Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна підшипників генератора Шевроле Авео своїми руками

29.02.2020 | Aveo

Коли генератор справний, мало хто звертає на нього увагу сотню тисяч кілометрів пробігу. Але коли пропадає зарядка акумулятора в найневідповідніший момент, про нього згадують швидко. Тому стан генератора повинно завжди бути під контролем водія. Найшкідливіше, що може статися з генератором - знос підшипників. Як їх замінити на генераторах Шевроле Авео, будемо розбиратися прямо зараз.

gjlibgybr

Ознаки несправності підшипників генератора Chevrolet Aveo

У самому запущеному випадку підшипник просто зруйнується. Це означає, що автомобіль залишається без джерела енергії, що вкрай небажано, особливо в умовах далекої поїздки або поїздки в складних погодних умовах.

генератор

До такого доходить тільки в рідкісних випадках, оскільки підшипники повідомляють про свою втоми гучним писком. До цього вони шелестять і це значить, що жити їм залишилося зовсім недовго. Багато водіїв можуть приймати писк і шелест з-під капота за шум приводного ременя навісного обладнання (генератора, помпи ГУР, помпи кондиціонера). Схожий шум може видавати натяжний ролик.

ролик

Але перевірити стан підшипників генератора насправді нескладно. Можна просто на короткий час зняти приводний ремінь генератора і оцінити звук, який видає двигун. Якщо писк і шелест пропали, на 98% в цьому винні підшипники генератора. Про всяк випадок можна перевірити натяжний ролик поки ремінь знятий.

Ні ролик, ні генератор не повинні видавати ніяких звуків при обертанні, а про люфт і мови бути не може.

Вибираємо підшипник і знімаємо генератор Авео

Перш ніж знімати генератор з автомобіля, бажано своїм ходом поїхати і купити підшипники або замовити їх в нашому магазині.

подшипники

Залежно від обсягу двигуна підшипники генератора Авео можуть мати різні розміри:

  1. Передній підшипник однаковий для всіх генераторів. Його артикул 93740748 (6203). Ціна залежить від виробника. Чим дорожче підшипник, тим довше він прослужить.

  2. Задній підшипник для двигунів 1,2 л - 93740753 (6202 або 202), розмір 15х35х11.

  3. Для інших моторів задній підшипник - 93740813 (6002 або 102) з розмірами 15x32x9. 

номер

Коли підшипники у нас під руками, можна знімати генератор. Але перед цим знеструмила бортову мережу, знявши клеми з АКБ.

клеммы

Щоб дістатися до генератора якомога швидше, бажано зняти корпус повітряного фільтра разом з гофрою.

хомуты

Відкручуємо хомути і знімаємо шланг, не забуваємо відключити датчик витрати повітря.

дмрв

Тепер відкручуємо сам корпус - два болти ззаду і один спереду по ходу автомобіля.

болты

Знімаємо ремінь приводу навісного обладнання. Для цього максимально послаблюємо натяг ременя, подавши натяжний ролик якнайдалі назад за допомогою воротка.

ослабляем

Зверху відкручуємо кріплення генератора на натяжній скобі.

верхнее крепление

Можна переходити під автомобіль. Там відкручуємо гайку довгого болта кріплення корпусу генератора

шпилька

і відключаємо клемник генератора, а також провід живлення, видаливши гайку кріплення з клеми.

клемма

Генератор у нас в руках, залишилося його розібрати, перевірити його стан і замінити підшипники.

Міняємо підшипники генератора Шевроле Авео

Якщо нам довелося купити недорогі підшипники виробництва РФ (з маркуванням 202 і 203), їх необхідно додатково промазати, оскільки мастила там з заводу немає.

без смазки

Щоб набити в підшипник Литол, досить гострим ножем підчепити пильовик і дістати його з обойми.

пыльник

Після чого забиваємо мастило всередину підшипника, але без фанатизму, приблизно на ⅔. 

смазываем

Збираємо підшипники і приступаємо до розбирання генератора. Насамперед знімаємо задню пластикову кришку. Вона кріпиться на звичайних засувках, які підчіплюються викруткою.

крышка

Тепер знімаємо щітковий вузол з реле і послаблюємо діодний міст, відкрутивши 5 гвинтів.

винты

З діодним мостом працюємо вкрай обережно, оскільки є ймовірність відламати припаяні контакти обмотки статора.

пайка

Підіймаємо передню частину діодного моста і знімаємо щітковий вузол з реле.

сдвигаем узел

Відкручуємо чотири шпильки, що стягують передню і задню частини генератора.

шпильки

Тепер можна акуратно, підчепивши викруткою, роз'єднати обидві частини.

разъединяем

Тепер наше завдання - зняти шків. Зробити це можна двома способами - затиснувши шків в лещата через дерев'яну проставку або, також через проставлення, затиснувши в лещатах ротор. І в тому, і в іншому випадку діяти потрібно гранично акуратно, щоб не пошкодити шків, а тим більше ротор.

шкив демонтаж

Потужним воротком з головкою на 24 відкручуємо шків і знімаємо його.

вороток

Знову ж в лещатах за допомогою пробою відповідного розміру акуратно вибиваємо ротор з передньої кришки генератора.

выбиваем ротор

Для демонтажу підшипника передньої частини нам стане в пригоді двухлапий знімач.

съемник

По-іншому зняти підшипник буде проблематично, та і є ймовірність пошкодити ротор.

снимаем подшипник

Ми можемо відразу встановити новий передній підшипник, тримаючи його обома проставки - одну для упору ротора, другу рівно за розміром внутрішньої обойми підшипника. Легкими ударами садовить підшипник до упору на вал ротора.

выбиваем

Тепер знімаємо задній підшипник. Складність в тому, що він завальцован в корпусі з заводу.

Можна використовувати прес, домкрат для випрессовиванія підшипника з посадкового місця.

пресс

При цьому заводське завальцювання вийде разом з підшипником.

Обробляємо місце завальцовки від задирок і змащуємо посадкове місце мастилом або моторною оливою.

завальцовка

Встановлювати новий підшипник також потрібно акуратно і стежити, щоб він стояв рівно, без перекосів. Для установки також будемо використовувати дві оправки або оправлення за розміром зовнішньої обойми і лещата або прес.

пресс домкрат

Після установки заднього підшипника обов'язково накерніть отвір по периметру, щоб забезпечити щільну посадку підшипника в корпусі.

керним

Можна встановлювати передню частину генератор на ротор, не забуваючи про шайби. Також використовуємо оправлення і легкі удари молотком.

устанавливаем

Встановлюємо через шайбу шків генератора, зафіксувавши ротор будь-яким зручним способом, описаним вище. Загортаємо гайку голівкою на 24.

ставим шкив

Тепер, поєднуючи отвори на передній і задній кришках, встановлюємо задню кришку.

Наживляємо чотири стягнуті шпильки.

стягиваем

Затягувати їх потрібно хрест-навхрест, як будь-яку кришку.

Оцінюємо стан щіток і контактних кілець.

кольца

Якщо на кільцях є нагар або сильні сліди зносу, обробляємо їх дрібним наждачним папером.

зачищаем

Встановлюємо щітковий вузол, знову злегка піднявши передній край діодного моста.

Закручуємо кріплення щіткового вузла і діодного моста.

щеточный узел

Можна вдягати пластикову кришку, простеживши, щоб всі засувки зафіксувалися.

ставим крышку

Установка генератора проводиться у зворотній послідовності.

Розкажіть друзям

» Всі новини


.