Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Насос ГУР Шевроле Лачетті заміна підшипника, з

10.03.2019 | Lacetti

Гідравлічний підсилювач керма Шевроле Лачетті призначений для спрощення процесу управління автомобілем. Одним з основних елементів вузла є насос.

Саме він забезпечує подання рідини під потрібним тиском і постійну циркуляцію мастила в системі.

Насос розташовується на блоці циліндрів двигуна. У дію наводиться шківом колінчастого валу за допомогою з'єднання за допомогою ременя.

Зазвичай використовується насос ГПК лопатевого типу. В цьому випадку передаване зусилля приводить в рух лопаті, які і відповідають за перекачування рідині.

Насос ГУР

Конструктивно насос гідропідсилювача керма складається з таких основних деталей:

  • Сальник.
  • Датчик підвищення оборотів двигуна.
  • Клапан управління потоком.

Вихід з ладу хоч би одного елементу може привести до зупинки функціонування усього вузла.

Перевагою використання саме гідравлічного підсилювача керма є можливість безпроблемного управління авто навіть при поломці системи.

Насос ГУР

Насос ГПК Шевроле Лачетті зазвичай виходить з ладу з таких причин:

  • Використання неякісної рідини.
  • Розрив сальника і попадання всередину води, пилу і бруду.
  • Отримання механічних ушкоджень лопатями.
  • Розрив ременя приводу.
  • Вихід з ладу підшипників, утворення люфта.

Усунути неполадки можна тільки провівши демонтаж деталі від автомобіля і розбирання. Виключенням є тільки випадки ушкодження шківа.

Заміна підшипника насоса ГПК Шевроле Лачетті – легко і швидко

Для виконання робіт знадобиться набір ключів, пасатижі, прес і викрутка. Також потрібна наявність мінімальних навичок ремонту автомобіля.

Щоб замінити підшипник насоса ГПК Шевроле Лачетті виконуємо такі дії:

  • Знімаємо насос.

Насос ГУР

  • Для цього від'єднуємо шланг.
  • За допомогою пасатижів знімаємо фіксувальний хомут.

Знімається шлангу після зняття хомута

  • Під шланг підставляємо місткість, оскільки побіжить мастило.
  • Зазвичай витікає близько 0,5 літра.
  • Відкручуємо верхній патрубок високого тиску.

Знімається патрубок високого тиску

Знімається гайки з шпильок

  • Верхню можна легко зняти накидним ключем.
  • Другу (нижню гайку) відкручувати складніше.
  • Накидаємо голівку на 12 через отвір в шківі, після чого вийшло відкрутити.
  • Витягаємо насос ГПК Шевроле Лачетті.

Знімається насос ГУР

  • Знімаємо стопорне кільце.
  • Для цього просвердлили невеликий отвір.

Просвердлюємо отвір

  • І зрушили кільце трохи убік.
  • У простір, що утворився, вставляємо плоску викрутку і підколупуємо кільце.
  • Найскладніше – зняти шків.

Шків знімається складно

  • Він посаджений на «гарячу».
  • Іншими словами – на заводі відбувається нагрівання деталі, після чого здійснюється посадка на вал.
  • Відповідно, при нагріванні отвір розширюється, що дозволяє посадити шків насоса ГПК Шевроле Лачетті на вал.
  • При охолодженні відбувається усадка деталі і її фіксація.
  • Для зняття просвердлюємо невеликий отвір в шківі.

Просвердлюємо отвір в шківу

  • Через нього помітне стопорне кільце.
  • Підчіплюємо його, трохи відпускаємо і провертаємо по колу.
  • Після чого разом з валом вдалося зняти шків.
  • Можна зняти з нагріванням.
  • Для цього підкладаємо під шків дошки.
  • Нагріваємо деталь і сильними ударами вибиваємо.
  • Для зручності ремонту надалі просвердлили вал насоса ГПК Шевроле Лачетті.
  • І посадили шків на шпонку.

Шків саджаємо на шпонку

  • Це дозволить уникнути провертання при роботі вузла.
  • Різьблення під болт 10 з кроком 1,5.

Ставимо болт відповідних розмірів

  • Що стосується підшипника, то він досить легко випресовується і упресовується.
  • Розміри виробу – ширина – 12 мм, внутрішній діаметр – 17 мм, зовнішній – 30 мм.
  • Проводимо зворотне складання і установку насоса.

Зазвичай для заміни підшипника насоса ГПК Шевроле Лачетті потрібно декілька годин часу.

Після цього люфт зникне і автомобіль можна далі вільно експлуатувати, відновивши нормальну керованість.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.