Офіційний інтернет-магазин Шевіавто завжди готовий запропонувати величезний асортимент якісних запчастин з швидкою доставкою і допомогою в підборі.
Найбільш затребуваний сегмент магазину — запчастини для автомобіля Деу Ланос.
Багато власників Ланосів в Україні вже по п'ять-сім років користуються послугами магазину Шевіавто. Це один з найпопулярніших малолітражних автомобілів в країні, тому для Daewoo Lanos тут є абсолютно все:
Магазин Шевіавто намагається зробити ремонт і експлуатацію Daewoo Lanos в Україні якомога простіше і пропонує більше дізнатися про основні поломки і трохи про історію Ланоса.
В Україні ця модель з'явилася ще в 1997-му році. Надійність і простота його пристрою швидко підкорили вітчизняного автолюбителя.
Пропонувався в кузові седан і хетчбек, які швидко розійшлися по різних цільових нішах.
В якості силового агрегату використовувалися бензинові двигуни об'ємом 1.5 і 1.6 літрів.
В залежності від місця складання і запчастин, міг комплектуватися автоматичною або механічною коробкою передач, кондиціонером, подушками безпеки і гідропідсилювачем керма. Простий і лаконічний, зручний і комфортний – таким цей автомобіль запам'ятався багатьом своїм власникам.
У це складно повірити, але Daewoo Lanos скоро виповниться 30 років. Робота над моделлю почалася ще на початку 90-х років, коли в черговий раз дороги Деу і Дженерал Моторз розійшлися.
Деу вирішила побудувати народний автомобіль, але не копіюючи і не купуючи ліцензії на готову модель.
У розробці брали участь близько десятка європейських і корейських компаній, дизайн кузова належить всесвітньо відомому ательє ItalDesign, так, в розробці нашого Ланоса брав участь і Джорджетто Джуджаро.
Двигуни, які мали багато спільного з моторами Опель, доводили силами інженерів Порше.
Починаючи з 1997 року Daewoo Lanos почали випускати в трьох кузовах, трьох - і п'ятидверний хетчбек і седан.
Під капотами у перших Ланосів стояли 75-сильні 1,3-літрові і 106-сильні 1,6-літрові мотори.
Всі КПП були механічними. В цьому ж році і в цих же комплектаціях почався випуск «польських» Daewoo Lanos на потужностях заводу FSO.
В Україні автомобіль збирався спочатку в Іллічівську крупновузловим методом, а в РФ машина збиралася до 2000 року в Ростові, правда, всього один рік.
До цього часу польські Ланоси вже збиралися по повному циклу, тому в Україну надходили машинокомплекти і кузова вже не з Кореї.
А з 2008 року всі Daewoo Lanos випускалися вже на Авто Зазі по повному циклу збірки, включаючи штампування і зварювання кузовів.
Сьогодні можна зустріти три типи моторів для Daewoo Lanos:
Вже точно не на пробіг. Купуючи Ланос, кожен розуміє, що пробіг скрутити можна запросто, ніяких електронних лічильників мотогодин там немає. Але потрібно знати приблизний пробіг.
Він становить в середньому 30-35 тисяч. Отже, машина, якій сім років зроду, ніяк не може мати пробіг менше 180-220 тисяч км.
Найчастіше на нашому ринку зустрічаються восьмиклапані 1,5-літрові мотори і 16-клапанні 1,6-літрові потужністю 106 сил. Як на один, так і на другий мотор запчастин повно і вони обидва ремонтопридатні.
Єдине, що може утримати від покупки 106-сильного Ланоса - ціна на деталі. Вона трохи вище, ніж для інших версій.
Ще одна характерна болячка Daewoo Lanos — вихід з ладу бензонасоса, все з-за того ж поганого бензину і забитої сіточки на паливному модулі.
Проблеми з кузовом, точніше, з корозією кузова можуть виникнути в тому випадку, якщо автомобіль не проходив обробку мастиками після заводу.
В першу чергу починають іржавіти пороги і приховані порожнини, нижні частини дверей, колісні арки і передні лонжерони.
Іржа не щадить і днище. Тому антикорозійна обробка — для Ланоса обов'язкова операція.
В принципі, будь-який автомобіль на таких пробігах не буде відрізнятися свіжістю, але Daewoo Lanos у багатьох відношеннях випереджає навіть європейські бюджетні моделі.
Наприклад, Опель початку 2000 років відремонтувати практично неможливо, не кажучи про старі Соляріси або Ріо, де двигуни не підлягають капітальному ремонту в принципі.
Магазин Шеві Авто надає величезний вибір запасних частин, комплектуючих, витратних матеріалів та експлуатаційних рідин для ремонту та обслуговування Daewoo Lanos.
Будь-яка дрібниця знайдеться, будь-яку деталь доставимо в строк і акуратно, будь-які консультації по підбору і заміни запасних частин — безкоштовно і в будь-який час.
Основные технические характеристики автомобиля | |||
---|---|---|---|
Двигатель | 1,4 МеМЗ 317 | 1,5 DOHC | 1,6 DOHC |
Объем двигателя | 1396 | 1498 | 1598 |
Тип двигателя | Четырехцилиндровый однорядный | Четырехцилиндровый однорядный | Четырехцилиндровый однорядный |
Применяемый бензин, октановое число | 95 | 95 | 95 |
Топливный бак, л | 48 | 48 | 48 |
Масса снаряженного автомобиля, кг | 1096 | 1096 | 1111 |
Максимальная мощность на валу, (л.с./об/мин) | 77@5200 | 86@5800 | 106@5800 |
Максимальный крутящий момент, (Нм/об/мин) | 117@3000-3300 | 130@3400 | 130@3400 |
Макс. скорость км/ч | 160 | 172 | 180 |
Время разгона от 0 до 100 км/ч | 16.5 | 12,5 | 11.5 |
* Расход топлива в городском цикле, л/100 км | 8.8 | 10.4 | 10.2 |
* Расход топлива при постоянной скорости 90 км/ч, л/100 км | 5.4 | 5.2 | 5.6 |
* Расход топлива при постоянной скорости 120 км/ч, л/100 км | 7.1 | 6,7 | 7.4 |
Система подачи топлива | распределённый впрыск | распределённый впрыск | распределённый впрыск |
Размеры | ||
---|---|---|
Тип кузова | 4 дв. седан | 5 дв. хетчбэк |
Длина, мм | 4237 | 4074 |
Ширина, мм | 1678 | 1678 |
Высота, мм | 1432 | 1432 |
Колесная база, мм | 2520 | 2520 |
Мин. радиус поворота, м | 4,9 | 4,9 |
Объем багажника, (со сложенным зад.сид.), л | 322(958) | 250(886) |
Відгуки користувачів
Сергей
качество за гранью! я думал уже такое не делают!
Алексей Владимирович
Хорошо что заглянул именно сюда в онлайн магазин. Цена на кронштейн реально лайтовая! Где бы я ещё такую нашёл. Качество бомба. Пластик не покручен, бампер стал ровненько. По зазорам всё чётко! Спс!
Александр
У меня в машине большинство шлангов с пружинными хомутами. Это 100% надёжно и долговечно! Проверено на себе! Но вот для их снятия вам точно пригодятся такие щипцы для пружинных хомутов - https://youtu.be/0rtWeOaBFQ4
Дмитрий Жудко
Так как давление в гидравлической системе сцепления не маленькое, то когда заметил что трубка уже на подходе решил не медлить с заменой. До этого менялся шланг и вроде трубка была в норме или я так смотрел) На замену взял трубку оригинальную, чтобы стала без проблем и неудобств. И действительно оригинальная трубка идёт как завод. Развальцовка качественная. Резьба не мнётся. Трубка выдерживает давление! Везде сухая. Эксплуатирую машину каждый день, уже на протяжении месяца! Всё в норме!
Шилов Илья
Кто бы что не говорил, но корейский KAP нормальний по запчастям. да и ценник у них норм. Не вижу здесь смысла переплачивать! Гайки ступичные не исключения из правил) не мягкие. перенесут ни один десяток перетяжек это точно!
Зацепин П.А.
Заходит как и надо. Плотнячком. Берите оригинал не пожалеете! Цена более чем доступна. На счёт аналогов не знаю как они по материалу будут ходить
Леонид
На мой интервал замены масла в 8-10 тысяч, его полностью хватает! Фильтр высокачественный! Уплотнительное кольцо хорошо держит, номера на нем нанесёны правильным методом.Да и вообще MANDO очень яро выступают за качество! От себя однозначно рекомендую брать и не сомневаться! Подделки конечно есть и не мало, но я не попадал, покупаю всё время в одного продавца. На сайте Шеви авто
Николай
При таком объеме работы, смысла в замене только одной вилки сцепления нет! - http://chevrolet-lanos.dv13.ru/remont-avtomobilya/sceplenie/snyatie-mexanizma-privoda-vyklyucheniya-scepleniya/ . Я паралельно буду перебирать и сцепу. Раз хорошо сделаю и на долго будет. Запчасти буду брать только здесь! Сервис уже провереный! Коль что, уверен без проблем поменяют
Юрий
Запчасти Dac мне уже знакомы. Это Южнокорейский бренд с хорошей репутацией! Давным давно покупал котушку зажигание DAC на Ланос, они оказывается шли на польских Ланосах с завода. А что касается компрессора кондиционера то он у меня давно не работал. Я его снимал возил в ремонт, но ничего не срослось... отложил денег купил новый! С разборки решил не брать, тоже не понятно что может быть. С новым всё супер, работает тихо и эффективно! Для моей машины его хватает на весь век. Здесь лучше раз потратиться я считаю и забыть о проблеме на всегда! Да, до езды с комфортом быстро привыкаешь))