Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна підшипника передньої ступиці Деу Сенс, гудить підшипник передньої ступиці

12.02.2020 | Sens

Одним з важливих елементів ходової частині Деу Сенс являється ступиця, яка дозволяє сполучати колесо з віссю.

Обертання колеса з мінімальним опором забезпечується проміжною ланкою конструкції – ступичним підшипником, який встановлюється безпосередньо в ступиці.

Варто відмітити, що ступичні підшипники є одним з найнадійніших елементів, оскільки на них доводиться вага усього автомобіля.

Ступичний підшипник

Конструктивно цей підшипник складається з декількох основних елементів:

  • Зовнішня і внутрішня обойма.
  • Сепаратор.
  • Кульки або ролики (тіла обертання).

Внутрішня обойма ступичного підшипника монтується на вісь, а зовнішня – у посадочне місце ступиці.

Зазвичай термін служби ступичних підшипників складає близько 100 тисяч км пробігу, проте агресивна манера водіння, а також поганий стан дорожнього покриття може істотно скоротити час до заміни.

Новий ступичний підшипник

При появі ознак зносу ступичних підшипників Деу Сенс слід найближчим часом замінити їх. Інакше існує вірогідність повного руйнування.

У такому разі колесо автомобіля може заклинити, що веде до втрати керованості над автомобілем, і як результат можливе ДТП.

Ознакою критичного зносу служить хрускіт, який з'являється в районі колеса. Менш сильно зношений підшипник видає характерний гул при русі авто.

Провести діагностові можна досить швидко і легко – досить вивісити колесо і розкрутити його. Якщо з'явився гул, то підшипник вимагає заміни.

Проведення заміни ступичного підшипника Деу Сенс в домашніх умовах

Проблема проявилася дуже характерно – почав з'являтися гул при їзді. Шляхом діагностики вдалося встановити і пошкоджений підшипник.

Щоб усунути проблему виконуємо такі дії:

  • Знімаємо колесо.
  • Для цього зриваємо 4 болта, якими воно фіксується.

Зриваємо болти колеса

  • Після чого ключем на 30 зриваємо ступичну гайку.

Зриваємо ступичну гайку

  • Тільки після цього підіймаємо автомобіль домкратом.
  • Далі відкручуємо повністю болти і гайку і знімаємо колесо.
  • Вивертаємо кермо в ту сторону, де проводитимуться роботи. 
  • Це необхідно для того, щоб відкрутити гальмівний супорт Деу Сенс.
  • Відкручуємо 2 болти на 13.

Відкручуємо 2 болти на 13

  • Знімаємо супорт і відкладаємо його убік, наприклад, на захист двигуна
  • Знімаємо гальмівні колодки, заразом можна оцінити їх стан і необхідність заміни.

Знімається гальмівні колодки

Відкручуємо гайку шарової опори

  • Для цього використовуємо ключ на 19.
  • Насилу вдалося відкрутити гайку на рульовому наконечнику, оскільки вона прокручувалася разом з болтом.

Відкручуємо гайку рульового наконечника

  • Відкручуємо кріплення гальмівного супорта Деу Сенс. 
  • Для цього потрібний шестигранник на 10 і невеликий перехідник.

Використовуємо шестигранник з перехідником

  • Викручуємо болтик, який утримує гальмівний диск, використовуючи хрестоподібну викрутку.

Відкручуємо гальмівний диск

  • Щоб не виникало проблем з відкручуванням болтів в процесі ремонту змащуємо їх Нігролом.
  • Знімаємо гальмівний диск.

Знімається гальмівний диск

  • Необхідно вивести шарову опору зі свого посадочного місця.
  • Для цього використовуємо спеціальні знімач.

Використовуємо спеціальний знімач

  • Його край надіваємо на шток болта.
  • Якщо процесу заважає ШРУС Деу Сенс, то необхідно натиснути на піввісь, що дозволить зрушити привід трохи убік.
  • Знімаємо шарову опору.

Знімаємо шарову опору

  • Після чого знімаємо і рульовий наконечник, використовуючи той самий знімача.
  • Відкручуємо три болти кріплення стойки.

Відкручуємо кріплення стойки

  • Перевіряємо стан пильників ШРУСов.
  • Вибиваємо ступицю з місця установки.
  • Для цього знадобиться металевий елемент відповідного діаметру.

Вибиваємо ступицю

  • Практично завжди на ступиці залишається частина обойми підшипника, яку потрібно знімати окремо.
  • Витягаємо стопорне кільце.

Витягаємо стопорне кільце

  • Також витягаємо стопорне кільце з другої сторони, заздалегідь трохи постукавши по ступичному підшипнику Деу Сенс.
  • Вибиваємо старий підшипник, заздалегідь підставивши відповідну металеву деталь.

Вибиваємо старий підшипник

  • Збиваємо молотком і зубилом залишки підшипника з ступиці.
  • Перед установкою нового підшипника очищаємо і змащуємо усі необхідні поверхні.
  • Ставимо стопорне кільце з протилежного боку від тієї, з якою запресовуватиметься підшипник.

Ставимо стопорне кільце

  • Зовнішню обойму нового підшипника також змащуємо маслом.
  • Виставляємо підшипник і підбиваємо його ударами бічною порожниною молотка.

Виставляємо і запресовуємо підшипник

  • Підставляємо старий ступичний підшипник і ударами по ньому запресовуємо новий.
  • Встановлюємо стопорне кільце.

Ставимо стопорне кільце з іншого боку

  • Змащуємо внутрішню обойму ступичного підшипника і маточину Деу Сенс.
  • Запресовуємо ступицю.

Запресовуємо ступицю

  • Проводимо зворотне складання автомобіля.

Процес заміни ступичного підшипника досить важкий і вимагає певних навичок. Проте впоратися можна і самостійно.

Розкажіть друзям

» Всі новини


.