Встановити хоч би приблизний реальний пробіг Шевроле Лачетті можна оцінивши стан деяких елементів салону.
Особливо актуально це буде для тих автолюбителів, хто збирається придбавати уживаний автомобіль.
При цьому варто враховувати, що продавець цілеспрямовано може скрутити пробіг, а сильно потерті деталі салону просто замінити. Хоча, подібну заміну можна помітити.
Для цього досить просто знать, як виглядатиме в реальності салон представленого автомобіля при звичайному використанні з певним пробігом.
Ітак, проводимо огляд салону автомобіля, реальний пробіг якого складає 100 тисяч км. При цьому авто експлуатується в звичайних умовах, миється нерегулярно і в хімчистці не буває.
У салоні не проводилася заміна пластика або гуми, усі деталі оригінальні, що дозволяє оцінювати реальний стан справ.
Рульове колесо в цілком нормальному стані. Потертостей особливо не видно. Ушкодження також відсутні. До речі, йдеться про пластикове кермо, а не про покрите шкірою.
Невеликі потертості можна помітити тільки в місцях, де зазвичай розташовані руки.
Якщо ж кермо виглядає зовсім потертим і є ушкодження, а власник стверджує, що пробіг менше 100 тисяч, то найімовірніше пробіг скручений.
Також потрібно перевіряти пластикові накладки на рульовому колесі Шевроле Лачетті. Вони теж стираються. Правда, в даному випадку з'явилися лише невеликі сліди потертості.
Підлокітник у нормальному стані, потертостей немає. При цьому рука постійно знаходиться на підлокітнику, так що він має бути у нормальному стані навіть при такому пробігу.
Набалдашник важеля КПП також у нормальному стані, не потертий і без ушкоджень. Текстура покриття збереглася добре.
Замінник шкіри в нижній частині важеля також не пошкоджений.
Важіль ручного гальма зберігся добре, потертостей і ушкоджень немає, незважаючи на значний пробіг.
Кнопки підігрівання на центральному тунелі не стерті, все гаразд.
Кнопка аварійки не затерта, пластик центральної консолі Шевроле Лачетті зберіг свій колір і не має слідів зносу. Це ж торкається і функціональних кнопок, розташованих на ній.
Правий підрульовий перемикач не затертий, усі значки збереглися і легко читаються.
З лівого боку перемикач вже трохи поистерся, особливо значок ближнього світла, яке зазвичай використовується частіше за інших.
На торпеді слідів зносу немає, пластик зберіг текстуру.
Пластикові накладки можуть мати сліди зносу, подряпини, жирні плями. Це пов'язано з тим, що водій постійно руками зачіпає це місце, особливо взимку, курточкою. Проте знос не має бути значним на пробігу в 100 тисяч км.
Сидіння з пасажирського боку Шевроле Лачетті не має особливих згинів і втиснутих ділянок. Обшивка чиста, не потерта.
На водійському місці помітний невеликий знос обшивки, проте сидіння не втиснуті і не пошкоджені.
Накладки педалей трохи потерлися, але в цілому зберегли ребристість і їх ще можна використати.
Звертаючи увагу на такі особливості автомобіля, можна хоч би приблизно упізнати реальний пробіг, після чого приймати рішення про купівлю авто.
Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"
25181611-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
13598760-GENERAL MOTORS
96550793-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96648492-GM
95365208-General Motors
94515463-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
94580614-OEM (Korea)
17106681-SHIN KUM
94797406-EuroEx
96535495-EuroEx
96246675-GENERAL MOTORS