Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна ременя ГРМ Ланос, як замінити термостат

16.02.2020 | Lanos

Іноді при обслуговуванні Деу Ланос має сенс проводити відразу комплекс робіт, що дозволить позбавитися від необхідності проведення повторного розбирання деяких вузлів і агрегатів.

Так, при необхідності заміни ременя ГРМ можна додатково провести і заміну термостата, особливо якщо в цьому виникла реальна необхідність.

ГРМ Ланос

Пов'язано це з розташуванням цих блоків, які розташовані поруч. Відповідно, розібравши автомобіль один раз можна виконати відразу декілька важливих операцій.

Розглядати ремінь газорозподільного механізму окремо від загальної конструкції не зовсім коректно. По суті, ремінь є тільки об'єднуючим елементом ряду деталей і агрегатів.

ГРМ Деу Ланос відповідає за своєчасне відкриття і закриття клапанів. Таким чином в камеру згорання своєчасно потрапляє топливоповітряна суміш і виводяться продукти зносу.

За ГРМ потрібно стежити

В цілому до складу газорозподільного механізму входять такі основні елементи:

  • Розподільний вал, який виготовляється з високоміцної сталі або чавуну. Безпосередньо відповідає за черговість відкриття і закриття клапанів. На самому валу розташовані шийки і кулачки, які впливають на стержень клапана або коромисло. 
  • Привід, який передає зусилля з колінного на розподільний вал. При цьому шестерня розподілвалу зазвичай в 2 рази більше шестерні колінвала. Це дозволяє останньому обертатися в 2 рази швидше. У цей блок можна віднести ремінь шестерні валів, натяжний ролик.
  • Випускні і впускні клапана.
  • Толкач.
  • Коромисла або важіль
  • Система зміни фаз газорозподілу.

Проте одним з найважливіших елементів ГРМ Деу Ланос являється саме ремінь, який передає зусилля.

При його обриві виникають проблеми зі своєчасним рухом клапанів, що може привести до їх удару о циліндр. В результаті цього знадобиться дорогий ремонт.

Привід ГРМ Ланос

Зазвичай термін служби ременя ГРМ складає від 50 до 100 тисяч км пробігу, і прописується для кожної конкретної моделі індивідуально.

Дізнатися про необхідність проведення заміни ременя можна по таких чинниках:

  • Тривале використання встановленого ременя (більше 2 років).
  • Невпевнений запуск двигуна що супроводжується падінням потужності. 
  • Поява диму у вихлопі автомобіля.
  • Поява цокаючого звуку при роботі двигуна.
  • Утворення течі під кожухами ременя ГРМ Деу Ланос.
  • Поява тріщин і потертостей на ремені.
  • Двигун не заводиться, при цьому стартер працює.

Звичайно, деякі проблеми можуть бути викликані і іншими причинами, проте при появі подібних проблем слід ретельно перевірити стан ременя.

Що стосується термостата Деу Ланос, то цей пристрій, головним призначенням якого є підтримка робочої температури двигуна за рахунок регулювання потоків охолоджувальної рідини.

Термостат Ланос

Деталь реагує на зміну температури антифризу і при необхідності направляє потік по малому або великому кругу системи охолодження.

Наявність подібного блоку в системі охолодження дозволяє двигуну швидше набирати робочу температуру при запуску, а надалі ефективно підтримувати її на певному рівні.

Конструктивно термостат складається з таких основних елементів:

  • Вхідний патрубок від двигуна.
  • Перепускний клапан, який відповідає за закриття малого круга.
  • Вихідний патрубок, який йде на помпу.
  • Пружина перепускного клапана.
  • Термочутливий елемент.
  • Вхідний патрубок від радіатора охолодження. 
  • Основний клапан.
  • Пружина основного клапана.
  • Корпус термостата.
  • Поршень термостата.

Місце установки термостата на Ланос

При запуску холодного двигуна термостат Деу Ланос знаходиться в закритому положенні. Охолоджувальна рідина йде по малому кругу, виходячи з блоку циліндрів і повертається назад.

У такому разі відсутнє охолодження, що дозволяє охолоджувальної рідини швидко набрати робочу температуру.

Коли відбувається достатнє прогрівання двигуна, відкривається великий круг охолоджувальної системи, що дозволяє підтримувати необхідний робочий рівень температури.

Основні проблеми в роботі термостата пов'язані з природним зносом і корозією. Подібні процеси ведуть до того, що термостат просто заклинює у відкритому або закритому положенні.

Зношений термостат

При заклинюванні термостата в повністю або частково відкритому положенні можна визначити проблему по помітно збільшеному часу прогрівання двигуна. Це позначається і на споживанні палива – витрата істотно збільшується.

Якщо йдеться про заклинювання термостата Деу Ланос в закритому положенні, то двигун досить швидко перегрівається.

Якщо не виявити проблему своєчасно, то можливі серйозні проблеми в роботі двигуна, що спричинить необхідність виконання дорогого ремонту.

Також існують певні негативні моменти у разі установки низькоякісних термостатів, які заздалегідь не були перевірені.

У такому разі клапан може відкривати із запізненням або випередженням заданої температури.

У першому випадку підвищується знос двигуна, оскільки він постійно працює з перегріванням. А ось в другому – збільшується час прогрівання, що тягне і підвищення витрати палива.

Перевірити термостат досить легко – досить налити в ємність воду і розмістити в ній деталь. Вода поступово підігрівається, ведеться постійний моніторинг температури. Спрацьовування клапана повинне статися в чітко вказаному температурному діапазоні.

Перевірка термостатів

Якщо виникли певні відхилення, то від установки такого термостата на Деу Ланос краще утриматися, що дозволить уникнути зайвих проблем.

Варто відмітити, що ні ремінь, ні термостат не підлягають відновленню у разі втрати своєї працездатності і вимагають проведення заміни.

Також слід враховувати, що для заміни термостата доведеться розбирати і демонтувати деякі вузли автомобіля, зокрема – деякі елементи ГРМ.

Відповідно, можна поєднати заміну термостата і ременя.

Заміна термостата і ременя ГРМ Деу Ланос – виконуємо все правильно і без зайвих проблем

Для виконання робіт слід заздалегідь підготувати набір ключів і нові деталі, викрутку, антифриз. При цьому проводитиметься часткове розбирання автомобіля.

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Знімаємо захист приводу ГРМ, щоб антифриз при зливі міг спокійно стікати вниз.

Знімається захист приводу

  • Відкручуємо захист двигуна і прибираємо його убік.

Відкручуємо захист двигуна

  • Захист приводу кріпиться 4 болтами, які і необхідно відкрутити.

Викручуємо болти захисту

  • Знімаємо повністю повітряний фільтр Деу Ланос.

Знімається повітряний фільтр

  • Для цього від'єднуємо хомути на трубках і від'єднуємо останні.

Знімається хомут і прибираємо трубку

  • Від'єднуємо датчик, підключений до повітропроводу.

Знімається датчик

  • Сам повітряний фільтр закріплений 3 болтами – 2 з одного боку і 1 з другою.
  • Для заміни термостата доведеться знімати ремінь генератора, ремінь ГРМ, внутрішню кришку захисту приводу ГРМ.

Знімається ремінь генератора

  • Послабляємо натягнення приводу генератора.
  • Знімаємо ремінь генератора.
  • Відкручуємо і знімаємо колесо, що знадобиться для зняття шківа колінчастого валу.

Відкручуємо і знімаємо колесо

  • Також відкручуємо підкрилок, який в даному випадку також трохи заважає.
  • Відкручуємо і знімаємо додатковий захист.

Відкручуємо додатковий захист

  • Виставляємо ремінь ГРМ Деу Ланос по мітках.

Виставляємо ремінь по мітках

  • Ставимо автомобіль на 4 передачу і гальма.
  • Після чого відкручуємо шестерню розподільного валу.

Відкручуємо шестерню розподілвалу

  • Відкручуємо і знімаємо шків колінчастого валу.

Відкручуємо і знімаємо шків колінчастого валу

  • Знімаємо невеликий захист в районі болта.

Знімається невеликий захист

  • Для цього відкручуємо болти кріплення ключем на 10.
  • Після чого прибираємо захист убік.
  • Ставимо мітку на шестерні так, щоб вона співпадала з наявним жолобком на пластиковій частині.

Виставляємо мітку колінчастого валу

  • Також мітка на шестерні розподілвалу повинна співпадати з відповідною міткою на корпусі.

Перевіряємо мітку розподілвалу

  • Відпускаємо натяжний ролик ременя ГРМ Деу Ланос.

Відпускаємо натяжний ролик

  • Розхитуючи, поступово знімаємо шестерню розподілвалу.

Знімається шестерня розподілвалу

  • Знімаємо старий ремінь ГРМ.

Знімається ремінь ГРМ

  • Перевіряємо стан роликів і шківа помпи.

Перевіряємо стан роликів і помпи

  • При необхідності краще провести заміну роликів і інших елементів (натяжний ролик і зовсім краще міняти кожного разу при заміні ременя).
  • На старому ремені виявилася досить глибока тріщина, що могло привести до розриву ременя і зрештою привести до погнутих клапанів.

На ремені знайшлася тріщина

  • Знімаємо внутрішній захист приводу ГРМ.

Знімається внутрішній захист

  • Для цього необхідно відкрутити декілька болтів ключем на 6 у верхній частині захисту.
  • У нижній частині викручуємо болти 2 болти на 10.
  • Прибираємо натяжний ролик ГРМ Деу Ланос.
  • Знімаємо внутрішній захист приводу ГРМ.

Прибираємо захист убік

  • Металевою щіткою можна очистити поверхні від забруднення.
  • Для зняття термостата необхідно відкрутити два болти на 12.

Відкручуємо 2 болти

  • Заздалегідь потрібно підставити внизу місткість, оскільки витікатиме антифриз.
  • Витягаємо термостат і чекаємо зливання антифризу.

Витягаємо термостат і зливаємо антифриз

  • Зрушуємо убік хомут.

Зрушуємо хомут

  • Знімаємо термостат разом з кришкою.

Знімається термостат з кришкою

  • Очищаємо посадочне місце під новий термостат.
  • Ставимо новий термостат на місце.

Ставимо новий термостат

  • Ставимо нову кришку термостата.

Ставимо нову кришку термостата

  • Прикручуємо кришку ретельно стежачи за щільністю прилягання.
  • Ставимо внутрішній корпус захисту приводу ГРМ Деу Ланос.

Ставимо внутрішній захист

  • Перед установкою натяжного ролика необхідно виставити так, щоб отвори для болта співпали.

Виставляємо натяжний ролик

  • Невеликий металевий виступ на ролику повинен потрапити у відповідне поглиблення.
  • Закручуємо болт кріплення натяжного ролика.

Закручуємо болт кріплення натяжного ролика

  • Перевіряємо відповідність міток.
  • Встановлюємо новий ремінь.

Ставимо новий ремінь ГРМ

  • Після того, як був встановлений ремінь, витягаємо болтик, який був вставлений в отвір натяжного ролика.
  • Після цього ролик створить необхідне натягнення ременя.
  • Можна кілька разів прокрутити вали, щоб побачити, чи не збилися мітки.
  • Ставимо нижню захисну кришку приводу ременя ГРМ Деу Ланос.

Ставимо кришку ГРМ

  • Встановлюємо на місце шків колінчастого валу.
  • Затягуємо болти шестернею.

Затягуємо болти шестерні

  • Підключаємо патрубок термостата і повертаємо на місце хомут.

Підключаємо патрубок термостата

  • Доливаємо необхідну кількість охолоджувальної рідини.

Доливаємо охолоджувальну рідину

  • При цьому краще використати ту, яка використовується на автомобілі в даний момент.
  • Заводимо двигун і перевіряємо як все працює.
  • Ставимо зовнішню кришку захисту приводу ГРМ.

Ставимо зовнішню кришку захисту ГРМ

  • Встановлюємо ремінь генератора.

Ставимо ремінь генератора

  • Встановлюємо повітряний фільтр Деу Ланос на своє місце.

Ставимо повітряний фільтр

  • Підключаємо датчики і трубки.
  • Встановлюємо інші елементи захисту автомобіля.

Виконання подібних робіт вимагає досить великого запасу часу і певних навичок. Проте специфічні інструменти при цьому не знадобляться.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя ГРМ Ланос, як замінити термостат"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.