Деу Нексія - прямий нащадок мегапопулярного в усьому світі Opel Kadett, Daewoo Nexia, прекрасно прижилася на ринку України. Що не дивно: непогана потенційна надійність, ремонтопридатність, простота конструкції, низька ціна на вторинному ринку.
Ще один важливий аспект - запчастини на Деу Нексія N100 і N150 можна купити дуже недорого і в великому асортименті. Одна з переваг моделі в тому, що багато комплектуючі Нексія взаємозамінні з Деу Ланос, Шевроле Авео і Лачетті.
З перших років випуску і до останніх конвеєрних примірників, автомобіль комплектувався двома основними двигунами і їх модифікаціями:
Точна копія німецького 1,5-літрового 8-клапанного двигуна G15MF потужністю 75 сил. З 2008 року мотор, доопрацьований корейцями, видавав 80 коней. Верхній розподільний вал (SOHC), в системі запалювання в дорестайлінгових машинах зберігся трамблер, двигун отримав індекс A15SMS.
Через пару років цей мотор модернізували, встановивши на нього головку блоку циліндрів з двома розподільними (16 клапанів, DOHC). Він отримав 90 к.с. і новий індекс А15MF.
З 2008 по 2016 роки на багато комплектації встановлювали 16-клапанні 1,6-літрові мотори F16D3 потужністю 109 коней (150 Н ∙ м). Фактично це той же мотор, але зі збільшеним робочим об'ємом і невеликими доробками. Такий же агрегат ставили на Шевроле Лачетті і Деу Ланос.
Всі агрегати близькі по конструкції, а запчастини двигуна Нексія в більшості випадків взаємозамінні. Неполадки і проблеми у моторів також схожі, хоча є нюанси.
1,5-літрові мотори стійко переносять погане паливо, якщо бензонасос і паливний фільтр працюють як належить. Але бояться вологи під капотом. Часта проблема - пробою високовольтних проводів на корпус.
Датчики електронної системи управління можуть вийти з ладу абсолютно непередбачувано. Тому при покупці Деу Нексія з пробігом бажано перевірити ЕБУ на наявність помилок. В крайньому разі доведеться замінити несправні датчики, але коштують вони недорого і завжди в наявності в електронному каталозі Шеві Авто.
1,6-літровий двигун F16D3 не має проблем з високовольтними дротами, але біди з датчиками його не оминули.
Заміна ременя ГРМ на обох моторах необхідна кожних 35-40 тисяч км. При цьому обов'язково міняти ще такі запчастини: обвідний ролик (або обвідний і натяжний на F16D3). Практика показує, що кожну другу заміну ременя ГРМ варто замінити помпу.
Обидва двигуни схильні до потіння. Часто підводить прокладка клапанної кришки на 16-клапанних моторах (1,5 і 1,6 л). Досвідчені люди рекомендують купувати оригінал від GM, оскільки економія обернеться течією масла і олійними калюжами в колодязях свічок запалювання.
1,5-літрові двигуни Деу Нексія A15SMS можуть засмутити пробоєм прокладки головки блоку. Тут також потрібно бути виборчим і купувати прокладки тільки хорошої якості.
Клапан EGR на 16-клапанних моторах працює відносно недовго. Причина - все той же погане паливо. Більшість водіїв намагаються його не чистити, а глушити.
В іншому великих проблем ці двигуни і запчастини не викликали, могли відпрацювати до капітального ремонту до 270-300 тисяч пробігу. При своєчасній заміні масла, масляного і повітряного фільтра, зрозуміло.
З механічною коробкою передач проблем не було. Все, чого вона хоче, щоб власник міняв масло раз в 90-100 тисяч км потрібної в'язкості (1,8 л, напівсинтетика 75W80, 75W90). Наприклад, Castrol Syntrans 75w90 стандарту GL4.
У перших партіях Нексії з заводу заливали занадто рідке масло, це призводило до ремонтів КПП вже на невеликому пробігу:
знос підшипників валів КПП;
знос синхронізаторів другої і третьої передачі;
перегрів коробки і втрата еластичності сальниками КПП, в результаті - течі масла, падіння рівня і капремонт трансмісії.
Зчеплення досить надійно і зможе відпрацювати близько 70-80 тисяч, приблизно стільки ж пройдуть і ШРУСи.
Запчастини Деу Нексія ніколи не були дефіцитом і їх можна купити недорого в самому широкому асортименті.
Перші екземпляри в кузові N100 мали досить непогану антикорозійну стійкість. Шар ЛКП товстий, порожнини оброблені антикором. Відколи з'являються, але рідше, ніж на Нексії в новому кузові N150.
Силовий каркас кузова в деяких примірниках може мати вади в зварювальних швах. Та й його конструкція не зовсім відповідає сучасним вимогам - результати краш-тестів гнітючі.
До підвіски особливих претензій не виникає, якщо для заміни купувати якісні запчастини, проте регламент заміни приблизно наступний:
Передні гальмівні колодки міняють на пробігу 50 000 км, задні барабанні ходять вдвічі довше.
Найслабша запчастина підвіски Деу Нексія - кульова опора. Вона зможе витримати не більше 60-70 тисяч км на наших дорогах.
Передні і задні амортизатори в рідкісних випадках дотягують до 90 000 пробігу.
Стійки і втулки стабілізаторів також вимагають уваги після 80-90 тисяч км, починають скрипіти і стукати.
Решта комплектуючих ходової в рамках норми, а підвіска в цілому вийшла м'якою і комфортною. Але і тут є свої мінуси - кузов крениться в поворотах, на поганих дорогах можливі пробої підвіски.
Швидкість і динамічна їзда явно не в пріоритеті у власників Деу Нексія, а кліренс в 150 мм з невеликим змусить бути обережним на путівці і при паркованні, щоб не пошкодити передній або задній бампер.
Інтернет-магазин Шеві Авто пропонує повний асортимент запчастин Daewoo Nexia N100 і N150 за найтеплішими цінами. В електронному каталозі можна знайти комплектуючі для успішного проведення будь-яких робіт:
Ремонт і обслуговування двигуна - поршні, кільця, вкладиші, масляні насоси, клапанні кришки, запчастини ГРМ.
Ремонт трансмісії - корзина і диск зчеплення, вижимний підшипник, ШРУСи, пильовики ШРУСів, піввісь, синхронізатори, шестерні, вилки і вали КПП.
Кузовний ремонт - крила, двері, капоти і кришки багажників, пороги, лонжерони, бампери.
Оптика, елементи електрообладнання, прилади, стартери, генератори, запчастини електронної системи управління двигуном, датчики, ЕБУ різних типів.
Декоративні елементи, дзеркала заднього виду, елементи салону, дверні карти, панелі і багато іншого.
Інтернет-магазин дозволяє купити запчастини Деу Нексія як за безготівковим розрахунком, так і з оплатою при отриманні по всій Україні. Гарантія якості, величезний асортимент і швидка доставка протягом максимум 72 годин - за це тисячі клієнтів цінують магазин Шеві Авто.
Якщо ви не знаєте де краще купити запчастини на Daewoo Nexia, пропонуємо вам свою допомогу і якісне виконання послуги.
Тут ви зможете вибрати будь-які комплектуючі для своєчасного ремонту і регулярного обслуговування. Інтернет магазин ChevyAvto.com.ua стане вашим надійним партнером на багато років!
У нас ви підберете:
Ця модель стала первістком південнокорейського автовиробника, з яким той вийшов на міжнародний ринок. В його рисах вгадується кровну спорідненість з Опель Кадет Е, адже саме він і став донором для моделі після продажу прав німецької компанії. Це стосується як конструкції, так і зовнішнього вигляду. Тим не менше ця простота і була найбільшим козирем авто на ринку в Україні.
Випускався автомобіль в кузові седан і пропонувався різний час з двома бензиновими моторами – 1.5 і 1.6 літрів.
Особливих вишукувань водієві не надавав – простий, але досить надійний. Його найбільшим плюсом стала невисока ціна і хороша ремонтопридатність.
А все, що вам може знадобитися для його змісту, ви знайдете тут – до ваших послуг великий і різноманітний каталог запчастин Деу Нексія як корейської, так і узбецької збірки.
До слабких частин автомобіля можна віднести тільки його недовговічну ходову частину. Так, перш за все, це – заводські пружини, стійки і підшипники маточини,
Модель | SOHC N150 1,5 л | DOCH N150 1,6л |
Кузов | ||
Вид кузова | 4-хдверный седан | |
Конструкция автомобиля | несущая | |
Материал | сталь | |
Количество мест для посадки | 5 | |
Двигатель | ||
Тип установленного двигателя (бензиновый, инжекторный) | G15MF SOHC 2VMPI | A15MF DOCH 4VMPI |
Объем в л. | 1,498 | 1,598 |
Мощность максимальная в л.с. | 80 | 109 |
Расположение двигателя | переднее, поперечное | |
Крутящий момент максимальный Нм/об.мин | 123/3400 | 150/4000 |
Цилиндры - расположение и количество | 4 в ряд | |
Привод | ||
Тип привода | на передние колеса | |
Коробка передач | ||
Тип устанавливаемой КПП | 5-тиступенчатая механическая КПП | 5-тиступенчатая механическая КПП |
Подвеска | ||
Передняя | Стойка Макферсона | |
Задняя | зависимая, с продольными рычагами | полунезависимая, пружинная |
Рулевое управление | ||
Тип используемого рулевого управления | шестерня рейка | |
Тормоза | ||
Передние | дисковые | |
Задние | барабанные | |
Колеса | ||
Бескамерные шины | 155 R13 (175/70 R13 опция) | 185/60 R14 |
Размеры используемых дисков | 13x5 J стальное колесо (13х5,5 J опция) | 6Jx14ET49 |
Размеры в мм | ||
Длина | 4482 | |
Ширина | 1662 | |
Высота | 1393 | |
Колесная база | 2520 | |
Колея передняя/задняя | 1400/1406 | |
Дорожный просвет | 165 | |
Радиус разворота | ||
Минимальный радиус, необходимый для разворота в м. | 4,9 | |
Масса автомобиля в кг | ||
Снаряженная | 969 | 1025 |
Полная | 1404 | 1530 |
Аккумулятор | ||
Тип элемента питания | 12V | |
Емкость батареи, Ач | 55 | |
Объемы, л | ||
Топливный бак | 50 | |
Багажник | 530 | |
Показатели скорости | ||
Максимальная скорость в км/ч | 163 | 185 |
Набор скорости до 100 км/ч | 14,5 | 11 |
Расход топлива на 100 км | ||
90 км/ч | 5,5 | 7,1 |
120 км/ч | 7 | 8,5 |
Городской цикл | 7,5 | 9,3 |
Відгуки користувачів
Русик Нексия
Ну если очень нужно срочно решить проблему с центральным замком на Нексии, а новое реле не нашли. То такой вариант тоже имеет место быть) - https://www.nexia-club.ru/f/remont-elektrooborudovanie/46877-rele-centralnogo-zamka-na-neksiyu-ot-vaz/ . Но здесь нужно понемать что это решение не вечное) И все же родное реле хоть и дороже, но и качественние ВАЗа однозначно!!!
Святуха Дмитрий
Подшипник нормальный . Садится в натяжку, никаких люфтов нету. Всё Ок. За свои деньги отличный подшипник. Заказал сегодня - через два дня приехал
Гончарук М,Ю.
Быстрый демонтаж релюхи ABS на Nexia - https://carmanuals.ru/daewoo/daewoo-nexia/tormoznaya-sistema/rele-abs. Всем спасибо! Новая релюха рабочая если что!)
Поляков Ярослав Александрович
Брать можно, сам вентиль норм, если во время эксплуатации осторожно его откручивать и закручивать. Не течет! Я притензий не имею ни к производителю ни к продавцу. Краник действительно сделан качественно, добротный!
Іван Васильович
Дякую що вказали розміри! Відразу можна визначити підійде чи ні!
Терехин Виталий Леонидович
Подскажите пожалуйста диаметр и толщину втулок? Я то вижу что ето оригинал, но мало ли
Романушко Коля
Владею Daewoo Nexia, 2006 г. Летом была замена корпуса рулевой колонки целеком и полностью. Все держится пока. В целом дела гуд!
Владимир В.А.
Похожая в корни ситуация - https://www.drive2.ru/l/459988387135248457/ ищу тоже новый блок модулятор ABS. Пока что только накидываю варианты, которые разбирать будет друг автоэлектрик) Здесь на сайте только три разных блока нашёл на Нексию по разным ценам
Дима Левчук
Засопливился сальник на заднем правом колесе.Снял его а он раскрошился бедолага. Для проверки посмотрел слева - там такая же история, вот вот засопливил бы тоже. Взял сальники задних ступиц Grog их точно не нужно подбирать по размеру. Проехал 7000 уже всё в порядке, ни намёка на смазку которая вылазит из подшипника. Сальники от Grog проверено многократно лично, цена/качество на высоте