Крім того, багато деталей (датчики, колодки, амортизатори) так само випускаються в нашій країні.
По всім іншим показником авто мало відрізняється від свого попередника.
Варто відзначити, що український двигун, на подив, виявився менш проблемним порівняно з корейськими моторами. Зате є нарікання до коробки передач, яка працює не так надійно, як хотілося б.
На початку 2000-х років, коли Деу Сенс тільки з'явився в продажу під назвою L -1300, багато фахівців ставили під сумнів доцільність його запуску в серію. Ну кому потрібен той же самий Ланос, тільки з менш потужним двигуном?
Виявилося, потрібен. Минуло майже 20 років з моменту випуску першого примірника, а Daewoo Sens все так само добре продається, нехай на вторинному ринку, і продовжує вірно служити господарям.
Спочатку Daewoo Sens успадкував всі переваги кузова Ланоса — непоганий привабливий дизайн від італійської студії ItalDesign, витривала підвіска, розроблена в кооперації з британським Технічним центром у Вортінгу, демократична ціна.
Ще більш недорогим автомобіль став завдяки установці мелітопольського 1,3-літрового карбюраторного двигуна від Таврії МеМЗ 245 потужністю 63 сили.
Доопрацьований мотор з карбюратором Solex отримав індекс МеМЗ 301, а з 2002 року все Деу Сенс почали виходити з модернізованим двигуном, оснащеним системою впорскування. Його потужність підняли до 70 сил, а крутний момент до 108 Н ∙ м при 3250 об / хв.
У такому вигляді проіснував до 2008 року, поки не був замінений на модернізований 1,4-літровий мелітопольський мотор потужністю 77 сил (120 Н ∙ м).
Кузов, ходова, салон повністю повторювали дорожчий Деу Ланос, але з комплектаціями у Сенсу не склалося.
За великим рахунком, вона була всього одна, мінімальна, але була доступна версія з встановленим заводським газобалонним обладнанням.
Коробка передач Daewoo Sens - вітчизняна, побудована на основі КПП Таврії, але її повністю і не копіювала.
Інженери вирішили встановити на більш важкий Сенс експортний варіант коробки передач, що поставляються в Латинську Америку. «Колумбійська» КПП була адаптована для гірських доріг і мала іншу передавальне відношення головної пари (3,875 проти 4,13).
Після 2008 року всі Daewoo Sens комплектувалися каталізаторами за стандартом Євро-2.
Попри мелітопольську збірку, багато деталей двигуна були імпортними.
Наприклад, поршневі кільця поставлялися з Німеччини компанією Goetze, датчики абсолютного тиску і температури поставляла Siemens, а паливний насос і фільтр повністю взаємозамінні з Деу Ланос. Кузови наших Сенсів поставлялися з Польщі.
Польськими були і скло, магнітола, пружини підвіски, шумоізоляція салону, килимки, обігрівач і багато інших елементів салону.
Імпортні складальні технології та виробничі лінії дозволили підняти ресурс двигуна до 130 000 км, хоча на практиці багато Сенси пройшли понад 200-230 тисяч км до капітального ремонту.
Приблизно такий же ресурс і у коробок передач, а ШРУСи також показують схожий ресурс, якщо не зловживати поганими дорогами та агресивним стилем водіння.
Практика експлуатації Daewoo Sens показала, що потрібно звертати увагу на деякі особливості мотора і ходової для збільшення пробігу і в якості профілактики проводити нескладні роботи:
Частка регулятора холостого ходу Сенс бажана кожних 20-25 тисяч км. При цьому знімати РХХ не обов'язково.
Можна регулярно вводити аерозольний очищувач в приймальний повітропровід, щоб уникнути накопичення нагару на конусному клапані регулятора.
Заміна ременя ГРМ необхідна на пробігу 55-60 тисяч км, причому разом з ременем бажано замінити помпу, оскільки її ресурс рідко перевищує 65-70 тисяч км.
Мелітопольський мотор не страждає від наслідків обриву ременя ГРМ (загнуті клапани і пошкоджені поршні).
Для моторів з пробігом понад 70-80 тисяч км бажано не використовувати синтетичні масла, оскільки воно більш плинне і може просочуватися через стиснуті прокладки та несвіжі сальники.
Вкрай не рекомендується лити в систему охолодження допотопні антифризи з написом Тосол і їм подібні підозрілі рідини, щоб уникнути кавітації та корозії головки блоку.
Зчеплення від Таврії, але з посиленою кошиком.
Тому воно витримує до 80 тисяч км, після чого рекомендується заміна кошика, вичавного підшипника і веденого диска в зборі.
ШРУСи служать безвідмовно, але за умови, що цілісність пильовиків буде під контролем. Це дозволить захистити шарніри від води й пилу і значно підвищить їх ресурс.
Єдина проблема коробки передач — галаслива робота. Шумлять не так шестерні, скільки підшипники, але загальний ресурс КПП не нижче, ніж у мелітопольського мотора.
Шарові опори Daewoo Sens здатні прослужити не менше 80-90 тисяч км, якщо не захоплюватися швидкісною їздою по грунтовкам.
Залежно від року випуску, кульова може змінюватися як в парі з важелем, так і окремо, якщо передбачений нарізний, а не заклепковий кріплення.
Найбільш ненадійний елемент підвіски — гумові подушки та втулки амортизаторів, вони служать до 30 тисяч км, а амортизатори можуть потекти вже після 55-60 тис пробігу.
До сайлентблоки задньої підвіски виникають претензії на пробігу не менш 140 тис, а сайлентблоки передніх важелів взагалі мало хто помічає, служать вони майже вічно.
Нерегульовані підшипники передньої маточини можуть пройти до 100 тис км, а задні конусні ступичні підшипники можуть прослужити довше.
Проблема рульової рейки — знос фторопластових втулок. Іноді втулка рульового вала може провалюватися в рейку, але досвідчені водії фіксують її хомутом.
При виникненні стукотів рейка регулюється, а на великих пробігах доводиться міняти втулки.
В цілому, ЗАЗ СЕНС показав себе досить надійним недорогим автомобілем, а при наявності хорошого асортименту запчастин догляд за автомобілем і його ремонт не доставлять ніяких проблем.
Асортимент інтернет-магазину ChevyAvto.com.ua дозволить не тільки виконати ремонт Daewoo Sens будь-якого масштабу, а й добре заощадити на запчастинах. По кожній позиції в каталозі магазина можна знайти кілька пропозицій.
Отже, можна вибрати запчастини, ремкомплекти або вузли в зборі як від оригінальних виробників, так і від сторонніх.
Просто порівнюючи ціни та вивчаючи відгуки власників, можна скласти повну картину про ту чи іншу запасної частини, що комплектує або видатковому матеріалі.
Магазин ChevyAvto.com.ua надає:
повну інформацію про запасних частинах (каталожний номер, застосовність, розміри, виробник);
доставлення по Україні протягом двох-трьох днів;
чесні низькі ціни;
якісні запчастини;
величезний постійно поповнюваний асортимент;
цілодобову підтримку, консультації, інформування про новинки магазина.
Проста навігація по сайту, величезний вибір, приємні ціни магазину ChevyAvto.com.ua значно спростять ремонт автомобіля Daewoo Sens будь-якої складності.
Відгуки користувачів
Дорошенко А.О.
Как же я переживал за доставку шланга печки почтой, а точнее за то что я получу в итоге)). Но все хорошо. Сегодня уже поставили на машину. Заказ был хорошо упаковал. Шланг в точности повторяет все изгибы и подходит по длине. Нечего не приходилось подгибать, отрезать, добавлять, ровнять и тому подобное. На соединениях не пропускает. По материалу плотный, без малейших намёков на трещинки
Василий
Поменял сразу пару во избежания протекания жыдкости. По сравнению с теми что остались от предыдущего владельца ети на порядок выше по качеству
Владимир
Могу сказать что лутше сразу брать оригинал так как аналоги быстро ламаються. Заказал здесь GM вопросов нет
Ященко Максим
Занимаюсь ремонтом машин, и уже несколько раз заказывал под клиентов такие реле. Теоретически в некоторых ситуациях можно их пробовать отремонтировать, поэтому плата простоя, но с заменой как то спокойнее. Тем более реле эти достаточно надёжные, деталей там минимум. Я ремонтом не занимаюсь, ставлю только новое
Бабий Федор
Подшипник отличного качества. Садится в натяжку, никаких люфтов нет. Встал плотно. Руль теперь не гуляет вверх и вниз. Замена без обидная, если лежит уже снятая рулевая колонка -http://www.automnl.com/model/daewoo_lanos/285/
Вадим Sens
Для установки подогрева зеркал на сенс покупал себе новые стекла, уже с подогревом. Зеркала брал польские FSO. Не дорогие и качество нормальное. В зеркало стали без нюансов, вообще установка подогрева была простой, кроме протяжки проводов через дверь. Зеркала прогреваются быстро, и практически по всей площади. Очень доволен новой опцией. Спасибо! Может кому-то будет полезная инфа кто задумывается ставить зеркальные элементы с подогревом на Lanos/Sens в которого нет этой штатной опции. -https://www.drive2.ru/l/7278323/
Антон Сырнык
Интересует такая эмблема на багажник. Подскажите по поводу крепления. Они поставляются в комплекте с двухсторонним скотчем? Или как?
Роман
Нормальный рычаг, поменял без особых усилий. Сайлентблоки не люфтят, метал крепкий. Все посадочные места совпали. https://www.drive2.ru/l/465620635448508612/
Роман
Пришлось менять когда уже запах гари заходил в салон. Сначала думал сваркой решить вопрос но глушитель сильно прогорел поетому пришлось покупать новый. Заказал етот вариант и ни капли не жалею что купил новую запчасть. По замене немного подсмотрел здесь https://www.youtube.com/watch?v=-OzCPzvshQ8