палива на приладовій панелі Шевроле Авео.

Починає спалахувати лампочка

  • При поверненні лампочки в ємність з бензином опір починає наростати, і лампочка гасне.
  • На датчику один контакт упаяний в дно.
  • Другий контакт виходить через кришку.
  • Очищаємо нижній отвір на корпусі датчика, прогріваючи його паяльником.

Очищаємо поверхню дна паяльником

  • Діаметр відповідного резистора складає 9,4 мм

Діаметр резистора

  • Резистор більшого діаметру вже не влізає в колбу і використати його не вийде.
  • Зовнішній діаметр корпусу датчика складає 10,2 мм

Діаметр корпусу датчика

  • Акуратно відгинаємо один з дротів резистора.

Відгинаємо один дріт

  • Цей контакт піде вниз, до нижнього підключення.
  • Другий дріт відгинаємо в протилежну сторону – відповідно, він піде на верхнє підключення.

Відгинаємо другий дріт

  • Дріт, що йде в низ, повинен потрапити у відповідний отвір.
  • Один з контактів резистора датчика лампочки рівня палива Шевроле Авео відразу припаяли в необхідному місці.

Припаюємо один контакт

  • Другим контактом потрапляємо в отвір.
  • При цьому кришкою закриваємо сам датчик.
  • Використовуючи плоскогубці завальцовываем датчик.

Завальцовуємо датчик

  • Після цього припаюємо нижній контакт.

Припаюємо нижній контакт

  • Перевіряємо щоб контакти не хиталися.
  • Зайву довжину контакту обрізуємо.
  • Припаюємо дроти до контактів.

Припаюємо дроти

  • Встановлюємо датчик лампочки рівня палива Шевроле Авео на своє місце.

Ставимо датчик на місце

  • Припаюємо бічний контакт.

Припаюємо бічний контакт

  • Ставимо поплавець на своє місце.
  • Спочатку включаємо запалення.
  • Після чого підключаємо фішку для перевірки працездатності датчика.
  • Якщо зробити інакше, то включиться бензонасос і забризкає простір навкруги бензином.
  • Датчик спрацьовує нормально, і лампочка спалахує.
  • Збираємо насос і ставимо його на місце.

Таким чином вдалося досить швидко відновити роботу датчика лампочки рівня палива Шевроле Авео. Особливі навички для цього не було потрібно, як і спеціальних інструментів.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт датчика лампочки рівня палива Шевроле Авео"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.