Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-905
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна фільтрів ГБО 4 покоління Деу Сенс

06.02.2020 | Sens

Установники газового устаткування повинні інсталювати елементи системи таким чином, щоб до них був вільний доступ в будь-який момент. Нерідко це правило ігнорується і тоді заміна фільтрів ГБО 4 покоління на Daewoo Sens стає проблематичною. Проте фільтра потрібно міняти.

забитый фильтр

Коли і навіщо міняти фільтри ГБО 4 на Сенсі.

Навіщо їх взагалі міняти, це ж газ? Приблизно так реагують деякі водії на пропозицію замінити фільтри ГБО. Річ у тім, що в складі пропан-бутану, заправленого в бак ГБО під тиском близько 16 атм, знаходиться не тільки сам по собі газ, але і маслянисті домішки.

Домішки різного складу небезпечні для системи ГБО тим, що можуть забити не тільки газовий редуктор і жиклери, а й газові форсунки. А коштують вони дорого. Але і це не все. Масляні вкраплення в блакитне паливо активно утворює нагар на стінках камери згоряння, порушених, клапанах та свічках, що позначається на роботі і довговічності двигуна.

фильтр стружка

Домішки, що знаходяться в паливі, потрапили туди не випадково. Це так звані одоранти, введені до складу пропан-бутану навмисне для однієї мети - моментальна локалізація місця витоку газу. Оскільки сам газ запаху практично не має, до його складу вводять одоранти, речовини з яскравим запахом, який допомагає знайти місце витоку швидко.

Теоретично допоміжні речовини повинні бути легкими і горючими, однак варто подивитися на фільтр ГБО з пробігом 7-10 тисяч км, сумніви в якості одорантів на заправках все-таки закрадуться.

чистый и грязный фильтры

Практика показує, що доп речовини мають схильність конденсуватися під час циклу переходу палива з рідкого в газоподібний стан.

Тому виробники ГБО вкрай рекомендують міняти фільтри тонкого і грубого очищення не менше, ніж раз в 7-10 тисяч км.

Які фільтри будемо міняти на ГБО 4 покоління

В системі ГБО четвертого покоління встановлено два фільтри. Перший, фільтр очищення рідкої фази (грубої очистки) розташований прямо на корпусі газового редуктора. Він призначений для відділення грубодисперсних частинок від палива.

фильтр жидкой фазы

Другий, фільтр газоподібної фази (тонкої очистки) встановлено після редуктора і може бути розташований в будь-якому місці під капотом на розсуд установників ГБО. Більш уважний фільтр, він очищає вже не рідина, а газ, тому скупитися на хороший фільтр в цьому випадку не найкраще рішення.

простой фильтр

Недорогі фільтри тонкого очищення є аналог бензинових фільтрів. Це одноразовий резервуар з вхідним і вихідним штуцерами, а напрямок потоку газу в них позначено стрілкою.

два фильтра

Більш ефективні фільтри тонкої очистки газу з відстійником і поліпропіленовим картриджем. Більшість водіїв, які витратилися на ГБО 4 покоління вважають за краще встановлювати саме такий тип фільтрів, оскільки саме фільтр газової фази відповідає за довговічність форсунок.

второй фильтр

Найдорожчі фільтри тонкого очищення - сепараторні. Газ всередині корпусу пропускається по спіралі і проходить через фільтрувальний елемент, забезпечуючи максимальний ступінь очищення палива. Весь бруд і конденсат, які пройшли через фільтр грубої очистки, осідають на дні.

Як замінити фільтри ГБО 4 на Деу Сенс

З метою безпеки заміна фільтрів ГБО проводиться тільки на відкритому повітрі, в крайньому разі - в добре провітрюваному боксі.

На все про все у нас піде від сили 15 хвилин, якщо під рукою є потрібний інструмент і комплектуючі. А саме:

  1. Матеріали - картриджі фільтрів і прокладки.

  2. Ключі восьмигранники.

  3. Викрутки.

  4. Мильний розчин, розведений в пропорції 1:1.

  5. Стиснене повітря для продувки.

  6. Чисте ганчір'я і пензлик.

Якщо все це готове, приступимо до заміни.

Для початку перекриємо подачу газу на балоні. Закручуємо вентиль подачі до упору, потім запускаємо двигун на газі і чекаємо до тих пір, поки він не зупиниться.

вентиль

Відкриваємо капот, знаходимо фільтри грубого і тонкого очищення. Зробити це нескладно - фільтр рідкої фази (грубий) встановлено прямо на редукторі, а фільтр рідкої фази знайдемо по шлангу, якщо ми міняємо їх в перший раз.

фильтры

Відкручуємо шестигранником три гвинта кришки фільтра грубої очистки.

откручиваем крышку

Знімаємо кришку, не втрачаючи прокладку. Заодно подивимося на її стан. Якщо прокладка стиснута, замінимо її. У ремкомплект, як правило, продають фільтр вже з прокладкою.

прокладка

Виймаємо картрідж.

фильтр

Ретельно протираємо зсередини корпус фільтра, дуже бажано продути його стисненим повітрям, щоб видалити стружку і бруд.

стружка

Встановлюємо кільце ущільнювача меншого діаметру на дно корпусу,

уплотнитель

встановлюємо фільтр заглушкою вгору ...

установка

... ставимо ущільнювач і накриваємо корпус кришкою. Загвинчуємо гвинти, намагаючись протиснути з достатнім зусиллям, але рівномірно, але без екстремізму, щоб не пошкодити різьблення або кришку.

крышка

Проточний фільтруючий елемент змінюється дуже просто, як і бензиновий магістральний фільтр. Знімаємо два хомути, видаляємо старий фільтр і встановлюємо новий. Уважно стежимо за напрямком подачі газу. Воно обов'язково вказано стрілкою.

стрелка

Фільтр з відстійником також змінюється просто, але дуже бажано зняти його корпус і гарненько протерти зсередини ганчіркою, змоченою в бензині, а після цього ретельно продути стисненим повітрям.

второй фильтр

Картридж міняється так само - відкручуємо гвинти шестигранником, знімаємо кришку, чистимо і промиваємо, продуваємо її, виймаємо картридж, упорядковуємо корпус зсередини.

картридж

Потім ставимо шланги на місце, теж з огляду на напрямок подачі газу, вказане стрілкою на кришці корпусу фільтра. 

стрелка

Здавалося б, заміна пройшла успішно. Однак нам потрібно переконатися, що газ не проривається через з'єднання шлангів і через кришки фільтрів. Щоб це перевірити, відкриваємо подачу газу на балоні, а потім обмазуємо ті місця, які ми порушували, мильним розчином.

раствор

Якщо газ буде травити, це ми запросто з'ясуємо по появі бульбашок на поверхні мильного розчину. Якщо ж газ виходить, для початку протягнемо кріплення кришки або хомути, а якщо це не допоможе, доведеться знімати кришки і міняти ущільнювачі.

Таким чином, витративши зовсім небагато часу, ми забудемо на найближчих 7-10 тисяч про проблеми з ГБО 4 покоління. Про все інше подбає електроніка.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.