Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Запчастини ДЕУ СЕНС

Сортувати за:
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу

GMK-057-Valeo PHC (Korea)

2135

A2451006010-OEM (АвтоЗАЗ)

1126

А-307-1008024-OEM (АвтоЗАЗ)

411

A-317-1002020-OEM (АвтоЗАЗ)

2025

110308-0239010-OEM (Россия)

276

TF69Y0-1202009-12-Bosal

731

1102-2215012-Genuine

430

F1-1028-HERI (Poland)

431

301-3841010-10-Made in UA

54

3071-1144009-OEM (АвтоЗАЗ)

817

T1301-2303070-OEM (АвтоЗАЗ)

167

T1301-2303071-OEM (АвтоЗАЗ)

160
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 52

Блог по ремонту ДЕУ СЕНС


каталог запчастин Деу Сенс

Автомобілі Деу Сенс справедливо вважають одними з найбільш ремонтопридатність на вторинному ринку. Завдяки інтернет-магазину ChevyAvto.com.ua у кожного з нас з'явилася чудова можливість недорого купити будь-які запчастини і вибрати серед десятка пропозицій по кожній позиції.
Ремкомплекти, вузли і агрегати в зборі, кузовні панелі, оптика, автопластік, каталожні та деталі сторонніх виробників - все це допоможе зробити оптимальний збалансований вибір запчастин по співвідношенню ціни і якості. Практика показує, що оригінальні витратні матеріали на ЗАЗ Сенс обходяться дорожче, однак це не означає, що більш дешеві аналоги не заслуговують на увагу.
Відгуки покупців і практичний досвід дозволяють зробити висновок про те, що на ремонті Деу Сенс з двигуном 1.3 і 1.4 можна заощадити, не програючи в довговічності і надійності потрібної запчастини. Перевірена якість дозволяє збільшити ресурс агрегатів в цілому і скоротити час простою автомобіля.
ChevyAvto.com.ua це:
  • кваліфікована консультація по підбору запчастин;
  • підтримка покупця в режимі онлайн і по телефону;
  • гарантія якості деталей і ремкомплектів Сенс;
  • швидка відправка в день замовлення по всій території України;
  • співтовариство постійних покупців, яке розширюється з кожним днем.
Найважливіші факти про автомобіль Daewoo Sens, слабкі місця і переваги, відгуки власників, приблизний регламент обслуговування зібрані в базі інтернет магазину. Тому поточний ремонт будь-якого рівня складності з ChevyAvto.com.ua вже не проблема.
  • Модель ЗАЗ Сенс являє собою фактично точну копію Деу Ланос, але з вузлами та агрегатами, виробленими в Україні. Так, зокрема, замість дорогих двигунів 1.5 і 1.6 на Сенс встановлюється вітчизняний силовий агрегат (виробництва МеМЗ) об'ємом 1.3. Для нього ж налагодили випуск власної механічної коробки передач.

Крім того, багато деталей (датчики, колодки, амортизатори) так само випускаються в нашій країні. 

По всім іншим показником авто мало відрізняється від свого попередника.

Варто відзначити, що український двигун, на подив, виявився менш проблемним порівняно з корейськими моторами. Зате є нарікання до коробки передач, яка працює не так надійно, як хотілося б.

  • А от недоліки з ходовою частиною (стійки, підшипники маточини, наконечники) перекочували з донора в повному складі.
  • Так, що якщо ви хочете позбутися від частих її поломок, саме тут ви зможете придбати запчастини на Daewoo Sens, що випускаються відомими світовими брендами по ліцензії.

На початку 2000-х років, коли Деу Сенс тільки з'явився в продажу під назвою L -1300, багато фахівців ставили під сумнів доцільність його запуску в серію. Ну кому потрібен той же самий Ланос, тільки з менш потужним двигуном? 

Виявилося, потрібен. Минуло майже 20 років з моменту випуску першого примірника, а Daewoo Sens все так само добре продається, нехай на вторинному ринку, і продовжує вірно служити господарям.

Продаж запчастин ЗАЗ Деу Сенс

Особливості Деу Сенс

Спочатку Daewoo Sens успадкував всі переваги кузова Ланоса — непоганий привабливий дизайн від італійської студії ItalDesign, витривала підвіска, розроблена в кооперації з британським Технічним центром у Вортінгу, демократична ціна.

Ще більш недорогим автомобіль став завдяки установці мелітопольського 1,3-літрового карбюраторного двигуна від Таврії МеМЗ 245 потужністю 63 сили. 

Доопрацьований мотор з карбюратором Solex отримав індекс МеМЗ 301, а з 2002 року все Деу Сенс почали виходити з модернізованим двигуном, оснащеним системою впорскування. Його потужність підняли до 70 сил, а крутний момент до 108 Н ∙ м при 3250 об / хв.

У такому вигляді проіснував до 2008 року, поки не був замінений на модернізований 1,4-літровий мелітопольський мотор потужністю 77 сил (120 Н ∙ м).

Двигун 1.3 та 1.4 ЗАЗ Сенс

Кузов, ходова, салон повністю повторювали дорожчий Деу Ланос, але з комплектаціями у Сенсу не склалося.

За великим рахунком, вона була всього одна, мінімальна, але була доступна версія з встановленим заводським газобалонним обладнанням.

Коробка передач Daewoo Sens - вітчизняна, побудована на основі КПП Таврії, але її повністю і не копіювала.

Інженери вирішили встановити на більш важкий Сенс експортний варіант коробки передач, що поставляються в Латинську Америку. «Колумбійська» КПП була адаптована для гірських доріг і мала іншу передавальне відношення головної пари (3,875 проти 4,13).

салон Заз Сенс

Після 2008 року всі Daewoo Sens комплектувалися каталізаторами за стандартом Євро-2.

Попри мелітопольську збірку, багато деталей двигуна були імпортними.

Наприклад, поршневі кільця поставлялися з Німеччини компанією Goetze, датчики абсолютного тиску і температури поставляла Siemens, а паливний насос і фільтр повністю взаємозамінні з Деу Ланос. Кузови наших Сенсів поставлялися з Польщі.

Польськими були і скло, магнітола, пружини підвіски, шумоізоляція салону, килимки, обігрівач і багато інших елементів салону.

Основні несправності Daewoo Sens

Імпортні складальні технології та виробничі лінії дозволили підняти ресурс двигуна до 130 000 км, хоча на практиці багато Сенси пройшли понад 200-230 тисяч км до капітального ремонту.

Приблизно такий же ресурс і у коробок передач, а ШРУСи також показують схожий ресурс, якщо не зловживати поганими дорогами та агресивним стилем водіння.

Практика експлуатації Daewoo Sens показала, що потрібно звертати увагу на деякі особливості мотора і ходової для збільшення пробігу і в якості профілактики проводити нескладні роботи:

  1. Частка регулятора холостого ходу Сенс бажана кожних 20-25 тисяч км. При цьому знімати РХХ не обов'язково.

  2. Можна регулярно вводити аерозольний очищувач в приймальний повітропровід, щоб уникнути накопичення нагару на конусному клапані регулятора.

  3. Заміна ременя ГРМ необхідна на пробігу 55-60 тисяч км, причому разом з ременем бажано замінити помпу, оскільки її ресурс рідко перевищує 65-70 тисяч км.

  4. Мелітопольський мотор не страждає від наслідків обриву ременя ГРМ (загнуті клапани і пошкоджені поршні).

  5. Для моторів з пробігом понад 70-80 тисяч км бажано не використовувати синтетичні масла, оскільки воно більш плинне і може просочуватися через стиснуті прокладки та несвіжі сальники.

  6. Вкрай не рекомендується лити в систему охолодження допотопні антифризи з написом Тосол і їм подібні підозрілі рідини, щоб уникнути кавітації та корозії головки блоку.

  7. Зчеплення від Таврії, але з посиленою кошиком.

  8. Тому воно витримує до 80 тисяч км, після чого рекомендується заміна кошика, вичавного підшипника і веденого диска в зборі. 

  9. ШРУСи служать безвідмовно, але за умови, що цілісність пильовиків буде під контролем. Це дозволить захистити шарніри від води й пилу і значно підвищить їх ресурс.

  10. Єдина проблема коробки передач — галаслива робота. Шумлять не так шестерні, скільки підшипники, але загальний ресурс КПП не нижче, ніж у мелітопольського мотора.

  11. Шарові опори Daewoo Sens здатні прослужити не менше 80-90 тисяч км, якщо не захоплюватися швидкісною їздою по грунтовкам.

  12. Залежно від року випуску, кульова може змінюватися як в парі з важелем, так і окремо, якщо передбачений нарізний, а не заклепковий кріплення. 

  13. Найбільш ненадійний елемент підвіски — гумові подушки та втулки амортизаторів, вони служать до 30 тисяч км, а амортизатори можуть потекти вже після 55-60 тис пробігу.

  14. До сайлентблоки задньої підвіски виникають претензії на пробігу не менш 140 тис, а сайлентблоки передніх важелів взагалі мало хто помічає, служать вони майже вічно.

  15. Нерегульовані підшипники передньої маточини можуть пройти до 100 тис км, а задні конусні ступичні підшипники можуть прослужити довше.

  16. Проблема рульової рейки — знос фторопластових втулок. Іноді втулка рульового вала може провалюватися в рейку, але досвідчені водії фіксують її хомутом.

  17. При виникненні стукотів рейка регулюється, а на великих пробігах доводиться міняти втулки.

В цілому, ЗАЗ СЕНС показав себе досить надійним недорогим автомобілем, а при наявності хорошого асортименту запчастин догляд за автомобілем і його ремонт не доставлять ніяких проблем.

Кращий вибір запчастин Daewoo Sens

Асортимент інтернет-магазину ChevyAvto.com.ua дозволить не тільки виконати ремонт Daewoo Sens будь-якого масштабу, а й добре заощадити на запчастинах. По кожній позиції в каталозі магазина можна знайти кілька пропозицій.

Отже, можна вибрати запчастини, ремкомплекти або вузли в зборі як від оригінальних виробників, так і від сторонніх.

Просто порівнюючи ціни та вивчаючи відгуки власників, можна скласти повну картину про ту чи іншу запасної частини, що комплектує або видатковому матеріалі. 

Магазин ChevyAvto.com.ua надає:

  • повну інформацію про запасних частинах (каталожний номер, застосовність, розміри, виробник);

  • доставлення по Україні протягом двох-трьох днів;

  • чесні низькі ціни;

  • якісні запчастини;

  • величезний постійно поповнюваний асортимент;

  • цілодобову підтримку, консультації, інформування про новинки магазина.

Проста навігація по сайту, величезний вибір, приємні ціни магазину ChevyAvto.com.ua значно спростять ремонт автомобіля Daewoo Sens будь-якої складності.

Відгуки користувачів

Кронштейн кріплення дзеркала в салоні Ланос, Сенс GM Корея (ориг)

Виталий

Отлетело зеркало с пятачка на стекле. Поискал информацию и понял как оно должно крепиться. Заказал етот кронштейн. На почте увидел что он пластиковый но меня уведомили что ето не оригинал. Поменял без проблем зеркало на месте. Изначально думал что пластик ето плохо, но конкретно етот образец довольго плотный и я думаю продержиться долго

Гідропідсилювач Aвeo T-200, Т-250, Сенс grog Корея

Станислав

Старый насос начал гудеть и пришлось искать замену. Посмотрев недорогие варианты остановился на GROG.По отзывам вроде неплохой. Когда товар приехал то к визуальной части претензий небыло как и к технической после замены. Все отлично работает

Бризговики передній правий (гумовий)

Игорь

Брал комлектом как универсальные. Но на мой 'сенс' стали как родные. Визуально очень приукрасили автомобиль, кроме етого идеальная защита от грязи

Опора амортизатора переднього верхня права (підшипник GMB)

СТО 'Автомир'

К покупке рекомендую. Работаю мастером более 7 лет и много разных вариантов клиенты приносили, а именно ети мы сами покупаем если клиент не готов брать оригинал. Хотя на практике в работе и ресурсе работы разницы нет, но по цене они гораздо приятнее

Накладка тунеля передня Ланос, Сенс GM Корея (ориг)

Олег

Заменил по причине отломаного крепления с левой стороны от водителя. На штатное место стала без проблем. Теперь и удобно и приятно так как новый тунель сделал салон красивей

Датчик положення коленвала

Станислав

Датчик со своей работой справляеться, а ето главное. Брал средний вариант по цене но качеством от оригинала не отличаеться

перемикач склоочисника

Алексей

Старый переключатель не всегда включал поворотники что к сожалению не приемлимо на дороге. Заменив старый на етот вариант проблема ушла. Отличный отклик кнопок, хорошый пластик

Блок управління пічкою (без кондиціонера)

Андрій

Якість пластику, кнопок і перемикачів питань не викликала. Міняв самостійно всі кнопки працюють справно, всі режими потоку повітря регулюються. Хороший та якісний товар

Кліпса багажника (чорна)

Владислав

Черного цвета, в тон багажника не попали. крепкие, не сломались несмотря на то что пихал довольно сильно

.