Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Туго крутиться кермо Дэу Сенс. Ремонт рульової рейки

31.01.2020 | Sens

Проста і надійна рульова рейка на Daewoo Sens час від часу може починати вередувати. Навіть якщо конкретних стукотів при русі ми не спостерігаємо, цілком можливо, що рейку може закушувати, кермо може обертатися з великим зусиллям, що не є добре.

рейка

Причини несправностей рульової рейки Сенс

Повна заміна рульової рейки На сенсі обгрунтована тільки в тих випадках, коли картер рульового і сама зубчаста рейка відновленню вже не підлягають. Якщо з картером все в порядку, все інше можна відреставрувати, встановивши ремкомплект або тільки ті запчастини, які вийшли з ладу.

у будь-якому випадку, при ознаках несправності рейки її доведеться знімати, а симптоми для цього більш ніж очевидні:

  1. стукіт при проїзді нерівностей.

  2. туге обертання керма.

  3. кермо не повертається в нейтральне положення.

  4. протікання мастила з-під пиляків.

  5. Люфт рульового колеса.

Причинами цих бід можуть служити наступні поломки:

  1. Найперша причина стуку — знос притискного сухаря. Також може ослабнути притискна гайка. Усунути несправність можна простий підтяжкою гайки, але тягнути її потрібно не до упору, а так, щоб кермо обертався вільно, при цьому люфту бути не повинно.

  2. На пробігах під 200 тисяч може зноситися пара шестерня — зубчаста рейка. Тут потрібно повністю розбирати рейку і аналізувати стан пари. Швидше за все, їм світить Заміна.

  3. Ще одна поширена причина стукотів — знос підшипника рульового вала.& nbsp;

  4. Стукає часто притискний сухар на повзунку (бінокль).
    бинокль
    Зношується пластиковий сухар, але проблеми великої немає. Якщо повзунок у формі, можна запросто підкласти під сухар фольгу. Тоді стукіт пропаде.

  5.  фольга

    Якщо ж кермо став обертатися занадто туго, доведеться розбирати рейку, оскільки сама гайка притискного сухаря рульового вала закрутитися не може, вона фіксується контргайкою.

    Як зняти рульову рейку Деу Сенс

    Для ревізії рульової рейки будемо знімати її з автомобіля. Щоб демонтаж пройшов без особливих проблем, піднімаємо передок з двох сторін, попередньо послабивши колісні болти.& nbsp;

    піднімаємо автомобіль на домкратах, не забувши встановити підпори для безпеки. Знімаємо передні колеса.

    Тепер нам відкрився доступ до рульової рейки. Щоб її зняти без рульових тяг, потрібно відкрутити два болта кріплення тяг до зубчастої рейки.

    крепление тяг

    Якщо є необхідність заміни рульових наконечників, можна знімати разом з тягами. Для цього відкручуємо і випресовуємо тяги зі стійки.

    тяги

    Болти, які кріплять тяги до рейки, захищені від мимовільного ослаблення фіксатором.

    фиксатор

    Його потрібно підчепити викруткою і зняти.

    Після цього відкручуємо два болта, не втративши дві Шайби під рульовими тягами.

    шайбы

    Сама рейка кріпиться до моторного щита двома скобами через гумові Проставки. Відкручуємо скоби зліва і справа.

    крепление рейки

    Йдемо в салон, над педальним вузлом знаходимо затиск кріплення рульового валу до валу-шестерні самої рейки. Відкручуємо його.

     data-cke-saved-src=

    Знімаємо хомути з гофрованого пильовика і з бічних пиляків. Їм теж приділяємо увагу, не менше, ніж гофрованому великому.

    Знімаємо всі пильовики з картера рейки.

    хомуты

    Будь - яким зручним способом розмічаємо регулювальну гайку і вал-шестерню по відношенню до картера. Перед цим заганяємо рейку в крайнє положення до упору.

    разметка1

    Це потрібно для того, щоб кермо не довелося потім переставляти, щоб він знаходився в нейтральному положенні, коли колеса стоять рівно.

    Коли рейка звільнена від пиляків, перевіряємо стан повзунка (бінокля). Він не повинен мати ні найменшого люфту. Якщо є люфт, можна замінити притискної сухар або підкласти під нього фольгу, або тонку жерсть від пивної банки.

    бинокль2

    Встановлюємо мітки на валу - шестерні по відношенню до картера і притискної гайки. Це знову-таки необхідно, щоб кермо став рівно, як і раніше.

    метки2

    Відкручуємо регулювальну гайку вала і виймаємо притискної сухар з пружиною і шайбою.

    сухарь

    Відкручуємо гайку вала.

    откручиваем гайку

    Виймаємо з картера вал - шестерню і контролюємо стан підшипника. Якщо є найменший люфт, замінюємо його новим.

    Виймаємо зубчасту рейку з будь-якої зручної сторони картера, заганяємо її в крайнє положення повзунком і просто дістаємо з картера.

    вынимаем рейку

    ретельно миємо розібрану рейку, включаючи пильовики, після чого проводимо детальний огляд кожної деталі. Для мийки краще використовувати неагресивні засоби, цілком підійде дизельне паливо.

    чистая рейка

    важливо серйозно поставитися до очищення рейки, оскільки стара мастило цілком може бути причиною тугого обертання керма. На вигляд вона може бути дуже нічого, але з часом втрачає в'язкісні властивості.

    Навіть при повній справності інших елементів рейки кермо може обертатися туговато і не повертатися в нейтраль.

    Коли розібралися зі зношеними деталями, пора починати зворотну збірку і мастило. Для змащення рейки можна використовувати як самий бюджетний Літол 24, так і спеціальні мастила.

    Наприклад, Літол цілком відповідає умовам експлуатації рейки, він витримує температуру від 40 до +120 градусів і не боїться води. Є й мастила крутіше, наприклад, Molykote G-2001 або StepUp SP1629 з кальцієвим комплексом і кондиціонером металу.

    смазываем

    Набиваємо обрану мастило в картер рейки, без фанатизму, але і не шкодуючи.& nbsp;

    також змащуємо окремо зубчасту рейку, набиваємо мастило в торці картера і на місце установки вала з підшипником.

    смазываем рейку

    Набиваємо обрану мастило в картер рейки, без фанатизму, але і не шкодуючи.& nbsp;

    Також змащуємо окремо зубчасту рейку, набиваємо мастило в торці картера і на місце установки вала з підшипником.

     змащуємо рейку

    Зараз приділяємо пильну увагу установці вала шестерні. Після установки зубчастої рейки заганяємо її в крайнє положення, в те, на якій ми ставили мітки.

    загоняем рейку

    Тепер встановлюємо вал шестерні строго за встановленими мітками на картері.

    вал установлен

    Наносимо мастило на притискний сухар і регулювальну гайку, встановлюємо сухар і закручуємо гайку майже до упору, намагаючись поєднати мітки.

    гайка

    Тепер регулюємо силу затягування гайки. Для цього закручуємо її до упору, після чого відпускаємо на 90 градусів.

     

    Перевіряємо, наскільки вільно обертається вал і переміщається зубчаста рейка. Якщо все влаштовує, встановлюємо контргайку.

    Закладаємо мастило в торцеві пильовики, під повзунок і зверху на зубчасту рейку. Тепер можна надягати гофрований Пильовик, поєднавши центральні отвори з повзунком.

     

    Встановлюємо торцеві пильовики, ставимо Хомути на гофрований пильовик і обслуговування рейки можна вважати закінченим.

     

    Після установки на автомобіль, можливо, знадобиться додаткове регулювання притискного сухаря, якщо кермо буде обертатися занадто туго, або буде відчуватися люфт.

  6.  

 
Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Туго крутиться кермо Дэу Сенс. Ремонт рульової рейки"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.