Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Запчастини ДЕУ СЕНС

Сортувати за:
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу

GMK-057-Valeo PHC (Korea)

2099

A2451006010-OEM (АвтоЗАЗ)

1126

A-317-1002020-OEM (АвтоЗАЗ)

2025

А-307-1008024-OEM (АвтоЗАЗ)

398

1102-2215012-Genuine

423

F1-1028-HERI (Poland)

423

TF69Y0-1202009-12-Bosal

654

110308-0239010-OEM (Россия)

234

301-3841010-10-Made in UA

55

T1301-2303070-OEM (АвтоЗАЗ)

169

3071-1144009-OEM (АвтоЗАЗ)

817

T1301-2303071-OEM (АвтоЗАЗ)

161
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 50

Блог по ремонту ДЕУ СЕНС


каталог запчастин Деу Сенс

Автомобілі Деу Сенс справедливо вважають одними з найбільш ремонтопридатність на вторинному ринку. Завдяки інтернет-магазину ChevyAvto.com.ua у кожного з нас з'явилася чудова можливість недорого купити будь-які запчастини і вибрати серед десятка пропозицій по кожній позиції.
Ремкомплекти, вузли і агрегати в зборі, кузовні панелі, оптика, автопластік, каталожні та деталі сторонніх виробників - все це допоможе зробити оптимальний збалансований вибір запчастин по співвідношенню ціни і якості. Практика показує, що оригінальні витратні матеріали на ЗАЗ Сенс обходяться дорожче, однак це не означає, що більш дешеві аналоги не заслуговують на увагу.
Відгуки покупців і практичний досвід дозволяють зробити висновок про те, що на ремонті Деу Сенс з двигуном 1.3 і 1.4 можна заощадити, не програючи в довговічності і надійності потрібної запчастини. Перевірена якість дозволяє збільшити ресурс агрегатів в цілому і скоротити час простою автомобіля.
ChevyAvto.com.ua це:
  • кваліфікована консультація по підбору запчастин;
  • підтримка покупця в режимі онлайн і по телефону;
  • гарантія якості деталей і ремкомплектів Сенс;
  • швидка відправка в день замовлення по всій території України;
  • співтовариство постійних покупців, яке розширюється з кожним днем.
Найважливіші факти про автомобіль Daewoo Sens, слабкі місця і переваги, відгуки власників, приблизний регламент обслуговування зібрані в базі інтернет магазину. Тому поточний ремонт будь-якого рівня складності з ChevyAvto.com.ua вже не проблема.
  • Модель ЗАЗ Сенс являє собою фактично точну копію Деу Ланос, але з вузлами та агрегатами, виробленими в Україні. Так, зокрема, замість дорогих двигунів 1.5 і 1.6 на Сенс встановлюється вітчизняний силовий агрегат (виробництва МеМЗ) об'ємом 1.3. Для нього ж налагодили випуск власної механічної коробки передач.

Крім того, багато деталей (датчики, колодки, амортизатори) так само випускаються в нашій країні. 

По всім іншим показником авто мало відрізняється від свого попередника.

Варто відзначити, що український двигун, на подив, виявився менш проблемним порівняно з корейськими моторами. Зате є нарікання до коробки передач, яка працює не так надійно, як хотілося б.

  • А от недоліки з ходовою частиною (стійки, підшипники маточини, наконечники) перекочували з донора в повному складі.
  • Так, що якщо ви хочете позбутися від частих її поломок, саме тут ви зможете придбати запчастини на Daewoo Sens, що випускаються відомими світовими брендами по ліцензії.

На початку 2000-х років, коли Деу Сенс тільки з'явився в продажу під назвою L -1300, багато фахівців ставили під сумнів доцільність його запуску в серію. Ну кому потрібен той же самий Ланос, тільки з менш потужним двигуном? 

Виявилося, потрібен. Минуло майже 20 років з моменту випуску першого примірника, а Daewoo Sens все так само добре продається, нехай на вторинному ринку, і продовжує вірно служити господарям.

Продаж запчастин ЗАЗ Деу Сенс

Особливості Деу Сенс

Спочатку Daewoo Sens успадкував всі переваги кузова Ланоса — непоганий привабливий дизайн від італійської студії ItalDesign, витривала підвіска, розроблена в кооперації з британським Технічним центром у Вортінгу, демократична ціна.

Ще більш недорогим автомобіль став завдяки установці мелітопольського 1,3-літрового карбюраторного двигуна від Таврії МеМЗ 245 потужністю 63 сили. 

Доопрацьований мотор з карбюратором Solex отримав індекс МеМЗ 301, а з 2002 року все Деу Сенс почали виходити з модернізованим двигуном, оснащеним системою впорскування. Його потужність підняли до 70 сил, а крутний момент до 108 Н ∙ м при 3250 об / хв.

У такому вигляді проіснував до 2008 року, поки не був замінений на модернізований 1,4-літровий мелітопольський мотор потужністю 77 сил (120 Н ∙ м).

Двигун 1.3 та 1.4 ЗАЗ Сенс

Кузов, ходова, салон повністю повторювали дорожчий Деу Ланос, але з комплектаціями у Сенсу не склалося.

За великим рахунком, вона була всього одна, мінімальна, але була доступна версія з встановленим заводським газобалонним обладнанням.

Коробка передач Daewoo Sens - вітчизняна, побудована на основі КПП Таврії, але її повністю і не копіювала.

Інженери вирішили встановити на більш важкий Сенс експортний варіант коробки передач, що поставляються в Латинську Америку. «Колумбійська» КПП була адаптована для гірських доріг і мала іншу передавальне відношення головної пари (3,875 проти 4,13).

салон Заз Сенс

Після 2008 року всі Daewoo Sens комплектувалися каталізаторами за стандартом Євро-2.

Попри мелітопольську збірку, багато деталей двигуна були імпортними.

Наприклад, поршневі кільця поставлялися з Німеччини компанією Goetze, датчики абсолютного тиску і температури поставляла Siemens, а паливний насос і фільтр повністю взаємозамінні з Деу Ланос. Кузови наших Сенсів поставлялися з Польщі.

Польськими були і скло, магнітола, пружини підвіски, шумоізоляція салону, килимки, обігрівач і багато інших елементів салону.

Основні несправності Daewoo Sens

Імпортні складальні технології та виробничі лінії дозволили підняти ресурс двигуна до 130 000 км, хоча на практиці багато Сенси пройшли понад 200-230 тисяч км до капітального ремонту.

Приблизно такий же ресурс і у коробок передач, а ШРУСи також показують схожий ресурс, якщо не зловживати поганими дорогами та агресивним стилем водіння.

Практика експлуатації Daewoo Sens показала, що потрібно звертати увагу на деякі особливості мотора і ходової для збільшення пробігу і в якості профілактики проводити нескладні роботи:

  1. Частка регулятора холостого ходу Сенс бажана кожних 20-25 тисяч км. При цьому знімати РХХ не обов'язково.

  2. Можна регулярно вводити аерозольний очищувач в приймальний повітропровід, щоб уникнути накопичення нагару на конусному клапані регулятора.

  3. Заміна ременя ГРМ необхідна на пробігу 55-60 тисяч км, причому разом з ременем бажано замінити помпу, оскільки її ресурс рідко перевищує 65-70 тисяч км.

  4. Мелітопольський мотор не страждає від наслідків обриву ременя ГРМ (загнуті клапани і пошкоджені поршні).

  5. Для моторів з пробігом понад 70-80 тисяч км бажано не використовувати синтетичні масла, оскільки воно більш плинне і може просочуватися через стиснуті прокладки та несвіжі сальники.

  6. Вкрай не рекомендується лити в систему охолодження допотопні антифризи з написом Тосол і їм подібні підозрілі рідини, щоб уникнути кавітації та корозії головки блоку.

  7. Зчеплення від Таврії, але з посиленою кошиком.

  8. Тому воно витримує до 80 тисяч км, після чого рекомендується заміна кошика, вичавного підшипника і веденого диска в зборі. 

  9. ШРУСи служать безвідмовно, але за умови, що цілісність пильовиків буде під контролем. Це дозволить захистити шарніри від води й пилу і значно підвищить їх ресурс.

  10. Єдина проблема коробки передач — галаслива робота. Шумлять не так шестерні, скільки підшипники, але загальний ресурс КПП не нижче, ніж у мелітопольського мотора.

  11. Шарові опори Daewoo Sens здатні прослужити не менше 80-90 тисяч км, якщо не захоплюватися швидкісною їздою по грунтовкам.

  12. Залежно від року випуску, кульова може змінюватися як в парі з важелем, так і окремо, якщо передбачений нарізний, а не заклепковий кріплення. 

  13. Найбільш ненадійний елемент підвіски — гумові подушки та втулки амортизаторів, вони служать до 30 тисяч км, а амортизатори можуть потекти вже після 55-60 тис пробігу.

  14. До сайлентблоки задньої підвіски виникають претензії на пробігу не менш 140 тис, а сайлентблоки передніх важелів взагалі мало хто помічає, служать вони майже вічно.

  15. Нерегульовані підшипники передньої маточини можуть пройти до 100 тис км, а задні конусні ступичні підшипники можуть прослужити довше.

  16. Проблема рульової рейки — знос фторопластових втулок. Іноді втулка рульового вала може провалюватися в рейку, але досвідчені водії фіксують її хомутом.

  17. При виникненні стукотів рейка регулюється, а на великих пробігах доводиться міняти втулки.

В цілому, ЗАЗ СЕНС показав себе досить надійним недорогим автомобілем, а при наявності хорошого асортименту запчастин догляд за автомобілем і його ремонт не доставлять ніяких проблем.

Кращий вибір запчастин Daewoo Sens

Асортимент інтернет-магазину ChevyAvto.com.ua дозволить не тільки виконати ремонт Daewoo Sens будь-якого масштабу, а й добре заощадити на запчастинах. По кожній позиції в каталозі магазина можна знайти кілька пропозицій.

Отже, можна вибрати запчастини, ремкомплекти або вузли в зборі як від оригінальних виробників, так і від сторонніх.

Просто порівнюючи ціни та вивчаючи відгуки власників, можна скласти повну картину про ту чи іншу запасної частини, що комплектує або видатковому матеріалі. 

Магазин ChevyAvto.com.ua надає:

  • повну інформацію про запасних частинах (каталожний номер, застосовність, розміри, виробник);

  • доставлення по Україні протягом двох-трьох днів;

  • чесні низькі ціни;

  • якісні запчастини;

  • величезний постійно поповнюваний асортимент;

  • цілодобову підтримку, консультації, інформування про новинки магазина.

Проста навігація по сайту, величезний вибір, приємні ціни магазину ChevyAvto.com.ua значно спростять ремонт автомобіля Daewoo Sens будь-якої складності.

Відгуки користувачів

Блок управління пічкою (без кондиціонера)

Андрій

Якість пластику, кнопок і перемикачів питань не викликала. Міняв самостійно всі кнопки працюють справно, всі режими потоку повітря регулюються. Хороший та якісний товар

Кліпса багажника (чорна)

Владислав

Черного цвета, в тон багажника не попали. крепкие, не сломались несмотря на то что пихал довольно сильно

Кліпса обробки дверей

Юрий

Всё супер, как раз те что были мне нужны!Подбирал по статье с номерами на драйве: https://www.drive2.ru/l/3256122/

Дроти високої напруги

Дмитрий

Отличный вариант на замену оригиналу. Не силиконовые но со своей работой справляються не хуже, а ето главное. Машину не дергает, а после замены появилась динамика автомобиля которую давно не встречал. Вот так вот обычная замена проводов и свечей поставила автомобиль на ноги

Скло фари ліве Ланос, Сенс grog Корея

Марк

Фары со временем исцарапались,а на левой так вообще скол был думал надо менять в сборе,а оказываеться стекла там сьемние в разы дешевле,а авто как новое!

Насос паливний (модуль в зборі)

Остап

Плохо качал старый насос решил поменять до етого взял Китай и через пару дней выбросил.Заказал етот вариант и все поправилось проблема исчезла!

Опора амортизатора переднього верхня ліва (підшипник GMB)

Владимир

Менял полностью стойки за небольшую цену получил хорошую опору з подшипником GMB поставил все хорошо

Кнопка склопідіймача (2 клавіші) Т-100

Василий

Снял старые,подбирал по коду заказал GM разницы не вижу.Доставили быстро,упаковано хорошо

Сайлентблок важеля переднього передній

Артем

Менял комплектом 4 штуки,надеюсь Германия будет ходить дольше!

.