Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-905
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Запчастини Шевроле ЛАЧЕТТІ

каталог запчастин Шевроле Лачетті

Інтернет магазин ChevyAvto.com.ua вітає численних власників одного з найпопулярніших в Україні автомобілів класу «С» - Шевроле Лачетті.

Саме для них ми підготували цей великий розділ, який дозволить утримувати вам своїх чотириколісних коней в справному стані і відмінному зовнішньому вигляді, зробити вчасно ремонт і провести технічне обслуговування!

Цей каталог запчастин Шевроле Лачетті – один з найбільших на нашому сайті. Тут можна підібрати:

амортизатори декількох видів датчики АБС і положення коленвала

гальмівні колодки як оригінального, так і ліцензійного виробництва

деталі кузова, ходової, електрики та електроніки

Абсолютно все, що може підійти для вашого авто. вам пропонує інтернет магазин «Шеві Авто».

Одним словом, якщо вам потрібно купити запчастини на Chevrolet Lacetti – ви на правильному шляху.

Вибирайте, телефонуйте, замовляйте. До речі, наші фахівці можуть вам порадити підбір більш практичних ліцензійних комплектуючих. І ми для вас станемо надійними партнерами і відповідальними постачальниками.

Неймовірну популярність Chevrolet Lacetti заслужив через демократичну ціну, широкої гами модифікацій, витривалості і ремонтопридатності. Інтернет-магазин Шеві Авто має величезний вибір запчастин і витратних матеріалів для обслуговування Лачетті.

Всі запасні частини в каталозі магазину відсортовані по групах. Вибрати й купити будь-яку цікаву деталь просто і недорого.

На сайті можна знайти як оригінальні запчастини від компанії General Motors, так і розхідники від сторонніх виробників. Все для ремонту і тюнінгу Chevrolet Lacetti за найоптимальнішими цінами з доставкою по всій території України.

✓ Найширший вибір запчастин Chevrolet Lacetti 1.6, 1.8 в Україні

Магазин ШевиАвто пропонує не тільки багатий вибір запасних частин, але і надає консультативну підтримку користувачам, а зареєстровані клієнти гарантовано отримують оптові ціни на весь асортимент. Підбір деталей і витратних матеріалів проводиться як за каталожними номерами, так і по найменуванню.

Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
Вигляд:    плитка    список

96547251-Genuine

224

93742966-OEM (Korea)

854

96447441-OEM (Korea)

330

96498780-OEM (Korea)

144

96416043-TAIWAN

1179

96547248-Genuine

303

96451312-GM (Korea)

821

96469203-GM (Korea)

2465

96495288-OEM (Korea)

131

96549712-Genuine

223

94535259-ILJIN (Korea)

568

96553267-Bosung (Korea)

135

96547251-OEM (Korea)

599

CSC-01-Genuine

335

96490218-CTR (Korea)

296

96447442-OEM (Korea)

1738

96554446-Genuine

530

96407821-MAZA (Genuine

736

96418881-DAC (China)

344

96415010-OEM (Korea)

1530

96389543-GM (Korea)

114

93742042-Taiwan

248

96545750-OEM (Korea)

295

96548931-KGS (Korea)

225

62032RS-GMB (Korea)

86

96804274-Koreastar (Korea)

1986

96549713-Genuine

223

DY 94787-DAYCO

383

SD1025-AS (Poland)

248

333420-KYB

1386

90183572-KOS (Korea)

44

96554384-Bosung (Korea)

118

222-1114R-LD-EM-Depo

1931

9440924-GM (Korea)

122

96550236-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

711

96192077-OEM (Korea)

117
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 64

Вперше модель з'явилася на ринку ще під брендом Деу з назвою Нубіра. Це повинно було стати третє покоління авто, але злиття з GM змінила ці плани. В нашу країну модель поставлялася в кузовах седан, п'ятидверний хетчбек (причому, він мав власний дизайн) і універсал.

Нам пропонувалися тільки два мотора – 1.6 і 1.8 літра. До них могла постачатися автоматична або механічна трансмісія.

А полюбився цей автомобіль покупцеві за цікаву зовнішність, недорогі автозапчастини Chevrolet Lacetti, просторий салон і досить непогані їздові характеристики. І на все це – цілком демократична ціна.

За 15 років експлуатації автомобіля вітчизняними власниками так і не розкрилося особливо слабких сторін: настільки вдалою виявилася модель.

  • Скажімо, до двигуна нарікань немає взагалі, якщо не вважати пластикову кришку клапанів, під якою досить часто протікає прокладка.

Ну а якість доріг змушує дещо частіше звертати увагу на стійки стабілізатора і підшипники маточини – заміна їх на аналог вирішує цю проблему. 

На корейському ринку Шевроле Лачетті з'явився на початку 2004 року в якості заміни морально застарілої Деу Нубіра.

Над дизайном кузова седана і універсала працювала італійська компанія Pininfarina, а п'ятидверний хетчбек розроблявся в ательє Джорджетто Джуджаро.

На відміну від Нубіри,яка мала в конструкції багато спільного з Опелем, Лачетті повністю сконструйований інженерами Деу.

Лачетті хетчбек

Всі три типи кузова були представлені в Україні з кінця 2004 року. Для наших автомобілістів були доступні тільки два типи двигунів - 109-сильний 1,6-літровий і 122-сильний 1,8-літровий мотори.

Останній двигун T18SED оновився в квітні 2007 року і став носити маркування F18D3. Європейські Chevrolet Lacetti могли комплектуватися також дизельними дволітровими моторами, а також бензиновими двигунами потужністю 132 сили Е-Тес II і моторами такого ж обсягу з головкою типу DOHC.

двигун е-тек2

Крім п'ятиступінчастою механічною КПП, пропонувалася комплектація CDX з гідромеханічної автоматичною трансмісією.

АКПП уніфікована з моделлю Шевроле Епіка. Найчастіше найбільш потужний двигун встановлювали на універсали, оскільки вважалося, що потужності 1,6-літрового мотора буде недостатньо для більш важкого кузова.

двигун 1,8

Автомобілі в усіх кузовах спочатку поставлялися з Кореї, а з 2005 року великовузлове складання було налагоджено на автоскладальному заводі в Іллічівську, який належав концерну АвтоЗАЗ.

Останній автомобіль був випущений в 2013 році, але в Україні можна було зустріти седани Деу Джентрі,повністю ідентичні по конструкції Лачетті виробництва УзДеу. 

Єдина різниця полягала в двигунах. На Джентрі узбецької збірки ставили тільки 1,5-літровий 105-сильний мотор від Деу Нексія.

За весь час в Україні було продано більше 50 тисяч екземплярів Chevrolet Lacetti, включаючи аналогічний по конструкції Деу Джентра.

Характерні несправності Chevrolet Lacetti

Антикорозійна стійкість кузова на седанах перших років випуску залишала бажати кращого. Проблему частково виправили після 2006 року, проте колісні арки, передня частина капота і нижні частини дверних коробів все ж вимагають особливої уваги.

При якісної антикорозійного обробці прихованих порожнин іржі все ж можна уникнути.

Родова хвороба для універсалів і хетчбеків - злам трубки форсунки омивача заднього скла. Виявляється, як правило, взимку.

В результаті може виникнути витік рідини і з'являється ризик замочування блоку управління освітленням салону. Правда, з 2009 року конструкцію трубки змінили - на місці зламу була встановлена гофра, проблем зникла.

До рівня виконання салонів і до матеріалів обшивки претензій не виникає. Незалежно від заводу збірки, Chevrolet Lacetti не страждає скрипом і стукотами панелей, а обшивка сидінь і дверних карт служить дуже довго.

Те ж говорять і про обшивку багажника. Корисний об'єм у нього не найбільший в класі (406 л), але користуватися ним зручно за рахунок низької вантажної висоти і широкого отвору.

багажник Шевроле Лачетті універсал

Ніяких серйозних проблем не виявлено і здвигунами,за винятком дрібних проблем. Наприклад, багато хто скаржиться на протікання прокладки клапанної кришки, але заміна прокладки і застосування герметика знімають проблему.

Обидва двигуни в експлуатації неперебірливі,але вимагають застосування якісного масла 5W-40. Використання менш в'язкого масла може привести до стуку гідрокомпенсаторів.

клапанна кришка

В іншому бажано дотримуватися регламенту проведення робіт, заміни мастил і фільтрів, при заміні ременя ГРМ через 50-60 тисяч пробігу змінюють ролики, а помпа йде під заміну кожну другу зміну ременя. Ресурс двигуна до капітального ремонту може становити 250-300 тисяч км.

Лачетті Седан

Деталі ходової, в залежності від якості і умов експлуатації, прослужать від 150 до 200 тисяч пробігу. Кульові опори зношуються через 140-150 тисяч, а втулки стабілізаторів рідко простягають понад 60 тисяч км.

Втім, ресурс підвіски і кермової рейки з гідропідсилювачем сильно залежать від якості доріг і манери їзди.

При відповідному догляді і наявності якісних запасних частин, Chevrolet Lacetti не створить великих проблем в експлуатації, а з магазином ШевіАвто у власника завжди буде величезний вибір витратних матеріалів за приємними цінами в Україні.

Відгуки користувачів

Кришка головки двигуна верхня декор. 1.8-2.0

Роман

Верхняя крышка декоративная для двигателя отлично подошла, поставил ее без проблем. Теперь все выглядит гораздо лучше

Кліпса решітки радіатора

СТО Печерская

Сломалось несколько клипс решетки радиатора, пришлось заказывать новый, чтобы без проблем поставить ее назад. А вообще, почти все клипсы довольно зрупкие, с ними надо работать предельно аккуратно

Протитуманні фари ліва Лачетті хб grog Корея

Александр

Поставил себе гроговскую противотуманную фару, ни о чем не жалею. Ездить стало комфортно в любую погоду, лучше все заметно

Датчик рівня гальмівної рідини

Семен

Датчик рівня гальмівної рідини згорів, тому довелося шукати заміну. Пощастило, знайшов у вас, замовив, отримав швидко, по якості все норм

Підшипник вижимний гідравлічний Лачетті 1,4; 1,6; 1,8 DOHC grog Корея

Вадим

Вижимнй гідравлічний підшипник шукав дуже довго, пощастило потрапити на ваш сайт. Окремо дякую менеджеру за допомогу в виборі

Прокладка ГБЦ OPEL Vectra X18XE DOHC 1,8 16V Astra C18XE, C18XEL. LACETTI 1.8 T18SED

Евгени

Прокадка ГБЦ иногда прогорает, ну и при разборке также придется заменить. Советую ставить Morpak, они довольно хорошо ходят

Штуцер прокачування задніх гальм (М8х1,25)

Олег

Штуцер прокачки гальм почав протікати, тому довелося замінити. Тому замовив новий, поставив без проблем

Амортизатор задній правий газ + масло

Ігорь

Довго вибирав які амортизатори ставити, навіть форум прогортав - http://www.lacetti-club.ru/vb_forum/showthread.php?p=1053935786, врешті-решт зупинився на газомасляних OEM-STDW

Актуатор замка дверей задній правий

Алексей

Дверь выделывался, а точнее замок и брелок. Не мог долго найти причину, залез на форум - http://lacetti.com.ua/ipb/index.php?showtopic=178734, почитал, смог найти причину. Оказалось, надо было заменить актуатор, после чего все заработало нормально

.