Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Запчастини ДЕУ ЛАНОС 1.5

Запчастини Ланос 1.5-1.4 ДЕО-ЗАЗ

  • Амортизатори Деу ЛаносОфіційний інтернет-магазин Шевіавто завжди готовий запропонувати величезний асортимент якісних запчастин з швидкою доставкою і допомогою в підборі. 

Найбільш затребуваний сегмент магазину — запчастини для автомобіля Деу Ланос.

Де краще купувати запчастини Деу Ланос

Багато власників Ланосів в Україні вже по п'ять-сім років користуються послугами магазину Шевіавто. Це один з найпопулярніших малолітражних автомобілів в країні, тому для Daewoo Lanos тут є абсолютно все:

  • величезний онлайн-каталог запасних частин, ремкомплектів, 
  • готових вузлів і агрегатів для Деу Ланос будь-якого року випуску, з будь-яким двигуном, будь-якого заводу виготовлення;
  • представлені як оригінальні, конвеєрні запчастини, так і сторонніх виробників;
  • магазин Шеві Авто постійно відстежує якість деталей і матеріалів за допомогою
  • відгуків покупців, робить висновки і поставляє товар тільки найнадійніших брендів;
  • організована зручна система пошуку по каталогу, запчастина можна знайти за артикулу (каталожному номером), назвою, моделі;
  • доставка запчастин на Daewoo Lanos виконується за 2-3 дні з моменту замовлення.датчики Деу Ланос

Магазин Шевіавто намагається зробити ремонт і експлуатацію Daewoo Lanos в Україні якомога простіше і пропонує більше дізнатися про основні поломки і трохи про історію Ланоса.

Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
Вигляд:    плитка    список

96273700-2-DAC (CHINA)

221

94535247-Automac

239

96557751-DAC (Korea)

1501

94580175-Genuine

81

96388930-Genuine

184

1239271-TOPRAN (Germany)

45

96339429-Genuine

363

96253615-Genuine

163

96133096-OEM (Korea)

91

17059602-Genuine

132

96392401-Konner

328

96192077-Genuine

29

10456267-Genuine

295

3202.3855-ВТН

206

90342949-Sport

228

530033210-INA (Germany)

1106

96242526-Genuine

177

10456266-Genuine

295

S6460020-Genuine

129

96221487-OEM (Poland)

49

93740718-OEM (Korea)

7

96582992-Genuine

299

S6460023-Genuine

177

96187438-Binlai

387

25184081-OEM (Korea)

545

96273701-DAC (China)

713

665036-KYB

805

96183228-OEM (Korea)

105

90336039-Genuine

30

94501248-OEM (Korea)

17

90334860-OEM (Korea)

169

96237862-OEM (АвтоЗАЗ)

174

90342949-Genuine

235

94530590-OEM (Korea)

4

96265459-OEM (Poland)

220

100338-SACHS

895
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 130

В Україні ця модель з'явилася ще в 1997-му році. Надійність і простота його пристрою швидко підкорили вітчизняного автолюбителя.

Пропонувався в кузові седан і хетчбек, які швидко розійшлися по різних цільових нішах.

В якості силового агрегату використовувалися бензинові двигуни об'ємом 1.5 і 1.6 літрів.

В залежності від місця складання і запчастин, міг комплектуватися автоматичною або механічною коробкою передач, кондиціонером, подушками безпеки і гідропідсилювачем керма. Простий і лаконічний, зручний і комфортний – таким цей автомобіль запам'ятався багатьом своїм власникам.

Запчастини для Ланоса купити в каталозі ШЕВІ АВТО

 

У це складно повірити, але Daewoo Lanos скоро виповниться 30 років. Робота над моделлю почалася ще на початку 90-х років, коли в черговий раз дороги Деу і Дженерал Моторз розійшлися. 

Деу вирішила побудувати народний автомобіль, але не копіюючи і не купуючи ліцензії на готову модель.

У розробці брали участь близько десятка європейських і корейських компаній, дизайн кузова належить всесвітньо відомому ательє ItalDesign, так, в розробці нашого Ланоса брав участь і Джорджетто Джуджаро. 

Двигуни, які мали багато спільного з моторами Опель, доводили силами інженерів Порше. 

Починаючи з 1997 року Daewoo Lanos почали випускати в трьох кузовах, трьох - і п'ятидверний хетчбек і седан.

Під капотами у перших Ланосів стояли 75-сильні 1,3-літрові і 106-сильні 1,6-літрові мотори.

Всі КПП були механічними. В цьому ж році і в цих же комплектаціях почався випуск «польських» Daewoo Lanos на потужностях заводу FSO.

В Україні автомобіль збирався спочатку в Іллічівську крупновузловим методом, а в РФ машина збиралася до 2000 року в Ростові, правда, всього один рік. 

До цього часу польські Ланоси вже збиралися по повному циклу, тому в Україну надходили машинокомплекти і кузова вже не з Кореї. 

А з 2008 року всі Daewoo Lanos випускалися вже на Авто Зазі по повному циклу збірки, включаючи штампування і зварювання кузовів.

Сьогодні можна зустріти три типи моторів для Daewoo Lanos:

  • 1,4-літровий потужністю 75 сил з 8-клапанною головкою блоку;
  • 8-клапанний 1,5-літровий потужністю 86 сил;
  • 16-клапанний 1,6-літровий двигун, який видавав 106 коней.
  • Є і двигун, побудований в Мелітополі об'ємом 1300 кубів і потужністю 70 сил. Його поставили в кузов ланоса і стали продавати як бюджетну версію L1300, названу згодом Daewoo Sens. 
  • Пізніше з'являється модернізований 1,4-літровий мелітопольський мотор потужністю 77 сил. Виробництво автомобілів Daewoo Lanos завершено тільки в 2017 році.

Топові поломки Daewoo Lanos, на що звертати увагу

Вже точно не на пробіг. Купуючи Ланос, кожен розуміє, що пробіг скрутити можна запросто, ніяких електронних лічильників мотогодин там немає. Але потрібно знати приблизний пробіг. 

Він становить в середньому 30-35 тисяч. Отже, машина, якій сім років зроду, ніяк не може мати пробіг менше 180-220 тисяч км.

Найчастіше на нашому ринку зустрічаються восьмиклапані 1,5-літрові мотори і 16-клапанні 1,6-літрові потужністю 106 сил. Як на один, так і на другий мотор запчастин повно і вони обидва ремонтопридатні. 

Єдине, що може утримати від покупки 106-сильного Ланоса - ціна на деталі. Вона трохи вище, ніж для інших версій. 

  • В середньому, на 2019 рік капіталка 1,5-літрового мотора обходиться близько 12-15 тисяч гривень. 
  • Капіталка 1,6-літрового мотора буде дорожче на 3-4 тисячі. 
  • Вкрай рекомендується відразу після покупки поміняти всі масла і рідини, ремінь приводу ГРМ, ролики і помпу. 
  • Благо, все це є в наявності і коштує недорого. Ще одна біда моторів Daewoo Lanos — гидрокопменсаторы і термостат. 
  • При першій же можливості бажано почистити або замінити Гідрокомпенсатори і перевірити роботу термостата.
  • При гарному догляді двигун Ланоса спокійно пройде до 350 тисяч без капіталки. 
  • Але з хорошими маслами, своєчасною заміною фільтрів і з вимогливим ставленням до якості бензину. 

Ще одна характерна болячка Daewoo Lanos — вихід з ладу бензонасоса, все з-за того ж поганого бензину і забитої сіточки на паливному модулі.

Проблеми з кузовом, точніше, з корозією кузова можуть виникнути в тому випадку, якщо автомобіль не проходив обробку мастиками після заводу. 

В першу чергу починають іржавіти пороги і приховані порожнини, нижні частини дверей, колісні арки і передні лонжерони. 

Іржа не щадить і днище. Тому антикорозійна обробка — для Ланоса обов'язкова операція.

  • За ходової нарікання виникають по роботі кульових опор (заміна через 50-55 тисяч), ступичні підшипники гудуть після пробігу в 40-45 тисяч км. 
  • Рульова рейка починає гриміти і підтікати на пробігу близько 80 тисяч км. 

В принципі, будь-який автомобіль на таких пробігах не буде відрізнятися свіжістю, але Daewoo Lanos у багатьох відношеннях випереджає навіть європейські бюджетні моделі. 

Наприклад, Опель початку 2000 років відремонтувати практично неможливо, не кажучи про старі Соляріси або Ріо, де двигуни не підлягають капітальному ремонту в принципі. 

Магазин Шеві Авто надає величезний вибір запасних частин, комплектуючих, витратних матеріалів та експлуатаційних рідин для ремонту та обслуговування Daewoo Lanos. 

Будь-яка дрібниця знайдеться, будь-яку деталь доставимо в строк і акуратно, будь-які консультації по підбору і заміни запасних частин — безкоштовно і в будь-який час.

Топові поломки Daewoo Lanos, на що звертати увагу

Основные технические характеристики автомобиля

Двигатель 1,4 МеМЗ 317 1,5 DOHC 1,6 DOHC
Объем двигателя 1396 1498 1598
Тип двигателя Четырехцилиндровый однорядный Четырехцилиндровый однорядный Четырехцилиндровый однорядный
Применяемый бензин, октановое число 95 95 95
Топливный бак, л 48 48 48
Масса снаряженного автомобиля, кг 1096 1096 1111
Максимальная мощность на валу, (л.с./об/мин) 77@5200 86@5800 106@5800
Максимальный крутящий момент, (Нм/об/мин) 117@3000-3300 130@3400 130@3400
Макс. скорость км/ч 160 172 180
Время разгона от 0 до 100 км/ч 16.5 12,5 11.5
* Расход топлива в городском цикле, л/100 км 8.8 10.4 10.2
* Расход топлива при постоянной скорости 90 км/ч, л/100 км 5.4 5.2 5.6
* Расход топлива при постоянной скорости 120 км/ч, л/100 км 7.1 6,7 7.4
Система подачи топлива распределённый впрыск распределённый впрыск распределённый впрыск
 
* Расход топлива может меняться в зависимости от характера вождения автомобиля
* Расход топлива не является эксплуатационным и определен в результате проведения цикла испытаний
Размеры
Тип кузова 4 дв. седан 5 дв. хетчбэк
Длина, мм 4237 4074
Ширина, мм 1678 1678
Высота, мм 1432 1432
Колесная база, мм 2520 2520
Мин. радиус поворота, м 4,9 4,9
Объем багажника, (со сложенным зад.сид.), л 322(958) 250(886)
 

Відгуки користувачів

Замок - механізм двері передній лівий Ланос GM Корея (ориг)

СТО Авто Мир

Найти подходящий механизм замок было сложно, хотя изначально казалось что проблем с этим быть не должно. Хорошо, что попали на ваш магазин

Замок двері задній правий хутро.

Павел

Замена замка на двери прошла без особых проблем, новый вроде понадежнее того, что стоял ранее

Датчик абсолютного тиску

Петр

Всегда следите за состоянием датчика абсолютного давления, иначе можно получить серьезные проблемы

Кришка опори амортизатора переднього Ланос GM Корея (ориг)

ИП Павлюченко

Повредили крышку опоры переднего амортизатора, запасной не нашлось, решили поискать и заказать. Понравилось обслуживание менеджерами, хотя и обратились за мелочью

Кулак поворотний передній правий

Сергей

Пришлось менять правый поворотный кулак после 100 тысяч км пробега после прошлой замены

Кронштейн кріплення ліхтаря заднього LANOS T-100 прав.

Павел

Старый кронштейн крепления заднего фонаря почему-то начал трескаться, решил заменить. Следите даже за такими мелочами

Кришка бачка омивача

Іван

Кришку бачка омивача стару довелось викинути, бо вона тріснула. А без кришки не поїздиш, тому замовив собі нову. По якості все супер, та і стала просто чудово

Підшипник рульової колонки

Валерий

Подшипник рулевой колонки менял на СТО, СТОИМОСТЬ ЗАМЕНЫ 400 гривен

Перемикач підрульовий склоочисника HB

Александр

Пришлось менять подрулевой переключатель стеклоочистителя, а то старый залюфтил и почти не работал

Блог по ремонту

.