Деу Нексія - прямий нащадок мегапопулярного в усьому світі Opel Kadett, Daewoo Nexia, прекрасно прижилася на ринку України. Що не дивно: непогана потенційна надійність, ремонтопридатність, простота конструкції, низька ціна на вторинному ринку.
Ще один важливий аспект - запчастини на Деу Нексія N100 і N150 можна купити дуже недорого і в великому асортименті. Одна з переваг моделі в тому, що багато комплектуючі Нексія взаємозамінні з Деу Ланос, Шевроле Авео і Лачетті.
З перших років випуску і до останніх конвеєрних примірників, автомобіль комплектувався двома основними двигунами і їх модифікаціями:
Точна копія німецького 1,5-літрового 8-клапанного двигуна G15MF потужністю 75 сил. З 2008 року мотор, доопрацьований корейцями, видавав 80 коней. Верхній розподільний вал (SOHC), в системі запалювання в дорестайлінгових машинах зберігся трамблер, двигун отримав індекс A15SMS.
Через пару років цей мотор модернізували, встановивши на нього головку блоку циліндрів з двома розподільними (16 клапанів, DOHC). Він отримав 90 к.с. і новий індекс А15MF.
З 2008 по 2016 роки на багато комплектації встановлювали 16-клапанні 1,6-літрові мотори F16D3 потужністю 109 коней (150 Н ∙ м). Фактично це той же мотор, але зі збільшеним робочим об'ємом і невеликими доробками. Такий же агрегат ставили на Шевроле Лачетті і Деу Ланос.
Всі агрегати близькі по конструкції, а запчастини двигуна Нексія в більшості випадків взаємозамінні. Неполадки і проблеми у моторів також схожі, хоча є нюанси.
1,5-літрові мотори стійко переносять погане паливо, якщо бензонасос і паливний фільтр працюють як належить. Але бояться вологи під капотом. Часта проблема - пробою високовольтних проводів на корпус.
Датчики електронної системи управління можуть вийти з ладу абсолютно непередбачувано. Тому при покупці Деу Нексія з пробігом бажано перевірити ЕБУ на наявність помилок. В крайньому разі доведеться замінити несправні датчики, але коштують вони недорого і завжди в наявності в електронному каталозі Шеві Авто.
1,6-літровий двигун F16D3 не має проблем з високовольтними дротами, але біди з датчиками його не оминули.
Заміна ременя ГРМ на обох моторах необхідна кожних 35-40 тисяч км. При цьому обов'язково міняти ще такі запчастини: обвідний ролик (або обвідний і натяжний на F16D3). Практика показує, що кожну другу заміну ременя ГРМ варто замінити помпу.
Обидва двигуни схильні до потіння. Часто підводить прокладка клапанної кришки на 16-клапанних моторах (1,5 і 1,6 л). Досвідчені люди рекомендують купувати оригінал від GM, оскільки економія обернеться течією масла і олійними калюжами в колодязях свічок запалювання.
1,5-літрові двигуни Деу Нексія A15SMS можуть засмутити пробоєм прокладки головки блоку. Тут також потрібно бути виборчим і купувати прокладки тільки хорошої якості.
Клапан EGR на 16-клапанних моторах працює відносно недовго. Причина - все той же погане паливо. Більшість водіїв намагаються його не чистити, а глушити.
В іншому великих проблем ці двигуни і запчастини не викликали, могли відпрацювати до капітального ремонту до 270-300 тисяч пробігу. При своєчасній заміні масла, масляного і повітряного фільтра, зрозуміло.
З механічною коробкою передач проблем не було. Все, чого вона хоче, щоб власник міняв масло раз в 90-100 тисяч км потрібної в'язкості (1,8 л, напівсинтетика 75W80, 75W90). Наприклад, Castrol Syntrans 75w90 стандарту GL4.
У перших партіях Нексії з заводу заливали занадто рідке масло, це призводило до ремонтів КПП вже на невеликому пробігу:
знос підшипників валів КПП;
знос синхронізаторів другої і третьої передачі;
перегрів коробки і втрата еластичності сальниками КПП, в результаті - течі масла, падіння рівня і капремонт трансмісії.
Зчеплення досить надійно і зможе відпрацювати близько 70-80 тисяч, приблизно стільки ж пройдуть і ШРУСи.
Запчастини Деу Нексія ніколи не були дефіцитом і їх можна купити недорого в самому широкому асортименті.
Перші екземпляри в кузові N100 мали досить непогану антикорозійну стійкість. Шар ЛКП товстий, порожнини оброблені антикором. Відколи з'являються, але рідше, ніж на Нексії в новому кузові N150.
Силовий каркас кузова в деяких примірниках може мати вади в зварювальних швах. Та й його конструкція не зовсім відповідає сучасним вимогам - результати краш-тестів гнітючі.
До підвіски особливих претензій не виникає, якщо для заміни купувати якісні запчастини, проте регламент заміни приблизно наступний:
Передні гальмівні колодки міняють на пробігу 50 000 км, задні барабанні ходять вдвічі довше.
Найслабша запчастина підвіски Деу Нексія - кульова опора. Вона зможе витримати не більше 60-70 тисяч км на наших дорогах.
Передні і задні амортизатори в рідкісних випадках дотягують до 90 000 пробігу.
Стійки і втулки стабілізаторів також вимагають уваги після 80-90 тисяч км, починають скрипіти і стукати.
Решта комплектуючих ходової в рамках норми, а підвіска в цілому вийшла м'якою і комфортною. Але і тут є свої мінуси - кузов крениться в поворотах, на поганих дорогах можливі пробої підвіски.
Швидкість і динамічна їзда явно не в пріоритеті у власників Деу Нексія, а кліренс в 150 мм з невеликим змусить бути обережним на путівці і при паркованні, щоб не пошкодити передній або задній бампер.
Інтернет-магазин Шеві Авто пропонує повний асортимент запчастин Daewoo Nexia N100 і N150 за найтеплішими цінами. В електронному каталозі можна знайти комплектуючі для успішного проведення будь-яких робіт:
Ремонт і обслуговування двигуна - поршні, кільця, вкладиші, масляні насоси, клапанні кришки, запчастини ГРМ.
Ремонт трансмісії - корзина і диск зчеплення, вижимний підшипник, ШРУСи, пильовики ШРУСів, піввісь, синхронізатори, шестерні, вилки і вали КПП.
Кузовний ремонт - крила, двері, капоти і кришки багажників, пороги, лонжерони, бампери.
Оптика, елементи електрообладнання, прилади, стартери, генератори, запчастини електронної системи управління двигуном, датчики, ЕБУ різних типів.
Декоративні елементи, дзеркала заднього виду, елементи салону, дверні карти, панелі і багато іншого.
Інтернет-магазин дозволяє купити запчастини Деу Нексія як за безготівковим розрахунком, так і з оплатою при отриманні по всій Україні. Гарантія якості, величезний асортимент і швидка доставка протягом максимум 72 годин - за це тисячі клієнтів цінують магазин Шеві Авто.
Якщо ви не знаєте де краще купити запчастини на Daewoo Nexia, пропонуємо вам свою допомогу і якісне виконання послуги.
Тут ви зможете вибрати будь-які комплектуючі для своєчасного ремонту і регулярного обслуговування. Інтернет магазин ChevyAvto.com.ua стане вашим надійним партнером на багато років!
У нас ви підберете:
Ця модель стала первістком південнокорейського автовиробника, з яким той вийшов на міжнародний ринок. В його рисах вгадується кровну спорідненість з Опель Кадет Е, адже саме він і став донором для моделі після продажу прав німецької компанії. Це стосується як конструкції, так і зовнішнього вигляду. Тим не менше ця простота і була найбільшим козирем авто на ринку в Україні.
Випускався автомобіль в кузові седан і пропонувався різний час з двома бензиновими моторами – 1.5 і 1.6 літрів.
Особливих вишукувань водієві не надавав – простий, але досить надійний. Його найбільшим плюсом стала невисока ціна і хороша ремонтопридатність.
А все, що вам може знадобитися для його змісту, ви знайдете тут – до ваших послуг великий і різноманітний каталог запчастин Деу Нексія як корейської, так і узбецької збірки.
До слабких частин автомобіля можна віднести тільки його недовговічну ходову частину. Так, перш за все, це – заводські пружини, стійки і підшипники маточини,
Модель | SOHC N150 1,5 л | DOCH N150 1,6л |
Кузов | ||
Вид кузова | 4-хдверный седан | |
Конструкция автомобиля | несущая | |
Материал | сталь | |
Количество мест для посадки | 5 | |
Двигатель | ||
Тип установленного двигателя (бензиновый, инжекторный) | G15MF SOHC 2VMPI | A15MF DOCH 4VMPI |
Объем в л. | 1,498 | 1,598 |
Мощность максимальная в л.с. | 80 | 109 |
Расположение двигателя | переднее, поперечное | |
Крутящий момент максимальный Нм/об.мин | 123/3400 | 150/4000 |
Цилиндры - расположение и количество | 4 в ряд | |
Привод | ||
Тип привода | на передние колеса | |
Коробка передач | ||
Тип устанавливаемой КПП | 5-тиступенчатая механическая КПП | 5-тиступенчатая механическая КПП |
Подвеска | ||
Передняя | Стойка Макферсона | |
Задняя | зависимая, с продольными рычагами | полунезависимая, пружинная |
Рулевое управление | ||
Тип используемого рулевого управления | шестерня рейка | |
Тормоза | ||
Передние | дисковые | |
Задние | барабанные | |
Колеса | ||
Бескамерные шины | 155 R13 (175/70 R13 опция) | 185/60 R14 |
Размеры используемых дисков | 13x5 J стальное колесо (13х5,5 J опция) | 6Jx14ET49 |
Размеры в мм | ||
Длина | 4482 | |
Ширина | 1662 | |
Высота | 1393 | |
Колесная база | 2520 | |
Колея передняя/задняя | 1400/1406 | |
Дорожный просвет | 165 | |
Радиус разворота | ||
Минимальный радиус, необходимый для разворота в м. | 4,9 | |
Масса автомобиля в кг | ||
Снаряженная | 969 | 1025 |
Полная | 1404 | 1530 |
Аккумулятор | ||
Тип элемента питания | 12V | |
Емкость батареи, Ач | 55 | |
Объемы, л | ||
Топливный бак | 50 | |
Багажник | 530 | |
Показатели скорости | ||
Максимальная скорость в км/ч | 163 | 185 |
Набор скорости до 100 км/ч | 14,5 | 11 |
Расход топлива на 100 км | ||
90 км/ч | 5,5 | 7,1 |
120 км/ч | 7 | 8,5 |
Городской цикл | 7,5 | 9,3 |
Відгуки користувачів
Щербак Виктор
Как это не странно, но мне пришлось покупать новый масляный щуп для Нексии. К нему никаких замечаний у меня нету, нормальная герметизация в горловине, масляных потёков нету. Посылка была нормально упакована, поэтому щуп остался без следов транспортировки. Магазин хороший, консультанты внимательные к клиентам и их заказам
Курницкий Василий
У меня потек термостат на комплектном уплотнении, причем практически сразу. Способы намазать герметиком и ТД не дня меня, я заказал новое оригинальное колечко. Разница сразу видна, уплотнение с комплекта становилось за подлицо, а новое немного выпирает из посадочного места, но когда затянулись все болты, ужалось как положено и больше течи нету. И без всяких там герметиков. Могу смело рекомендовать это уплотнение
Викторович
У меня на Нексии плохо включалась вторая передача. Вскрытие коробки выявило, что синхронизатор второй передачи подлежит замене. В тот же день начал поиск. На этом сайте ОЕМ был чуть ли не самым оптимальным по цене, и был в наличии, так что в тот же день отправили. После замены с коробкой никаких проблем, качеством доволен. Рекомендую и магазин и товар!
Михаил
Уже неоднократно покупаю себе ремни Dongil. Качество их ни разу не вызвало у меня подозрений. У меня даже ремень ГРМ этой фирмы, поэтому на кондиционер тоже решил взять такой же. Знал что по качеству не промахнусь. Рекомендую, это отличный вариант для авто корейского происхождения и им подобных)
Антон Сырнык
Бачек хорошего качества, реально чуствуется что GM. Старая крышка закрутилась без проблем. Для замены также купил новые уплотнения, которые ставятся между бачком и ГТЦ. После замены катаюсь уже пару недель, никаких потеков и запотеваний тормозной жидкости нету. Единственное жаль что на этом сайте нет тормозной жидкости, так бы тоже здесь купил
Анастасія
А яка різниця між цією гайкою, і ось цією - https://chevyavto.com.ua/zapchast-nexia-gajka-rolika-kondicionera-94515378-gm-korea-id59989/??? Начебто і одна і друга типу оригінал
Алексей
Купил сразу комплектом что б не отличались друг от друга. Пластик приятный на ощупь, а сама ручка крепкая
Василь
Багато товарів по ремонту двигуна купував у цьому магазину і мені завжди подобались ціна та якість. Саме кільця я спочатку оформив стандартного розміру, але потрібні були ремонтні. Без жодних проблем поміняли. Загалом дуже задовлений як товаром так і відношенням до клієнтів
Василь
Купував корінні і шатунні одразу. Забрав з пошти приніс своєму майстру він погодив їх встановлення хоча до покупки цих одні майстер забракував. Хороша заміна оригіналу. Встановили все чудово працює